|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.2.4. Бір
таңбалы сандарды
ондықтан аттап
қосу кестесін
құру, білу
және қолдану.
2.1.2.5.
Бір таңбалы сандарды
ондықтан аттап
қосу
және азайтуды орындау.
|
|
Сабақтың басы
(3
мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Лабиринт» ойыны
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Оқушылар допты лабиринт
арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді
|
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт,
доп
|
|
2
минут
8 минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру
№
7, 31-бет
Әр бағандағы қосындыларды
салыстыр.
Өрнектердің мәнін тап.
8 + 7 = 15
7 + 8 = 15
9 + 7 = 16
7 + 9 = 16
«Кім жылдам?» әдісі
Сан сәулесі бойынша өрнектердің мәніне сәйкес сандар мен
әріптерді тап
Шыққан сөзді оқы.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
Бір таңбалы сандарды разрядтан аттап қосу кестесін
қолдануды үйрену
1-тапсырма
ФС
Ұжымдық
жұмыс
«Құрастыр» әдісі
Бос тор көзге тиісті санды
қой.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
1.Жақшасыз өрнектерде алдымен қай амал
орындалады?
|
Өрнектердің мәнін есептейді
Сан сәулесі бойынша өрнектердің мәніне сәйкес сандар мен
әріптерді табады
Шыққан сөзді оқиды.
1. бірінші өрнекке
тиісті санды жазады
2.екінші өрнекке тиісті
санды жазады
3.үшінші өрнекке тиісті
санды жазады
4.төртінші өрнекке
тиісті санды жазады
Сұраққа жауап
береді
|
Дескриптор:
-өрнектердің мәнін
есептейді
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
1000 тг
купьюралар
Дескриптор:
-бірінші өрнекке тиісті
санды жазады(1б)
-екінші өрнекке тиісті
санды жазады(1б)
-үшінші өрнекке тиісті
санды жазады(1б)
-төртінші өрнекке
тиісті санды жазады(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-тапсырманы
орындайды
|
Таратпа
қаламсап
Таратпа
қаламсап
|
|
13
мин
Сергіту
сәті
2 минут
|
2-
тапсырма
Топтық
жұмыс
«Із кесуші»
әдісі
1
–топ
Артық өрнекті
тап
6 + 1 +
4
2
–топ
Берілген сандарды
пайдаланып, қосу амалымен тура теңдік
құр.
8 + 4
= 12
12 – 8
= 4
3
–топ
Берілген сандарды
пайдаланып, азайту амалымен тура теңдік
құр.
15 – 6
= 9
9 +6
= 15
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
1.Қосу мен азайтуды
қалай орындадың?
«Тралалалалала» әуеніне қол жаттығуына
арналған қимылдар жаса
|
1.
артық
өрнекті табады
2.себебін
түсіндіреді
1.
қосу
амалымен тура теңдік құрады
2.берілген сандармен
азайту амалына өрнек құрастырады
1.
азайту
амалымен тура теңдік құрады
2.берілген сандармен
қосу амалына өрнек құрастырады
Сұраққа жауап
береді
Әуенге сәйкес қол жаттығуларын
жасайды
|
«Комментарий»
арқылы
Жұлдызшалар
Дескриптор:
-артық өрнекті
табады(1б)
-себебін
түсіндіреді(1б)
Дескриптор:
-қосу амалымен тура
теңдік құрады(1б)
-берілген сандармен
азайту амалына өрнек
құрастырады(1б)
Дескриптор:
-азайту амалымен тура
теңдік құрады(1б)
-берілген сандармен
қосу амалына өрнек құрастырады(1б)
Дескриптор:
-тапсырманы
орындайды
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Оқулық
№2,3
32-бет
Ламинат
маркер
|