Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Киелі менің -Атамекен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Тарих сабағы 8 сынып
|
|||||||||||||||
Болашақ бағдар: «Рухани жаңғыру» |
Мектеп: Астана қаласы №49 орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Махмет Салтанат |
||||||||||||||
Сағат саны: 1 сағат |
Күні: |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
« Киелі менің- Атамекенім»
|
||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Зерттеу сабағы |
||||||||||||||
Зерттеу сұрағы |
Дербес Қазақ мемлекетін өркендету жолында «туған жер» еліміздің рөлі қандай? |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
|
||||||||||||||
Тарихи концепт (фокус) |
«Рухани жаңғыру», «туған жер » идеясының құндылығы: Тәуелсіз Қазақ Еліне деген құрмет патриотизм,тарихтың, мәдениет пен тіл біртұастығы |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Жас ұрпақты Отанды сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай – қуатты ел екендігіне мақтан етуге, туған еліне, рухы мықты азамат ролін түсінеді. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білу мен түсіну – «Туған жер» идеясы туралы біледі; |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тәуелсіз Қазақ Еліне деген құрметті күшейту, нығайту іс-әрекеттері туралы зерттеулерімен танысады (оқылым мен жазылым дағдылары) Пәнге қатысты лексика мен терминология Конституциямыз туралы пікірлер тыңдалады, бай қуатты мемлекет Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері: Мәңгілік елдің көздеген мақсаты… Туған жер ең басты өзгерістер / жетістіктер болды… «Рухани жаңғыру» мақаласы оқиға/өзгеріс маңызды болды/ айтарлықтай, өйткені… «Киелі менің- Атамекенім» басты бағыттары... |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Туған ел мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет талдау барысында жүзеге асады. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады. |
||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс. |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
«Рухани жаңғыру» идеясына . Қазақстанда өмір сүріп жатқан әрбір адам өз Отанын жанындай жақсы көреді, сүйеді, көк байрағын көкке көтеруді мақтаныш тұтуы туралы біледі. |
||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Қызығушылықты ояту 2-мин 3-мин
|
(Т)Ұйымдастыру сәті. Сыныпты топқа бөлу. Адам өмірінің үш кезеңі (балалық, жастық және қарттық шақ) бейнеленген суреттер бөлме қабырғасының әр жеріне ілінеді, оқушылар қалаулары бойынша ұнаған суретінің тұсына жиналып, топтасады.
Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу. Слайд арқылы Алматы Астана қалалары жайлы суреті (анимация негізінде) көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:
(Жауабы: Қазақстандықтардың жалғыз Отаны бар . Ол Қазақстан мемлекетті) Сұраққа жауап алынғаннан кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады: Қазақстан мемлекетінің ел басы болған кім? (Нұрсултан) Жауап алынғаннан кейін ғана Н.Ә. Назарбаев бейнеленген сурет (анимация негізінде) көрсетіледі Сонымен балалар бүгінгі сабақ тақырыбы «Киелі
менің- Атамекенім». (Слайд). Орнымыздан тұрып, Қазақстан
Республикасының Әнұранын
орындаймыз. Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады. М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады. Тарихи концепт(фокус): Дәлел мен тарихи интерпретация Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін өркендету жолында мәңгілік еліміздің рөлі қандай? |
Презентация Қосымша-1 Суреттер Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін) 3-том. – Алматы, 2010. Астана /құраст. С.Дәуіт. – ғылым академиясы М.О.Әуезов атындағы әдебиет және өнер институты. – Алматы, 1993. Қосымша-2 Ел басы. Қасымбаев Ж. – Алмат
|
|||||||||||||
Мағынаны тану 5мин 20мин 5-мин |
(Т) 1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс. «Ұғымдардың мағынасын табайық» Сабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері («Бірлік ел»,«Ынтымақел ,«Достық ел» ) жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады. Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен сәйкестендіру тапсырылады. (1-топқа «Бірлік ел», 2-топқа «Ынтымақ ел», 3-топқа «Достық ел» сөзтіркестері жазылған карточкалар ұсынылады)
(Т) 2-тапсырма. «Ақпаратты бөлісейік» Мәтінмен жұмыс Топтарға «Тәуелсіз Қазақ елі» туралы мәтіндер таратылады. Топтағы оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды. Әр топ ел басы өмірінің әр кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен бөлісу үшін сынып алдында қорғайды. Топтар бір-бірін бағалайды. (Тапсырма шартын түсіндіру үшін мұғалімге 1 минут, берілген мәтіндегі ақпаратты оқып- түсіну үшін топтарға 4 минут, игерген білімді сынып алдында ауызша жариялау үшін әр топқа5 минут беріледі)
1-топ. Автор орындығы: «Болашақ Қазақ елі» туралы өз ойларын айтады. 2-топ. Постер қорғау: Тәуелсіз Қазақ Елі ел болу үшін не қажет 3-топ. Академиялық дау - дамай: «Туған жер»
Бағалау критерийі: Білу мен түсіну – «Киелі менің- Атамекен» туралы біледі;
Дескрипторы: 1-топ. Қазақстанның мемлекеттік өркендеуіне кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды; 2-топ. Астана –бас қала атануы кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды; 3-топ. Мерекелерде, спорттық жарыстарда рәміздің қай түрі жоғары көтеріледі кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды.
Күтілетін болжам жауаптар: 1-топ. Отан туралы мәлімет береді; 2-топ. Астана туралы мәлімет береді; 3-топ. Рәміздер туралы мәлімет береді. Кері байланыс. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» Топты бағалау критерийлері: - мазмұнды ашуы; - сөйлеу шеберлігі; - регламент сақтауы. |
Қосымша-2 Карточкалар
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |