Кескіндеме. Портрет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кескіндеме. Портрет

Материал туралы қысқаша түсінік
Кескіндеме. Портрет 3.2.3.1 Өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және кескіндемелік жұмысты орындау техникасын білу және салыстыру. Ертегі кейіпкерлерін бейнелеуді үйренесің.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ортақ тақырыптар

3.Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.

Бөлім

Бейнелеу өнері әлемі

Бөлімше

Кескіндеме

Педагогтің аты-жөні:

Турлыбекова Асел Ерназаровна

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кескіндеме. Портрет.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

3.2.3.1 Өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және кескіндемелік жұмысты орындау техникасын білу және салыстыру.

Сабақтың мақсаты:

Ертегі кейіпкерлерін бейнелеуді үйренесің.

Сабақтың барысы:

Сабақ

кезеңі/уақыт ы

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы.

Қызығушы- лықты ояту. 7 минут





Жаңа сабаққа кіріспе

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері. Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы бір-біріне ізгі тілектерін айтады.

Жұмыс ережесімен келісу.

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

(ЖЖ) Түрткі сұрақтар қою. Оқушыларға бірнеше суреттерді ұсыну.

Бейнелеу өнерінің қандай жанрларын білесің?

  • Портрет жанры туралы не білесің?

  • Автопортрет дегеніміз не?

(ҰЖ) Назар аудар!

Портрет – жеке адамның немесе бір топ адамның бейнесі.

Сәлемдеседі. Тыңдайды.


Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін білдіреді.





Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Сұрақтарға жауап

береді. Оқушылар бейнелеу өнерінің



Ауызша бағалау Тамаша!





«Шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.

Интербелсенді тақта.

Тұсаукесер.

«Бейнелеу өнері» сабағына қажетті құрал- жабдықтар, гуашь.



Портреттер.



10 минут
































Автопортрет – суретшінің өз портреті. Суретте қандай жанр бейнеленген?

Кімдердің бейнесін көріп тұрсың? Олардың көңіл күйіне сипаттама бер.




Суретте қандай жанр бейнеленген? Кімдердің бейнесін көріп

тұрсың? Олардың көңіл күйіне сипаттама бер.

Екі портретті салыстыр. Қандай айырмашылықты байқадың?

(Ұ) Талқылау

Суретте қандай жанр бейнеленген?


(Ж) Екі портретті салыстырыңдар. Қандай айырмашылықты байқадыңдар?

түрлерін атайды.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Кескіндеме жанры, адамдардың бейнесі, яғни портреттері бейнеленгенін айтады. Олардың бет- әлпеттеріне қарап, қандай көңіл күйде екенін әңгімелейді. Екі портретті салысырып, айырмашылықтарын айтады.



Оқушылар бүгінгі сабақ тақырыбын ашады.

(Ө) Түсіндіру барысында өз жауаптарымен мұғалімге көмек беріп отырады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Портреттерге қарап, олардың түрлерін анықтайды, дәлелдейді.

  1. Салтанатты портрет

  2. Автопортрет

  3. Топтық портрет

  4. Жұптық портрет



«Керемет сурет» «Өте ұқыпты боялған»

«Сенің қолыңнан бәрі келеді» сияқты тіркестерді пайдалану.




Портрет түрлерімен таныстыру.




Сабақтың ортасы. Мағынаны ашу.

20 минут

(ЖЖ) «Орында» айдары.

Қағаздың ортасынан тік сызық түсіреміз. Сопақша пішін сызамыз.

Сопақша пішінді үш бөлікке бөлеміз.

Ортаңғы бірінші және екінші сызық арасының үштен бір бөлігін сызамыз. Бұл – көздің орны. Ортаңғы көлдеңен екі сызық арасында құлақ болады.

Ортаңғы сызықта қас сызамыз. Көз салу үшін сол құлақтан оң құлаққа дейін беске бөлеміз. Ортаңғы үш бөліктің ортасы мұрынның ені, екі шеткі сызық көз болады.

Мұрын мен иек арасын үш тең бөлікке бөлеміз.

Практикалақ жұмысты орындайды.

Оқушылардың жауабын толықтыру.


Дескриптор- лар:

  • Түс түрлері мен элементтерін атайды.

  • Сызықтық


«Бейнелеу өнері» сабағына қажетті құрал- жабдықтар: жай қарындаш, өшіргіш, акварель, су құятын ыдыс, қылқалам, жұмыс дәптері.



Сабақтың соңы

Ой-толғаныс. Рефлексия

8 мин.

Үстіңгі сызыққа ерін саламыз. Содан соң мойнын, көйлегін, шашын саламыз.

Сергіту сәті ретінде және бүгінгі сабақпен байланыстыра отырып кітап туралы көңілді ән ырғағына қосылып отырып би қимылдарын көрсетеді (https://www.youtube.com).

Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Сурет портреттің қай түріне жатады? Тірек сөздерді пайдала- нып, портреттегі балаларға мінездеме беріңдер.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Көрме ұйымдастыру.

Оқушылар салған суреттерін көрме тақтасына іледі. Өз қолындағы жұлдызды ұнаған суретіне жапсырады.


(Ұ) Сергіту сәті: Кітап туралы көңілді ән ырғағына қосылып отырып, би қимылдарын қайталайды.


Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Оқушылар көрме ұйымдастырады.

Өз жұмыс орнын жинауын қадағалау.

перспективасы н ескере отырып, бейнелей алады,

қағазға портретті біледі.

Көмек қажет еткен оқушыларға көмек беру.

Оқушылар сыныптастарын ың суреттерін тамашалап, өздерінің

«жұлдызшалар ын» ұнатқан суретінің үстіне жапсыруды ұсыну.


Көрме ұйымдастыру арқылы әдемі салынған жұмысты таңдау.























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.00.2025
38
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі