Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
«Алмастың ағашы» мәтінін оқып,
мазмұнын айт.
« Сұрақ-жауап»
әдісі
Алмастың іс-әрекетіне баға
бер
Мәтінді жазған
кім?
Ол туралы не
білесің?
-Табиғат туралы түсінік
беру
Жаңа
тақырып
Сабақ мақсатын
хабарлау
Бағалау критерийін
түсіндіру
1-тапсырма
Тақтадан киіктің суретін
көрсетемін.
- Балалар, суреттегі қандай
аң?
-
Киік
Өлеңді түсініп
оқы.
Өлеңге сай ырғақты таңдап,
мәнерлеп оқы.
2-тапсырма
«Болжау» әдісі Суретпен
жұмыс
Оқылатын шығармада қандай
оқиға туралы айтылатынын болжап,. Өз ойыңды
дәлелде
3-тапсырма
-Бүгінгі сабақта жерлесіміз
Әуелбек Қоңыратбаевтың «Киіктің айласы» әңгімесін
оқимыз
Автор туралы
түсінік
(1905 – 1986)
Әуелбек
Қоңыртаев – ғалым, әдебиет
зерттеушісі.
Қызылорда облысында туған.
Балаларға арналған
“Жеті алып”, “Сұр көжек”
деген кітаптары бар.
-Мәтінді түсініп
оқы.
-«Стоп кадр» әдісі бойынша
,Балаларға оқыту
« Сұрақ-жауап»
әдісі
-Киіктің әрекетінен қасқырлар
қандай күйге түсті??
-Киіктің лағын қалай
атайды?
Сергіту
сәті
Топтық
жұмыс
5-тапсырма
Суретті пайдаланып, мәтінді
әңгімеле.
1-топ
Мәтіндегі екі кейіпкерді
салыстыру
2-топ
Сәйкестендіру»
әдісі
Мәтінге сүйеніп, байланысу
сызықтарын жүргіз.
т аяқ сілтем жер
шаршаған
діңкесі құрыған
жақын
з алалы
зияны
3-топ
Тірек сөздермен жұмыс. Тірек
сөздер: қасқыр, киік, айла. Осы сөздерді қатыстыра отырып, топтағы
балалар шағын әңгіме
құрастырады.
Дәптермен
жұмыс
Бес жолды өлең» әдісін қолданамын.
Нұсқау
1. Тақырыпты суреттейтін сөз.
Зат есім болуы
тиіс.
2. Тақырыпты суреттейтін екі
сын есім. 3. Іс-әректетті көрсететін үш
сөз.
4. Төрт сөзден тұратын мағыналы сөйлем. 5.
Соңғы сөз синоним болуы
керек.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
Киік қандай
аң?
Бұл айланы киік неге
пайдаланды?
Ре
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
1.Сұраққа жауап
жаз
Мәтіннен ақбөкен туралы қандай
ақпарат алдың?
2. Мәтінді оқып,мазмұнын
айт
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Көңіл күйлерін
жеткізеді
Үй тапсырмасын
айтады
Өлеңді
тыңдайды
Болжам
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Мәтінді мәнерлеп
оқиды
Жаттығу
жасайды
Мәліметтерді жазып
алады
Жеке жұмыс
жасайды
Сәйкестенді
ру
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Тамаша!
Кереметсіңдер!
Сұрақтарға жауап береді-1
б
Дескриптор:
Оқылатын шығармада қандай
оқиға туралы айтылатынын
болжайды-1б
Сендер мықты
екенсіңдер!
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды-1б
Керемет!
Дескриптор:
Түсініп оқып, мәтіннің авторы
туралы әңгімелейді-1б
Дескриптор:
Киік туралы
айтады-1б
ДескриптоР:
Мәтіндегі ақбөкеннің
ақылдылығы туралы
әңгімелейді-1б
Дескриптор:
1-топ
Жануарларды
салыстырады-1б
2-топ
Мәтінге сүйеніп, байланысу
сызықтарын
жүргізеді-1б
3-топ
Тірек сөздермен әңгіме
құрастырады-1б
Тамаша!
ДескриптоР:
5 жолды өлең
құрастырады-1б
Жемісті жина
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=Yfi2p5g9fJc
Оқу
құралдары
Бейнебаян
Қимылдар
Оқулық
Суреттер
Оқулық
Венн
диаграмма
сы
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|