Материалдар / Киім түрлері және сән туралы түсінік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Киім түрлері және сән туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Киім.Сән.Талғам бөліміндегі "Киім. түрлері мен сән туралы түсінік" тақырыбы мына мақсатқа сүйене отырып, 5Т/А4.Негізгі ойды анықтау. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.Оқушылардың қазақ тілі сабағына деген қызығушылықтарын арттыруға және тапсырмаларды жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабағымда түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып сабағымды қызықты өттім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2970
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Киім түрлері және сән туралы түсінік.

Мұғалімнің аты-жөні:Ақжанова Роза Шондыбайқызы

Күні: 25.09.2017ж.

СЫНЫП: 5«Б»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Оқу мақсаты

5Т/А4.Негізгі ойды анықтау. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындай алады. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап бере алады.

Оқушылардың басым бөлігі:Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасай алады.

Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Мәтінмен танысып,тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды.

Мақал-мәтелдердің сыңарын тауып,жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Мәтін жазу арқылы негізгі ойды анықтау.

Құндылықтар

Елжандылық,құрметтеу

Ресурстар

Оқулық, суреттер, қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану.Көркем еңбек.

Алдыңғы оқу

Біз қалай сөйлесеміз?

Сабақтың жоспары

Жоспарланған

уақыт

Сабақ барысы :

Сабақтың басы

2 минут

Сәлемдесу: «Күн шұғыласы» Балалар бәріміз шеңбер бойына жиналып,бір-бірімізге жылы лебіз білдіреміз.

-Аспанымыз ашық!

-Күніміз шуақты!

-Сабағымыз қызықты өтсін!

Деп бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеп орнымызға жайғасамыз.

1,2,3 сандары арқылы топқа біріктіремін.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Алдыңғы білімді пысықтау сұрақтары. «Сұрақ-жауап» әдісі.

1.Біз қай тілде сөйлесеміз?

-Орфография дегеніміз не?

2.Шет тілін білу не үшін қажет?

- Орфоэпия дегенімі не?

3.Көптілділіктің пайдасы?

-Үндестік заңы нешеге бөлінеді?

Сабақтың ортасы

5 минут



«Болжау» әдісі

Оқушыларға берілген қиылған суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру, суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.

  • Оқушылар ортадағы суреттерге мұқият қараңыздар, онда қандай ортақ ой бар? Әрине Сән.Киім.Талғам. Сонымен бүгінгі тақырыбы айқындалады да, тақырыпқа байланысты үш топқа бірігеді.

«Сәнгерлер» тобы

«Талғампаздар» тобы

«Дизайнерлер» тобы

18 минут








Тапсырма 1

«Жүгіртпе шынжыр» әдісі арқылы жүргіземіз (мәтін сыныптың үш жеріне ілінеді, топ мүшелері оқып келіп, хатшыға баяндайды.Хатшы оқыған кезде қос сөздер мен біріккен сөздерді табу керек).

Шапан

Шапан қазақ халқының сыртқы киіміне жатады.Қазақтар шапанды аса бағалайды. Адамға «шапан кигізу», «иығына шапан жабу» - үлкен құрмет.Қазақта ат мінгізіп, шапан жабу дәстүрі қазір де бар.


Ұлттық киім

Қазақ халқының ұлттық киімдері климаттық жағдайлар ескеріліп, ежелгі дәстүрлер бойынша тігіледі. Біркиер киім қымбат матадан тігілген.Той –думандарға барғанда, жат елге сапарға шыққанда киетін сәнді киім болған.


Бас киім

Қазақ халқы ешқашан жалаң бас жүрмеген. Ер адам, әйел адам өзіне сай бас киім киген.Бас киім қыста аяздан,жазда күннің ыстығынан қорғайды.Денсаулыққа үлкен мән берген ата-аналарымыз бас киімге аң,мал терілерінен пайдаланған.


«Кім жылдам?» әдісі.

І топ,ІІ топ,ІІІ топ осы мәтінне біріккен ,қос сөздерді табу керек.Қай топ жылдам екенін байқау.

Тапсырма 2

Мақал-мәтелдердің жалғасын тауып,айтылуы мен жазылуында ерекшелігі бар сөздерді топтастырып жазыңдар.

1.Сыпайы киімді киіп тоздырады,А)Танымаған жерде тон сыйлы.

2.Кең киім тозбайды, В)тарылтуың оңай

3.Таныған жерде бой сыйлы, С) Кеңесші ел азбайды.

4.Киім пішсең, кең піш, Д) Жолдасының тоңғанын білмес.

5.Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады.

Қалыптастырушы бағалау
ос сөздер мен біріккен сөздерді табу керек

Тапсырма 3

Ортақ тапсырма үш топқа беріледі.

«Менің сәнқой досым кім?» қысқаша мәтін құрау,киімнің түрлерін қатыстырып жазамыз.



Дескриптор

Тапсырма

1.

Мәтінмен танысып,тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды.

1

2.

Мақал-мәтелдердің сыңарын тауып,жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

2

3.

Ойтолғау жазу арқылы негізгі ойды анықтау.

3



Сергіту сәті

2 минут

«Дирежор» әдісі арқылы бір ән айту.

Оқушылар бір серігіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

«Жұлдызды сұрақ» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

Жауап берген оқушы жұлдызша алады.

  1. Қыздардың ұлттық киімдерін атап бер

  2. Киімді кез-келген адам тіге бере ме?

  3. Қазіргі жастардың киім үлгісі ұнай ма?

Бағалау


5 минут




Кері байланыс

3 минут

Оқушылар бір-бірін бағалайды.Бірінші топ екінші топты,екінші топ үшінші топты, үшінші топ бірінші топты бас бармақ арқылы бағалайды.

Смайликтер арқылы бағалаймын

«Интнрвью» әдісі арқылы кері байланыс.

1.Сабақ сізге ұнады ма?

2.Өз пікіріңізді дәлелдеңіз....

3Бүгінгі тақырыптың сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз?

4.Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз келеді?



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, парақшаға жабысты-

рады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеруім керек )?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!