Материалдар / Кестеде көрсетілген функцияның графигін құрастыру
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Кестеде көрсетілген функцияның графигін құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Кестеде көрсетілген функцияның графигін құрастыру
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Электронды кестедегі ақпаратты өңдеу

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Кестеде көрсетілген функцияның графигін құрастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану.

8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану.

8.2.2.4 кестеде көрсетілген функциялардың графиктерін құрастыру

Сабақтың мақсаты

Электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдаланады

Электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдаланады

Кестеде көрсетілген функциялардың графиктерін құрастырады

Бірлік және ынтымақ құндылығы

Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну

Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу

Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді

3. Топқа бөлу.

Жапырақ түстеріне қарай топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын қайталау

«Таза тақта» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Жақсы қасиеттерін жария етеді




3. Жапырақ түсіне қарай топқа топқа бөлінеді


.

4. Үй тапсырмасын қайталайды











Дескриптор:

-Тақтаға сұрақтар жазады.

-Сұрақтарға жауап береді.

2 балл



Оқулық

«Арман ПВ»







Түрлі жапырқтар














Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру



Топтық жұмыс

1-тапсырма.

«Галереяны шарлау» әдісі

Қабырғаға дайындалған постер ілінеді. «Галереяға саяхат» –Топтарға төмендегідей сұрақтар беріліп, сол сұрақтар бойынша постер дайындап, галереяға іледі. Топтар кабинет ішінде қозғалысқа түседі, қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, талдайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді.

Жұптық жұмыс.

2- тапсырма

«Көрсет және әңгімеле»

Әр оқушы өз жауабын жазуға/салуға мүмкіндігі болатындай және оны тез арада сізге (сыныптастарына) көрсететіндей етіп, тапсырманы орындайды Тапсырма бойынша жұбымен бірге берілген тапсырманы салыстырады. Керекті мәліметтерді дәптерге жазады


EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Сөйлемді аяқта?

Нүктелік диаграмма –бірінің мәліметтері ......................................




Жеке жұмыс . Компьютермен жұмыс

3- тапсырма

«Ой күмбезі» әдісі

Сергіту сәті

«Алма, шие, өрік, банан»

Оқушылар

орындықтарды шеңберлей орналастырып

жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер

атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде

жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды.

Сабақты бекіту.

4- тапсырма

Мұғалімді тыңдайды



































































1-тапсырманы орындайды



















2-тапсырманы орындайды



























Тапсырманы орындайды







3- тапсырманы орындайды
















Сергіту сәтін жасайды








4-тапсырманы орындайды
































































Дескриптор:

- Графтар мен диаграммалар және нүктелік диаграммалар не үшін қолданылатын айтады

2 балл








Дескриптор:

-Әр суретке сәйкес дұрыс жауабын табады

2 балл























Дескриптор:

Сөйлемді аяқтайды



Дескриптор:

- Компьютерде тпасырманы орындайды

2 балл





















Дескриптор:

-Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

2 балл







































































А-3 парақшалары, маркер, стикер














жұмыс дәптер



























Тапсырма






Ноутбук, оқулық






























Сабақтың соңы

5 мин












Бағалау.




Үй тапсырмасы

Кері байланыс. Жетістік сатысы



10 балдық жүйемен бағаланады




&15 оқу.102-105 беттер

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/














Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі