Киелі киіз үй. Сабақ жоспары. ҚМЖ. 7-сынып. Арман ПВ баспасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киелі киіз үй. Сабақ жоспары. ҚМЖ. 7-сынып. Арман ПВ баспасы

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.4.1-идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.1.1- жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті.

Педагогтің аты-жөні:

Көрпебаева А.

Күні:

23.09.24 ж.

Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Киелі киіз үй

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.4.1-идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

7.4.1.1- жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу;

Сабақтың мақсаты:

-идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды;

- жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Сәлемдесу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушыларды түгелдейді, оқу құралдарын тексереді.

Үй тапсырмасы сұралады.

Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындайды.


«Сәлемдесу» әдісі
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-біріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады


Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа сабақ

Ойқозғау.





Тыңдалымалды тапсырмасы

Сынып





«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі




2-тапсырма.

Жеке жұмыс

Бата

Шаңырағы биік болсын!

Босағасы берік болсын!

Керегесі кең, терезесі тең болсынІ

Түндігі түтінді болсын!

  1. Киіз үйдің қандай құрылымы оны көшпенділер үшін таптырмас қолайлы баспана етеді?

  2. Неліктен киіз үй киелі деп саналады?

  3. «Өз үйім – өлең төсегім» дегенді қалай түсінесіңдер?


Тыңдалым. Кюар арқылы тыңдайды. Қуат Адистің «Киіз үй» өлеңін тыңдап, ерекше есте қалған тіркестер мен өзіңе таныс емес сөздерді жазып ал.

Picture 1

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

1.Бірде-бір шегесіз тұрғызылатын киіз үйдің халқымыздың тарихындағы орны қандай?

2. Суреттен шаңырақ, адалбақан, уық пен керегені көрсет.

3. Үзік пен туырлық, басқұр-бауларды қандай мақсатта қолданады?

Дескриптор:

-мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

-сұрақтарға жауап береді.














ҚБ. «Жарайсың!», «Өте жақсы!», «Дәл таптың!» сөздері арқылы ынталандыру.


«Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Сабақтың ортасы

.


3-тапсырма.

Топтық жұмыс







4-тапсырма. Жұптық жұмыс






ӘТН






Мәтінді оқы. Тыңдалым мәтінімен салыстыр. Жанрлық ерекшелігін ажырат.


Оқылым мәтіні

Тыңдалым мәтіні

Тақырыбы:

Жанрлық ерекшелігі:

Құрылымы:

Тақырыбы:

Жанрлық ерекшелігі:

Құрылымы:


Сұраққа жауап беріеп, піріңді дәлелде.

  1. Мәтіннен киіз үйдің атқарған қызметі мен көшпенділер өміріндегі алатын рөлі туралы не ұқтың?

  2. «Киіз үй – көшпенділер өркениетінің озық үлгісі» деген пікірді дәлелде.


Оқушылар ережені оқып, жұппен талқылайды. Сұрақтар қояды, жауап береді.

Picture 3


Дескриптор:

- мәтіндердің тақырыбы, жанрлық ерекшелігі мен құрылымы жағынан салыстыра талдайды;




«Қолпаштау» әдісі


Дескриптор:

- жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады;


ҚБ. «Фигуралар» әдісі арқылы бағалау.

Оқушыларды жауаптарын түрлі фигуралармен бағалау.

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК




Сергіту сәті

Сергіту сәті. «Орныңды тап»

Оқушылардың қолына қазақ әріптері беріледі, жүргізуші сөзді атаған соң оқушылар сөздегі орындарын тауып тұра қалу керек.




Сабақты бекіту

5-жаттығу. Жазылым

Жұптық жұмыс








6-жаттығу

Жеке жұмыс

Үлгіні негізге алып, мәтіннен тәуелдік жалғаулы сөздердің үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормасын анықтап, дәптеріңе жаз.

Қазақ халқының өолөнері - ерте заманнан келе жатқан бай қазынасы. Тарихын тереңнен тартқан өнеріміз дәстүр сабақтастығын еш уақытта үзбеген. Рухани мәні мен құндылығын жоймай келеді

Мәтіндегі бес сөзге көптік жалғауын жалғап, себебін түсіндір.

Дескриптор:

  • Қосымшаларды дұрыс жалғап, қай ережеге сәйкес келетінін анықтайды;

  • Дыбыс үндестігі заңын сақтап жазады


Оқулық

Үй тапсырмасы

8-тапсырма.

Киіз үй бөліктеріне қатысы бар бата-тілектер жазып, кімге арналғанын және қандай жағдайда айтылатынын көрсет.


Оқулық

Сабақ соңындағы рефлексия

Рефлексия

«Бөлмедегі заттар» әдісі


Сабаққа рефлексия жасау үшін әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады. Қағаздар жиналып, әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың атынан бүгінгі сабақ, өзінің оған қатысы туралы сөйлейді.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.00.2024
708
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі