Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі. 9 сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі. 9 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: № 21 Яссауи атындағы жалпы білім беретін мектебі.

Күні:

Оқытушының аты-жөні: Гүлзира Исабай

Сынып: 9 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:22.09.2025ж

Дизайн және технология

Тақырыбы

Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.3.1 шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану);
9.2.2.2 әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету

Сабақтың мақсаты:

  1. Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісіндегі технологиялар мен материалдарды талдау.

  2. Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы киім өндірісіне байланысты заманауи шешімдер табу.

Құндылықтарды дарыту

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП

  • тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

  • Шығармашылық және инновация: Заманауи сән әлемі жаңа идеялар мен шығармашылық шешімдерге негізделеді. Бұл жастардың шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




1.Сабақты ұйымдастыру. (5 мин)

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.

Сабағымызға дайындықтарын қолды бір рет шапалақтаумен білдіреміз.

Өткен сабақты пысықтау:

  1. Қарапайым пішімді иықты киімдердің қандай түрлері бар?

  2. Қарапайым геометриялық формалы киімдердің қандай артықшылықтары бар?


2.Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысу. (10 мин):

Презентация:

Киім мен аксессуарлардың негізгі бағыттары мен сән трендтері.

  • Синтетикалық материалдар: Полиэстер, нейлон, спандекс – берік, икемді және қолжетімді.

  • Эко-материалдар: Органикалық мақта, қайта өңделген пластик, бамбук талшықтары.

  • Өндіріс технологиялары:

  • Автоматтандырылған өндіріс: Сандық кесу, тігу машиналары.

  • 3D-принтинг: Дизайнды нақты және жылдам жасау.

  • Лазерлік кесу: Жоғары дәлдіктегі сән үлгілерін жасау.

Тарихи және заманауи өндірістің салыстырмасы.

Қасиеттер

Тарихи қолөнер

Заманауи өндіріс

Материалдар

Табиғи (жүн, жібек, зығыр)

Синтетика, эко-материалдар

Өндіріс әдісі

Қолмен тігу

Автоматтандырылған

Уақыт пен еңбек

Уақыт көп кетеді

Тез және тиімді

Өрнектер мен стиль

Ұлттық дәстүрге негізделген

Әлемдік трендтерге сай.

Сұрақтар мен талқылау:

  1. Тарихи қолөнерден қандай идеяларды заманауи сәнге қосуға болады?

  2. Заманауи өндіріс болашақта қалай өзгеруі мүмкін?

  3. Қандай материалдар мен технологиялар экологиялық мәселелерді шеше алады?

Оқушылар амандасып, сабаққа дайындықтарын бір рет қол шапалақтау арқылы білдіреді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер

2 қосымша. Әртүрлі тігін жабдықтарының түрлері бейнеленген суреттер, сонымен қатар тоқыма материалдар, былғары мен тері.






Слайд .





Ортасы





  1. Тапсырма: (20мин)

Оқушыларға заманауи киім немесе аксессуардың дизайнын жасау ұсынылады.

Жұмысты бастамас бұрын видероликпен танысып алады.

Экрандағы берілген ұяшықтардың біреуін таңдап, көрсетілген аксессуарларға ұқсас жаңа дизайн ойластырады.

Қағазға сызып алып, қырқып алдын ала дайындалған манекендерге желімдеп жабыстырады.

Жұмысты жұптасып жасау керек.

Қауіпсіздік ережені еске түсіріп аламыз:

  • * Қайшыны тек өз жұмыс орныңда пайдаланады.

  • * Қағазды түзу сызықпен кескенде, пышақтың ортасынан кесіп, қайшының ұшына қарап, сызықты бойымен бағыттайды.

  • * Кесу кезінде оң және сол қолдар қиылыспайды. Қайшы мен қолдың шынтағы алға жылжытылмайды және екі қолдың әрекеттері келісіледі.

Оқушылар жұптасып ақылдасып өз идеяларын жүзеге асырады.









Дискриптор

Стильдердің ерекшеліктерін ашады;

Графикалық сызбасын дайындайды;

сәнді киімдерді салыстырады;

қауіпсіздік ережені ұстайды.



Құрал-жабдықтар: қағаз, қарындаштар, қайшы, желім.

https://rutube.ru/video/770e305d0700a7f1ad1d24f8c2285ff2/?r=plemwd


Аяқталуы


Рефлексия және бағалау (10 мин):

Оқушылар өз дизайндарын сынып алдында таныстырады.

Ватсап желісіндегі сауалнама арқылы бір-бірінің жұмыстарына өз дауыстырын береді.

Пікірлерін ауызша айтып бағалайды.

Сабаққа кері байланыс береді: Смайликтер арқылы.

Бір-бірерінің жұмыстарын бағалап, сауалнамаға өз дауыстарын беріп бағалайды.





Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін смайлик арқылы біле аламыз.

Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі