|
Бөлім: |
Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Г.Джанпайзова |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кестеде көрсетілген фунцияның графигінің қасиеттерін өзгерту |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. Сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен сабақты қайталау. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар өткен тақырптағы командаларды еске түсіреді. |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! 3 балл |
Презентация |
||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Функция графигінің қасиеттері деген не?
Сабақты бекіту.
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Тапсырманы орындайды Дескриптор - функция графигінің түрлерімен жұмыс жасап салыстырады: Дескриптор - функциялардың мәнін табады; - практикалық жұмысты орындайды -функция графигін тұрғызады; Оқушылар тақтадағы кодты теріп, тапсырмаға қосылады. Ең жоғарғы 3 оқушыны марпаттау |
ҚБ / 2 балл / 2 балл /3 балл |
Презентация, оқулық Жұмыс парағы, оқулық |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Үй тапсырмасы. қайталау |
Үй тапсырмасын жазады |
Смайликтер |
|
||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кестеде көрсетілген фунцияның графигінің қасиеттерін өзгерту
Кестеде көрсетілген фунцияның графигінің қасиеттерін өзгерту
|
Бөлім: |
Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Г.Джанпайзова |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кестеде көрсетілген фунцияның графигінің қасиеттерін өзгерту |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. Сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен сабақты қайталау. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар өткен тақырптағы командаларды еске түсіреді. |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! 3 балл |
Презентация |
||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Функция графигінің қасиеттері деген не?
Сабақты бекіту.
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Тапсырманы орындайды Дескриптор - функция графигінің түрлерімен жұмыс жасап салыстырады: Дескриптор - функциялардың мәнін табады; - практикалық жұмысты орындайды -функция графигін тұрғызады; Оқушылар тақтадағы кодты теріп, тапсырмаға қосылады. Ең жоғарғы 3 оқушыны марпаттау |
ҚБ / 2 балл / 2 балл /3 балл |
Презентация, оқулық Жұмыс парағы, оқулық |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Үй тапсырмасы. қайталау |
Үй тапсырмасын жазады |
Смайликтер |
|
||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз


















