|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 21-22 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кестелі сурет тігу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға, - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу қажет (Ұ) Оқушылардан қоршаған
ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын
сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар
қою:
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
(Т) Оқушылар кестелеу әдістерімен бөліседі. Сарамандық
жұмыс.
Сабақты
бекіту Бағалау. Сабаққа белсенді қатысып, сұрақтарға жауап беріп, берілген тапсырмаларды орындап, отырған оқушыларды білім деңгейлеріне қарай бағалау. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Кесте тігістерінің орындалу әдістерін меңгерту, қол икемділігін дамытады; Кестелеу технологиясын меңгереді. |
https://oqu-zaman.kz/?p=27035 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады. |
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кестелі сурет тігу 7 сынып үйірме
Кестелі сурет тігу 7 сынып үйірме
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 21-22 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кестелі сурет тігу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға, - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу қажет (Ұ) Оқушылардан қоршаған
ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын
сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар
қою:
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
(Т) Оқушылар кестелеу әдістерімен бөліседі. Сарамандық
жұмыс.
Сабақты
бекіту Бағалау. Сабаққа белсенді қатысып, сұрақтарға жауап беріп, берілген тапсырмаларды орындап, отырған оқушыларды білім деңгейлеріне қарай бағалау. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Кесте тігістерінің орындалу әдістерін меңгерту, қол икемділігін дамытады; Кестелеу технологиясын меңгереді. |
https://oqu-zaman.kz/?p=27035 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады. |
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















