Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ жоспары

    Тарих сабағы 8 сынып


    Болашақ бағдар: «Рухани жаңғыру»

    Мектеп: Астана қаласы №49 орта мектебі


    Мұғалімнің аты-жөні: Махмет Салтанат

    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:

    Сабақ тақырыбы

    « Киелі менің- Атамекенім» 


    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Дербес Қазақ мемлекетін өркендету жолында «туған жер» еліміздің рөлі қандай?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты


    • 1.1 Киелі менің- Атамекенім идеясын кеңінен насихаттау жағдайын талдау;

    Тарихи концепт (фокус)

    «Рухани жаңғыру», «туған жер » идеясының құндылығы:

    Тәуелсіз Қазақ Еліне деген құрмет патриотизм,тарихтың, мәдениет пен тіл біртұастығы

    Сабақтың мақсаты


    Жас ұрпақты Отанды сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай – қуатты ел екендігіне мақтан етуге, туған еліне, рухы мықты азамат ролін түсінеді.

    Бағалау

    критерийлері


    Білу мен түсіну – «Туған жер» идеясы туралы біледі;

    Тілдік мақсаттар

    Тәуелсіз Қазақ Еліне деген құрметті күшейту, нығайту іс-әрекеттері туралы зерттеулерімен танысады (оқылым мен жазылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Конституциямыз туралы пікірлер тыңдалады, бай қуатты мемлекет

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Мәңгілік елдің көздеген мақсаты…

    Туған жер ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

    «Рухани жаңғыру» мақаласы оқиға/өзгеріс маңызды болды/ айтарлықтай, өйткені…

    «Киелі менің- Атамекенім» басты бағыттары...

    Құндылықтарды дарыту

    Туған ел мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет талдау барысында жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс.

    Бастапқы білім

    «Рухани жаңғыру» идеясына . Қазақстанда өмір сүріп жатқан әрбір адам өз Отанын жанындай жақсы көреді, сүйеді, көк байрағын көкке көтеруді мақтаныш тұтуы туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Қызығушылықты ояту




    2-мин










    3-мин





    (Т)Ұйымдастыру сәті. Сыныпты топқа бөлу.

    Адам өмірінің үш кезеңі (балалық, жастық және қарттық шақ) бейнеленген суреттер бөлме қабырғасының әр жеріне ілінеді, оқушылар қалаулары бойынша ұнаған суретінің тұсына жиналып, топтасады.

    Picture 5 Picture 3 Picture 2

    Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

    Слайд арқылы Алматы Астана қалалары жайлы суреті (анимация негізінде) көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

    • «Біздің отанымыз» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

    (Жауабы: Қазақстандықтардың жалғыз Отаны бар . Ол Қазақстан мемлекетті)

    Сұраққа жауап алынғаннан кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

    Қазақстан мемлекетінің ел басы болған кім?

    (Нұрсултан)

    Жауап алынғаннан кейін ғана Н.Ә. Назарбаев бейнеленген сурет (анимация негізінде) көрсетіледі

    Сонымен балалар бүгінгі сабақ тақырыбы «Киелі менің- Атамекенім». (Слайд). Орнымыздан тұрып, Қазақстан Республикасының Әнұранын орындаймыз.
    (Тақырыпқа байланысты слайд көрсетіліп тұрады).

    Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

    Тарихи концепт(фокус): Дәлел мен тарихи интерпретация

    Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін өркендету жолында мәңгілік еліміздің рөлі қандай?

    Презентация


    Қосымша-1

    Суреттер


    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.


    Астана

    /құраст. С.Дәуіт. – ғылым академиясы М.О.Әуезов атындағы әдебиет және өнер институты. – Алматы, 1993.

    Қосымша-2

    Ел басы. Қасымбаев Ж. – Алмат



    Мағынаны тану


    5мин



























    20мин













    5-мин

    (Т) 1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс.

    «Ұғымдардың мағынасын табайық»

    Сабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері («Бірлік ел»,«Ынтымақел ,«Достық ел» ) жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады. Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен сәйкестендіру тапсырылады.

