Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі.

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын оқып үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

9.3А Тригонометрия

Педагогтің Тегі, Аты,Әкесінің аты


Күні:


Пән/Сынып:

Алгебра/9-сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.4.1 тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу;

Сабақтың мақсаты:

-Бұрышты градустық өлшемнен радиандық өлшемге айналдыру;

-бірлік шеңберде радиандық және градустық өлшеммен берілген бұрыштарға сәйкес нүктелерді белгілеу;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Сабақтың басы

Сәлеметсіздерме!

Атмосфералық жағдайды қалыптастыру.

«Дирижер» әдісі

Жүргізуші дерижер қимылын көрсетіп, сұқ саусағымен кімді көрсетсе, сол оқушы берілген сұрақтарға жауап беруі керек. Кім тез жауап бере алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші бір қимылды бірнеше адамға жасата отырып, өткен материалды қайталап шығады.

Үйге тапсырмасын тексеру: № 19.5

Мұғалім: Бүгін, кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері тақырыбын қарастырамыз. Мақсатымен таныстырады.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- кез келген бұрыштың тригонометриялық функцияларының анықтамалары.

-бірлік шеңберде кез келген бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін анықтау.




Сұрақтарға жауап береді.









Интернет ресурстары



5мин

Сабақтың ортасы.

Жаңа сабақ

«Бірлес-Оқы-Талқыла» әдісі бойынша оқушыларға оқулықтағы тақырыпты өздігінен оқып, талқылауға беріледі. Жетіспеген жерін мұғалім толықтырады.

Интернет ресурстары

https://bilimland.kz/kk


5 мин

Бекіту тапсырмалары


  • Шешімі:


Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді.




«Екі жұлдыз бір ұсыныс»                               


Презентация

Интернет ресурстары


15 мин




«Кір жайғыш» әдісі қолданылады


Дескриптор:

Білім алушы

Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын біледі;

бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары ( ) мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын біледі;

ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды


Интернет ресурстары


https://bilimland.kz/kk

https://prezi.com/



Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, В.Е.Корчевский, З.Ә.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» баспасы 2019 жыл




ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды

бағалау парағы.

Интернет ресурстары

Презентация




10мин

Жеке жұмыс



Тапсырманы орындайды

А бұрышының синусын косинусын тангенсін котангенсін тап

Дескриптор:

-Сүйір бұрыштың синусын табады;

-Сүйір бұрыштың косинусын табады;

-Сүйір бұрыштың тангенсін табады;

-Сүйір бұрыштың котангенсін табады;

ҚБ: Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалау.



бағалау парағы




Shape1

А бұрышын сал

Шешімі:

Дескриптор:

-бұрышты салу әдісін таңдайды;

А бұрышын салады

бағалау парағы

презентация






Shape2

А бұрышын сал

Дескриптор:

-бұрышты салу әдісін таңдайды;

А бұрышын салады

бағалау парағы


5 минут







Сабақтың соңы

«Сұрақ ілмегі» әдісі. Оқушы сабақтың қай бөлігін немесе тақырыпты түсінбеген болса сабақ төңірегінде ойландырып жүрген сұрақтарын ашық айтады.

Бүгінгі сабақта:

-Бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру,есептер шығару;

-Градусты радианға және радианды градусқа айналдыру тәсілдерін білу. Рефлексия:

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Үйге тапсырма. №20.5.





Тақырыпты меңгергенін анықтау





.





Кері байланыс


бағалау парағы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.04.2025
197
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі