киіктің айласы

Тақырып бойынша 30 материал табылды

киіктің айласы

Материал туралы қысқаша түсінік
киіктің айласы туралы сабақ жоспар жариялау керек.Киіктің өмірде киелі аң екені,адам тигізер пайдасы зор екені туралы айтқым келеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

ДОІЖО: Б.Байбосын


Бөлім:

Жанды табиғат

Педагогтің аты-жөні:

Н.Боранбаева

Күні:

30.09.2025ж

Сынып: 3

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Киіктің айласы.«Ақсақ киік» С. Сейфуллин.

«Киіктің айласы» Әуелбек Қоңыратбаев 13-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау

3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильм нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбын анықтап және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтайды

Шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильм нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде береді

Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалайды

Құндылықтар

Ар-ұят: кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі



Үй тапсырмасын тексеру

Пицца” әдісі

Оқушылар пицаларды бөліп алу арқылы сұрақтарға жауап береді.


Бау бақшада не өседі?

Қандай жеміс түрлерін білеміз?

Алма сипаттап бер.

Жүзім сипаттап бер

Өрік сипаттап бер

Шие сипаттап бер

Қасқырдың іс - әрекетін айтып бер

Түлкінің іс -әрекетін айтып бер


Ойқозғау.

«Ақсақ киік» күйін тыңдату. Сол арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

Мақсатын анықтау

Сабақ мақсатымен танысады



Психологиялық ахуал





Өткен білімді зерделейді.


Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:

Жарайсыңдар!


Керемет!


Жақсы!


Тамаша!

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Мағынаны ажырату.

1-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы. «Ақсақ киік»

2-тапсырма. Оқылатын шығармада қандай оқиға туралы айтылатынын болжап, өз ойыңды дәлелде.

3-тапсырма. «Джигсо» әдісі арқылы оқу. Мәтінді түсініп оқы. «Киіктің айласы»

4-тапсырма. Оқулықта берілген мәліметті пайдалана отырып, мәтіннің авторы туралы әңгімеле.


Жарқын бейне ” әдісі аудио тыңдалым

Әуелбек Қоңыратбаев 1905 жылы 10 қыркүйекте Қызылорда облысы Шиелі ауданына қарасты Кердері ауылында дүниеге келген. Балалық шағы ХХ ғасырдың аласапыран уақытына тұспа-тұс келіп, бозбала күнінде тағдыр талайымен Ташкенттегі №5 балалар үйінде тәрбиеленді. Жас Әуелбек сол ортада ерте есейіп, білімге құштарлығын танытады. 1918 жылы Ташкенттегі педагогикалық училищеге оқуға түсіп, оны бітірген соң, бірер жыл мектеп мұғалімі болып қызмет етеді. Білімге құштар жас сол кездің өзінде Ташкентте жарық көретін «Ақ жол» газеті мен «Шолпан» журналын шығару ісіне белсене атсалысып, алғашқы мақалаларын жариялады. Әуелбек тіпті 16 жасында-ақ Сұлтанбек Қожанов басқарған «Ақ жол» газетінде тұңғыш өлеңдерін жариялап үлгергені туралы дерек бар. Бұл – оның әдебиетке өлең жазудан келіп, кейін зерттеу бағыттарына ауысқанын көрсететін қызық мәлімет.


Топтық жұмыс

1 топ : киіктің іс - әрекетін әңгімеле

2 топ : қасқырдың іс -әрекетін әңгімеле


5-тапсырма. Суретті пайдаланып, мәтінді әңгімеле.


Шығарманың тақырыбын анықтап және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтайды

ЕБҚ.

Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалайды

Дескриптор:

Шығарманың тақырыбын анықтайды 1б

Негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігіннен сөйлемді анықтайды 1б

Мәтіннің авторы туралы әңгімелейді 1б

Суретті пайдаланып, мәтінді әңгімелейді 1б

оқулық

2 минут

Топтық жұмыс. ҚБ

Мәтіндерді оқып, қажетті шартты белгілерді қойып шық

Шартты белгілер:

Киік туралы айтылған сөйлемнің тұсына –

Табиғат, тіршілік туралы айтылған сөйлемге –

Киік сөзіне балама сөздері бар сөйлем – =

Өзің түсінбеген сөзі бар сөйлем– ?

Саған ұнаған сөйлем –ұ

Жеке жұмыс.

6-тапсырма.

Мәтінге сүйеніп, байланысу сызықтарын жүргіз.

таяқ сілтемжер шаршаған

діңкесі құрыған жақын

залалы зияны

Ойтолғау.

Киіктің іс-әрекетіне көзқарасыңды білдір

Мәтіндерді оқып, қажетті шартты белгілерді қойып шығады


Шартты белгілерді жазады


ЕҚБ.

Мәтінге сүйеніп, байланысу сызықтарын жүргізеді

Кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалайды 2б

Мәтінге сүйеніп, байланысу сызықтарын жүргізеді 3б

оқулық

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:

Үй тапсырмасы. Мәтін мазмұны бойынша сурет салу.

Кері байланыс:

«Алма ағашы» әдісі

Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі.

Сары түсті алма – ментапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.

Сұрақтарға жауап береді



Үй тапсырмасын күнделікке жазады



«Алма ағашы » әдісі бойынша кері байланыс жасайды







1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды


слайд












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
37
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі