Материалдар / Киім топтамасын жасау экспериментіжеке даралық имидж үшін аксессуарлар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Киім топтамасын жасау экспериментіжеке даралық имидж үшін аксессуарлар

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған көркем еңбек пәнінен қмж.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2023
112
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке даралық имидж үшін аксессуарлар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау;
9.1.6.3 трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманауи, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау және бағалау;

9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану;

9.3.4.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсаттың өзіндік анық көруін және негізделген бағаны өзіндік білдіру


Сабақтың мақсаты:

  • Аксессуар н/е киім жасау бойынша тәжірибелік жұмыс

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

ұйымдастыру


Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.

Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

«Шаттық шеңбері» (жылы тілек білдіру)

«Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

өзін-өзі бағалау.

оқулық


Жаңа білім

«Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтарына жауап алып, сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстыру. Оқушылардың білімін тексеруге арналған сұрақтар.

А) Сендер «киім топтамасы» терминін қайдан кездестірдіндер және ол нені білдіреді?

Б) «Дизайн» дегеніміз не? Мысалдар келтіріндер.

В) трикотажды, тоқусыз матаны және дәстүрлі материалдарды қалай өңдейді?

С) киім топтамасы түр-түсі өзара үйлесуі керек пе?

1 тапсырма. Топтық жұмыс.

*Киім топтамаларынан нобай орындайды

*Аксессуар түрлерінен нобайлар орындайды.

* Шет ел дизайнерлерімен өз еліміздің дизайнерлерінің айырмашылықтарын тауып жазады.

2 тапсырма

Жұптық жұмыс: «Әлемді шарлау» әдісі бойынша

Киім топтамасын жасау экспериментіне күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін АҚТ-ны қолданып түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылайды; зерделейді және анықтайды;


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі

Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Түрлі саладағы білімдерін біріктіріп, пішінді нысандарды жасайды.

Түрлі материал мен техникалады зерттеп қарастырады




Тапсырма:

1кезенОқушылыр модельден өлшемдерін алады

2 кезен:өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып,матаға түсіреді

3 кезен: ою таңдап матанаың үстіне салып кеседі. 4 кезен:қиған бөлшектерді машинамен жинап тігеді. 5 кезен:тігілген бұйымды әшекейлеп безендіреді.


Дескрипторлар:

*Моделді өлшейді.

*Өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып матаға түсіреді

*Оюды таңдап шаблон орындайды

*Матаның үстіне ою салады.

*Ою мен киім бөлшектерін кеседі.

*Киім бөлшектерін өңдеп жинайды.

*Тігін фурнитура мен ою-өрнек элементтерін пайдаланып, киімді сәндейді, безендіреді.


Бейне ролик, қарындаш, альбом

Практикаға арнайы видео

https://www.youtube.com/watch?v=Wu4QHL3-Lfg



https://www.youtube.com/watch?v=wosSUM9hEss



https://www.youtube.com/watch?v=UPH7U4bSKaI



қайшы, ине, ватман, сызғыш, мата, жіп, бор, өлшейтін метр, тігін машина

Бекіту


Рефлексия:

Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені......................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................



Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

Жұмыс орнын тазалау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!