    (1-топқа «Бірлік ел», 2-топқа «Ынтымақ ел», 3-топқа «Достық ел» сөзтіркестері жазылған карточкалар ұсынылады)

    1

    «Бірлік ел»

    a


    2

    «Ынтымақ ел»

    b


    3

    «Достық ел»

    c


    (Т) 2-тапсырма. «Ақпаратты бөлісейік»

    Мәтінмен жұмыс

    Топтарға «Тәуелсіз Қазақ елі» туралы мәтіндер таратылады. Топтағы оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды. Әр топ ел басы өмірінің әр кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен бөлісу үшін сынып алдында қорғайды. Топтар бір-бірін бағалайды. (Тапсырма шартын түсіндіру үшін мұғалімге 1 минут, берілген мәтіндегі ақпаратты оқып- түсіну үшін топтарға 4 минут, игерген білімді сынып алдында ауызша жариялау үшін әр топқа5 минут беріледі)


    1-топ. Автор орындығы: «Болашақ Қазақ елі» туралы өз ойларын айтады.

    2-топ. Постер қорғау: Тәуелсіз Қазақ Елі ел болу үшін не қажет

    3-топ. Академиялық дау - дамай: «Туған жер»


    Мақсаты: осы сұраққа жауап іздей отырып, жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды, белгілі бір мәселені шешуге, жоғары белсенділіктерін дамыту, өз пікірін айтуға үйретеді.

    Бағалау критерийі:

    Білу мен түсіну – «Киелі менің- Атамекен» туралы біледі;




    Дескрипторы:

    1-топ. Қазақстанның мемлекеттік өркендеуіне кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

    2-топ. Астана –бас қала атануы кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

    3-топ. Мерекелерде, спорттық жарыстарда рәміздің қай түрі жоғары көтеріледі кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды.

    Күтілетін болжам жауаптар:

    1-топ. Отан туралы мәлімет береді;

    2-топ. Астана туралы мәлімет береді;

    3-топ. Рәміздер туралы мәлімет береді.

    Кері байланыс. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек»

    Топты бағалау критерийлері:

    - мазмұнды ашуы;

    - сөйлеу шеберлігі;

    - регламент сақтауы.



    Қосымша-2

    Карточкалар















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махмет Салтанат
    15 Қазан 2020
    685
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Киелі менің -Атамекен

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Киелі менің -Атамекен

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сынып сағттарына байланысты материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақ жоспары

    Тарих сабағы 8 сынып


    Болашақ бағдар: «Рухани жаңғыру»

    Мектеп: Астана қаласы №49 орта мектебі


    Мұғалімнің аты-жөні: Махмет Салтанат

    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:

    Сабақ тақырыбы

    « Киелі менің- Атамекенім» 


    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Дербес Қазақ мемлекетін өркендету жолында «туған жер» еліміздің рөлі қандай?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты


    • 1.1 Киелі менің- Атамекенім идеясын кеңінен насихаттау жағдайын талдау;

    Тарихи концепт (фокус)

    «Рухани жаңғыру», «туған жер » идеясының құндылығы:

    Тәуелсіз Қазақ Еліне деген құрмет патриотизм,тарихтың, мәдениет пен тіл біртұастығы

    Сабақтың мақсаты


    Жас ұрпақты Отанды сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай – қуатты ел екендігіне мақтан етуге, туған еліне, рухы мықты азамат ролін түсінеді.

    Бағалау

    критерийлері


    Білу мен түсіну – «Туған жер» идеясы туралы біледі;

    Тілдік мақсаттар

    Тәуелсіз Қазақ Еліне деген құрметті күшейту, нығайту іс-әрекеттері туралы зерттеулерімен танысады (оқылым мен жазылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Конституциямыз туралы пікірлер тыңдалады, бай қуатты мемлекет

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    Мәңгілік елдің көздеген мақсаты…

    Туған жер ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

    «Рухани жаңғыру» мақаласы оқиға/өзгеріс маңызды болды/ айтарлықтай, өйткені…

    «Киелі менің- Атамекенім» басты бағыттары...

    Құндылықтарды дарыту

    Туған ел мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, отан тарихы мен тарихи тұлғаға деген құрмет талдау барысында жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс.

    Бастапқы білім

    «Рухани жаңғыру» идеясына . Қазақстанда өмір сүріп жатқан әрбір адам өз Отанын жанындай жақсы көреді, сүйеді, көк байрағын көкке көтеруді мақтаныш тұтуы туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Қызығушылықты ояту




    2-мин










    3-мин





    (Т)Ұйымдастыру сәті. Сыныпты топқа бөлу.

    Адам өмірінің үш кезеңі (балалық, жастық және қарттық шақ) бейнеленген суреттер бөлме қабырғасының әр жеріне ілінеді, оқушылар қалаулары бойынша ұнаған суретінің тұсына жиналып, топтасады.

    Picture 5 Picture 3 Picture 2

    Б) Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

    Слайд арқылы Алматы Астана қалалары жайлы суреті (анимация негізінде) көрсетіліп,оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

    • «Біздің отанымыз» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

    (Жауабы: Қазақстандықтардың жалғыз Отаны бар . Ол Қазақстан мемлекетті)

    Сұраққа жауап алынғаннан кейін, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

    Қазақстан мемлекетінің ел басы болған кім?

    (Нұрсултан)

    Жауап алынғаннан кейін ғана Н.Ә. Назарбаев бейнеленген сурет (анимация негізінде) көрсетіледі

    Сонымен балалар бүгінгі сабақ тақырыбы «Киелі менің- Атамекенім». (Слайд). Орнымыздан тұрып, Қазақстан Республикасының Әнұранын орындаймыз.
    (Тақырыпқа байланысты слайд көрсетіліп тұрады).

    Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

    Тарихи концепт(фокус): Дәлел мен тарихи интерпретация

    Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін өркендету жолында мәңгілік еліміздің рөлі қандай?

    Презентация


    Қосымша-1

    Суреттер


    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.


    Астана

    /құраст. С.Дәуіт. – ғылым академиясы М.О.Әуезов атындағы әдебиет және өнер институты. – Алматы, 1993.

    Қосымша-2

    Ел басы. Қасымбаев Ж. – Алмат



    Мағынаны тану


    5мин



























    20мин













    5-мин

    (Т) 1-тапсырма. Жаңа ұғымдармен жұмыс.

    «Ұғымдардың мағынасын табайық»

    Сабақ барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушылардың алдын-ала түсінуіне жағдай жасалады.Алдымен тақтаға жаңа ұғымдар мен сөз тіркестері («Бірлік ел»,«Ынтымақел ,«Достық ел» ) жазылған карточкалар ілініп,оларды белгілі бір тарихи оқиғамен сабақтастырып, берілген сөздердің мағынасын ашу сұралады. Сонан соң топтарға жаңа сөздердің мағынасы жазылған карточкалар таратылып, оларды тақтадағы жаңа ұғымдардың атауларымен сәйкестендіру тапсырылады.

    (1-топқа «Бірлік ел», 2-топқа «Ынтымақ ел», 3-топқа «Достық ел» сөзтіркестері жазылған карточкалар ұсынылады)

    1

    «Бірлік ел»

    a


    2

    «Ынтымақ ел»

    b


    3

    «Достық ел»

    c


    (Т) 2-тапсырма. «Ақпаратты бөлісейік»

    Мәтінмен жұмыс

    Топтарға «Тәуелсіз Қазақ елі» туралы мәтіндер таратылады. Топтағы оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды. Әр топ ел басы өмірінің әр кезеңіндегі өмірдерегі туралы игерген ақпаратты сыныптастарымен бөлісу үшін сынып алдында қорғайды. Топтар бір-бірін бағалайды. (Тапсырма шартын түсіндіру үшін мұғалімге 1 минут, берілген мәтіндегі ақпаратты оқып- түсіну үшін топтарға 4 минут, игерген білімді сынып алдында ауызша жариялау үшін әр топқа5 минут беріледі)


    1-топ. Автор орындығы: «Болашақ Қазақ елі» туралы өз ойларын айтады.

    2-топ. Постер қорғау: Тәуелсіз Қазақ Елі ел болу үшін не қажет

    3-топ. Академиялық дау - дамай: «Туған жер»


    Мақсаты: осы сұраққа жауап іздей отырып, жаңа тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды, белгілі бір мәселені шешуге, жоғары белсенділіктерін дамыту, өз пікірін айтуға үйретеді.

    Бағалау критерийі:

    Білу мен түсіну – «Киелі менің- Атамекен» туралы біледі;




    Дескрипторы:

    1-топ. Қазақстанның мемлекеттік өркендеуіне кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

    2-топ. Астана –бас қала атануы кезінен кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды;

    3-топ. Мерекелерде, спорттық жарыстарда рәміздің қай түрі жоғары көтеріледі кемінде 2 маңызды мәлімет анықтайды.

    Күтілетін болжам жауаптар:

    1-топ. Отан туралы мәлімет береді;

    2-топ. Астана туралы мәлімет береді;

    3-топ. Рәміздер туралы мәлімет береді.

    Кері байланыс. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек»

    Топты бағалау критерийлері:

    - мазмұнды ашуы;

    - сөйлеу шеберлігі;

    - регламент сақтауы.



    Қосымша-2

    Карточкалар















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Тәрбие сағаты 8 сынып
    15.10.2020
    685
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махмет Салтанат
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации