Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Киім кию 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ : қазақ тілі Тақырыбы: Киім кию мәдениеті. |
Мектеп: «Қарағұр» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: С.Хұдярова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны - |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2 Тірек сөздер мен жетекші .сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.3 Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. (Фотосуреттер) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді, сурет бойынша мәтін құрастырды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсініксіз сөздерді таба алады,сурет бойынша мәтін құрастырды. негізгі ойды айтады. Сөздік жұмыс істей алады.Кесте толыра алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыпқа байланысты көтерілген мәселені талқылай алады,мақал-мәтелдер,тұрақты тіркестер айта алады. Ойталқы жаза алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кэжуал,қағида,шынжыр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға, шығарма жазуға арналған тіркестер: сәнді киім, түрлі жеңіл бас киімдер,мойынорағыштар,алқызыл түсті сәнді көйлектер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? «Стильді киіну», «талғамы биік» дегенді қалай түсінесіңдер? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ишара |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқулар: |
Жіктік жалғауын қайталау, «Талғамға талас жоқ» тақырыбына эссені тексеру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт: |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
1 Ұйымдастыру кезі шеңбер құрамыз -Сәлеметсіз бе,алтын күн -Сәлеметсіз,беЖер –ана? -Сәлеметсіз, бе туған жер -Сәлеметсіз, бе сіз -Сәлеметсіз, бе біз? 2.Қағазға киімнің стиль түрлерін жасырып,үш топқа бөлу 1.Классикалық стиль 2.Спорттық стиль 3.Жастар стильі Топқа бөлінді топтың ережесін еске түсіреді,топ басшысын сайлайды,бағалау парағының бөлімдерімен танысамыз. |
1.Киімдердің суретін 2.Бағалау парақшасын оқушыларға таратамын,бағалау үш түрлі фишка беріліп отырады. Б. Соқпақбаевтың «Балалық 05.мр3тыңдап,киім киюде ұстанатын негізгі қағидалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
«Қызығушылықты ояту»
1.Тапсырма . «Джигсо» әдісі бойынша. Мәтінді оқып,әдемі киінуді қалай үйренуге болатыны туралы пікірлесу Ең алдымен, «бұл сәндегі киім» деген сөзді ұмытуымыз керек. Сұлулық дегеніміз – өзіне жарасымды, ыңғайлы, ерсі емес киіну. Ең бастысы, киім денеге қонымды болуы керек. Құрбылармен қыдырғанда, туған-туыстарымыздың үйіне барғанда кеу- деше денеге тым жабысып тұрмағаны жөн, бұл еркін қозғалуға мүмкіндік береді және гүлді бояуы болса, нәзік көрінуге мүмкіндік береді. Шынжыр баулы сөмкені көйлекпен де, кэжуал стилін- дегі киіммен де ұстауға болады. Джинс шал- бар да өз кезегінде барынша ыңғайлы. Алқызыл түсті сәнді көйлекті күнделікті тұрмыста немесе қонаққа барғанда кию мүм- кін емес. Бірақ концертте өлең айтуға, той-то- малаққа киіп баруға әбден болады. Гүлді киім киген кезде сөмкенің бір түсті болғаны жөн. Бір түсті кеудеше мен белдемшені сабаққа, ресми мекемелерге киіп баруға болады. Бірақ таңдау қысқа белдемшелерге түсе бермейді. Сонымен қатар күз мезгіліндегі ауа райын ескеріп, түрлі жеңіл бас киімдер киіп, мойынорағыштар тағуға болады. 2-тапсырма Кестелердегі дұрыс жауаптарды белгілеп, 5-бағанды өздерің толтырыңдар.
3. тапсырма Бағанадағы сөздерді өзара байланыстырып, сөйлем құрастырыңдар
4.Тапсырма Постер қорғау 1.топ Қалай киінген дұрыс? 2.топ Әрдайым сәннен қалмаған дұрыс. 3.топ Сән маңызды емес ,бастысы киім қонымды болу керек деген тақырыпта постер қорғау керек. 5.тапсырма Киімге байланысты SWOT әдісі бойынша кесте толтырамыз Киім Маған ұнайды Маған ұнамайды Мендегі қиындықтар ...туралы есіме салады . Ой түю ,өз ойын білдіру -Болашақта ,таңдауыңызда қандай өзгеріс болады деп ойлайсыз? -Киімге қарап дос таңдау дұрыс па? -Осы сабақтан не үйрендіңіз? -Бұл тақырыпта ата-анаңызбен әңгімелесесіз бе? -Сіздің киімге талғамыңыз бен ұқсатылымдығыңызбен сәйкес келе ме? |
Оқулық,37 бет
Дескриптор Әдемі киінуді өалай үйренуге болатының айтады- Дескрептор Дұрыс жауаптарды белгілеп,5-бағанды өздерің толтырыңдар. Дескриптор Сөздерді өзара байланыстырып, сөйлем құрастыр. Дескриптор Мәтін тақырыбын , идеясын ашу. Дескриптор Талдау барысында мақал-мәтелдерді пайдалану,тұрақты тркестерді тиімді пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы |
Табыс креитерилер бойынша өзін-өзі бағалау,өзара бағалайды,топ атынан үздік жұмысты ұсынады.Стикерге екі мақтау,бір ұсыныс жазып, ұнаған жұмысқа жапсырады. Кері байланыс «Тазалық» әдісі «Тазалық» әдісімен біз бүгін Не үйрендік? Не ұнады ? Нені білгім келеді ? Тақтада ілініп тұрған «Тазалық әдісі бойынша» «Чемодан» «Қоқыс жәшігі» «Ет тартқыш» суреттеріне стикерді қолданып , бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды Үйге тапсырма: Адамды киіміне қарап қарсы алып,ақылына қарап шығарып салу керек.Деген шағын әңгіме жазып келу керек. . Рефлесия «Бағдаршам» стратегиясы н қолдану (жасыл-тапсырманы қызыға орындадым, сары-қосымша мәліметтер керек, қызыл-орындай алмадым)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығарма желісімен сенімдік,сенімсіздік тұстарын анықтауға арналған тапсырмалар. |
Топтық жұмыста түзету тапсырмаларын орындайды. 2.Шығармадан тілдік бейнелеу,суреттеу құралдарының мағынасын ажыратады. |
Тарих, әдебиет ,ивт пәндерімен байланыс. Оқушыларға патриоттық тәрбие бере отырып мәдениет пен тілдің тұтастығын сақтауға тәрбиелейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия. Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тимді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзертулер енгіздім және неліктен? |
Сабақтың мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы, әрі қолжетімді болды. Оқушылардың көпшілігі оқу мақсатына жетті. Сабақты саралау өз деңгейінде өтті. Уақытты тиімді пайдаландым. Мен жоспарыма өзгеріс енгізбедім. |