Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.2

Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бердібек Алмасбек Әбдімұратұлы

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Кестелі мәліметтердің графикалық ұсынылуы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру

Сабақтың мақсаты




Барлық оқушылар: диаграмма құруды біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: диаграмма элементтерін және түрлерін ажыратады;

Кейбір оқушылар: өз бетімен ақпаратты өңдеп, күрделі диаграммамен жұмыс жасайды

Бағалау критерийі

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер

  • диаграмманың түрлері атап көрсетеді

  • диаграмманың типтерін атап көрсетеді

  • диаграмманың элементтерін пішімдейді

  • диаграмма түрлерін салыстырады

  • электронды кесте құрады

  • күрделі диаграмманы жасайды

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология

Диаграмма, гистограмма, грфик, дөңгелек, сызықтық,

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Диаграмма түрлерін жазу


Құндылықтарға баулу




ЖММОБС 3б. 28т.

  • еңбек пен шығармашылық – Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ

барысында белсенділік таныту;

  • өмір бойы білім – сабақты меңгеру кезінде;

Пәнаралық байланыс

Математика пәнімен сандық көрсеткіштерді енгізгенде

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Баған, жол, ұяшық туралы ұғымдарды біледі.

Бағандардарды жылжытады, мәліметтерді енгізе алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты

Әдіс-тәсілдер

Сабаққа жоспарланған жаттығулары

Оқушының әрекеті

Қалыптастырушылық бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастырушы кезең

(2 мин)
















(1мин)


Амандасу, отырғызу, түгендеу.

Ыстық лебіз” тәсілі оқушыларға жағымды көңіл-күй туғызу. Зейінін, еске сақтау қабілетін дамыту. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. әр қайсыңыз көршіңізге есімдерінің алғашқы әріптерінен басталатын жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы, Айгерім - ақылды, Индира – инабатты т.б.







Топқа бөлу түрлі-түсті карточкалар





Бір-біріне жақсы тілек айтады

























БShape1 Shape3 Shape2 ерілген суреттін қиындылары арқылы сурет құрастырып, топқа бөлінеді





Жақсы тілектер айту































3 түсті карточка

Артында

1, 2 деген сандары бар

Үй жұмысын тексеру

(5мин)


Ат қосшы мен ат арба” әдісі (стикер) алдыңғы сабақта берілген үй жұмысын тексеру

Оқушылар стикерге сұрақ пен жауапты жазады. Келесі топқа береді. Сұрақ пен жауапты сәйкестендіреді.


Стикерлер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты меңгеру

(2 мин)





(5 мин)


Сабақтың мақсатын анықтау:

«Фильворд» әдісі (Электронды кестеде диаграммалар құру)







ДЖИГСО әдісі
















Оқушылар орындайды











Әр топ өз бөлімін оқиды, керекті мәліметтерді жазып алады, талқылайды.

Басқа топтар алдында қорғайды, топтар арасында өзара бағалау жүргізеді

«Блом» әдісі бойынша қаншалықты меңгергенін білу үшін берілген суретті

бояу













«Блом» әдісі бойынша жаңа тақырыпты меңгергендерін, түсінгендерін анықтау.


Қосымша 1













«Алматы кітап» баспасы

Информатика оқулығы

7 сынып

43-46 бет


Сергіту сәті

(2 мин)

Видео көру арқылы

Видеоны қарап орындау

Жарайсыңдар!

https://www.youtube.com/watch?v=-2g_Buoxzmc

Жаңа сабақты бекіту

(2 мин)





(3 мин)











(5 мин)






















(4 мин)















(6 мин)


BilimLand.kz сайтындағы тапсырманы түсіндіру





Тапсырма 1:Топтық жұмыс: «Постер құру» 1-топ: Microsoft Excel-дегі диаграмманың түрлері 2-топ: Диаграмма жасау қадамдары қандай





Практикалық жұмыс

Тапсырма2:

Төменде берілген мәліметтері бойынша гистограмма диаграммасын құрындар

Эверест тауының биіктігі-8848

Килиманджаро жанартауының биіктігі-6895

Эльбрус тауының биіктігі-

5642

Белуха тауының биіктігі-

4506





Тапсырма 3:

Мұхиттардың аудандық диаграммасын құрыныз,легендасын төмен орналастырыныз, подписи данных –у вершины, снаружы.

Тұнық мұхит-179

Атлант мұхит-93

Индийский мұхит-75

Солтүстік мұзды мұхит-13





Тапсырма 4:

Бірапта ішінде түскен бензиннин диаграммасын құру.

1күн-2700л

2күн-3700л

3күн-1күннен қарағанда 0,5 төмен

4күн-2күннен+700л көп

5күн-4күннен 200л көп

6күн-1күннен 3есе төмен

7күн-1күннен 0,4 төмен

Сызықтық мониторинг тандап пайыздық мөлшерлерді көрсетініз.

Мониторингді жасағаннан кейін линия тренда қосымша сызық арқылы бензиннің өсуі немесе төмендеуін көрсетініз.













Әр топ өз тапсырмаларын орындайды. Басқа топ мүшелерін стикер арқылы бағалайды









































Кері байланыс















Дескриптор :

Берілген мәлімет бойынша кесте құрады

Кестелік мәліметке

гистограмма диаграммасын құрады





















Дескриптор:

Диаграмманы құрастырады.

Диаграммадағы «легенда» томенге орналастырады.

Диаграммаға «подписи данных» қояды.











Дескриптор:

- Берілген тапсырма бойынша сызықтық диаграманы жасайды

-Диаграммаға пайыздық мөлшерлемені қояды

-Сызықтық диаграммаға «линия тренда» жасайды.

http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16445







Постер, маркер, стикер













Қосымша 2



































Қосымша 3























https://learningapps.org/display?v=pzd1sbs0v17


Сабақтың соңы

(1 мин)


Оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеру үшін сұрақтар қойылады.

1.Диаграмма қандай элементтерден тұрады?

2.Диаграмма қалай құруға болады?

3.Деректер қатары дегеніміз не?

Сұраққтарға қысқаша және нақты жауап береді





«Дейін,кейін» әдісі



Рефлексия

(1 мин)













Үйге тапсырма

(1 мин)


Сабақтың соңында чемодан,еттартқыш, себет әдісі арқылы кері байланыс алу












24 сағат бір күн бойы оқушы өзінің уақытын қайда өткізетіні туралы кесте толтыра отырып, диаграмма құру


Стикерлерді жабыстыру



















Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Уақытты тиімді пайдалана отырып, мен осы қысқа мерзімді жоспарымда топпен, жұппен,жеке жұмыс ұйымдастырдым.

Барлық оқушылар: диаграмма құруды біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: диаграмманың баптау мүмкіндіктерін қолдануды біледі;

Кейбір оқушылар: өз бетімен ақпаратты зерттеп және жиынтық диаграмманы құрастыруды біледі.

«Ат қосшы мен атарба»

әдісі

«Фильворд» әдісі

ДЖИГСО әдісі

Дескриптор арқылы бағалау әдістерін қолдану

Бағалауды әр тапсырманың соңында көңіл күйді білдіретін жұлдызшаларды қолданамын










Белсенді жұмыс болу үшін топпен жұмыс ұйымдастырылды. Қауіпсіздік ережелері тапсырмаларды орындағанда: Оқушылардың компьютер алдында отыру ережесін сақтауын қадағалау.

Сергіту сәтін өткізгенде оқушылардың көзге арналған жаттығу арқылы денсаулығын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?









Тапсырма 1:


Сабақтың тақырыбы:











































О

А

В

Р

Д

К

А

Н

К

К

О

И

Ү

Е

И

Һ

Ө

Н

О

Е

П

Б

П

Ж

А

Г

Л

Р

У

С

П

Ю

Ө

Л

Г

Һ

Қ

Щ

В

Т

Л

М

І

Д

Р

Қ

Ұ

Р

У

Е

К

Ф

О

Н

А

Ғ

І

Х

А

Д

Е

І

Ъ

Г

М

Ү

Р

З

И

Е

П

Ц

Х

Ы

М

Р

О

Н

Д

Ы

Э

З

Щ

Ү

А

Ц

К

Ш

Г

К

Ж

Э

Л

Е

Л

З

Л

П

Й

Ы

Р

Ғ

Ь

К

А

Ш

Л

Ұ

Г

Д

Ж

С

Ө

Т

Р

О

Н

Д

Ы

Ы























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.00.2025
114
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі