Есепті
шығар
(Т.Ж) Оқушыларға топтық жұмысқа
арналған тапсырма таратып беру. Оқушылар алдымен есепті түсініп
оқиды. Оқушылар қажет болған жағдайда есептің сызбаларын сызып,
қандай амалдар қолдану керектігін талдайды. Ортақ шешімге келіп,
ламинатталған парақтарға қысқаша шартын немесе сызбасын, шешуін,
жауабын жазады. Әрбір топтан бір оқушыдан шығып, келесі топқа
түсіндірме жұмыстарын жүргізеді. Дайын жауап арқылы оқушылар
тексеріп, бағалайды.
Тапсырма:
А) Бір жейдеге 10 түйме тікті.
42 жейде мен 48 көйлекке неше түйме тікті?
Ә) Мерекелік концертке келген
әрқайсысында 24 оқушысы бар 3 топ 6 қатарға тең бөлініп отырды.Әр
қатарға неше оқушыдан отырған?
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау
Периметрін
тап
(Ө.Ж) Оқушылар есепті өз бетінше
шығарады. Оқушылар тік төртбұрыштың периметрін табады. Дайын жауап
арқылы өзін-өзі тексеріп, бағалайды.
Тапсырма:
Қабырғалары 4 см және 2 см
болатын тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап.
«Бағдаршам»
түстері арқылы
бағалау
Теңдеуді
шеш
(Ж.Ж) Оқушылар теңдеуді өз бетінше
орындайды. Шығарып болған соң, жұптасып бір –бірінің тапсырмасын
тексереді.
Тапсырма:
х·3=69 х:42=2
90:х=5
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау
Өрнектің мәнін
тап
(Т.Ж) Оқушыларға топтық жұмысқа
арналған тапсырма таратып беру.
Оқушылар тапсырманы алдымен жұппен орындайды. Содан кейін топтасып,
ортақ шешімге келеді. Дұрыс жауабын ламинатталған параққа жазады.
Тақтаға бір оқушы шығып, қорғайды. Бұл тапсырма арқылы санды қосу
мен азайтуды разрядтардан аттап есептеу және кестеден тыс көбейту
және бөлу дағдыларын пысықтайды.
Тапсырма:
(359 -284):15
(100-40):4
(248- 192) :14
(123-81):4
«Смайлик» арқылы
бағалау
Шығарып
көр
(Т.Ж) Оқушыларға тапсырма таратып
беру. Оқушылар алдымен жеке орындайды. Соын топтасып талқылайды.
Ортақ шешімге келіп, ламинатталған параққа жазады. Шығарып болған
соң,топтар бір-бірінің жұмысын тексеріп,
бағалайды.
Тапсырма:
А) Егер 8 метр матадан 4 перде
шығатын болса, онда 120 метр матадан неше перде тігуге
болады?
Ә) Тігінші 45 м және 31 м екі
бөлек мата бар. Ол осы маталардан әрқайсысына 2 метрден жұмсап,
жейделер тікті. Барлық матадан неше жейде
тігілді?
«Бағдаршам» түстері арқылы
бағалау жүргізу
|