Материалдар / Кешіре білуді үйренеміз! А.Құнанбасев атындағы жалпы білім беретін мектеп 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кешіре білуді үйренеміз! А.Құнанбасев атындағы жалпы білім беретін мектеп 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамдар бір біріне көз қарасы сыйластық достық қарым қатынасты нығайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2021
196
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: 11.02.2021Ж
Интербелсенді әдістердің көмегімен білім дағдысын дамытады.

Кешіре білуді үйренеміз
Сабақ негізделген
оқу мақсаттары
Сабақ нәтижесі:

Бағалау
критерийі

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және
қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша
қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында
тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған Сабақ барысы :
уақыт
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
5 минут
Топтарға бөлу.
Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған
киімдерге сай топтарға бөлінеді.

Жаңа білім
10 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
«Балалық шақтан қызықты оқиға»
Мақсаты: эмпатияны дамыту.
Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет
суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық
шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық
шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.
Талдау:
Өздеріңізді қалай сезінудесіз?
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Бағалау
түрлері
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер

«Балалық
шақтан
қызықты
оқиға»
Тренинг.

ШІРІГЕН картоп.
Балалар оқиды сұраққа жауап береді

Ортасы
10 минут

Қолдану
Дәптермен жұмыс.

Оқулық,
мәтіндер.
Сыныптағы
белсенді

1-тапсырма 64 бет
2-тапсырма Кешіре білудің жолдарын жазыңдар.
Кешіре білуді үйренеміз
Талдау
Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп,
оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды
қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.

Сергіту сәті
2 минут

Сергіту сәті "Қара жорға

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім және
неліктен?

Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?

оқушы
басқаларға
бағыт беріп
отырады.
Топтық
талқыға
салады,ойлан
ады.

видеожазба

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!