Сабақтың тақырыбы: Киім түрлері және сән туралы түсінік. | Мұғалімнің аты-жөні:Ақжанова Роза ШондыбайқызыКүні: 25.09.2017ж. |
СЫНЫП: 5«Б»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Оқу мақсаты | 5Т/А4.Негізгі ойды анықтау. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындай алады. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап бере алады.Оқушылардың басым бөлігі:Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Мәтінмен танысып,тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды. |
| Мақал-мәтелдердің сыңарын тауып,жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. |
| Мәтін жазу арқылы негізгі ойды анықтау. |
Құндылықтар | Елжандылық,құрметтеу |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану.Көркем еңбек. |
Алдыңғы оқу | Біз қалай сөйлесеміз? |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : |
Сабақтың басы2 минут | Сәлемдесу: «Күн шұғыласы» Балалар бәріміз шеңбер бойына жиналып,бір-бірімізге жылы лебіз білдіреміз.-Аспанымыз ашық!-Күніміз шуақты!-Сабағымыз қызықты өтсін! Деп бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеп орнымызға жайғасамыз.1,2,3 сандары арқылы топқа біріктіремін.Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Алдыңғы білімді пысықтау сұрақтары. «Сұрақ-жауап» әдісі.1.Біз қай тілде сөйлесеміз?-Орфография дегеніміз не?2.Шет тілін білу не үшін қажет?- Орфоэпия дегенімі не?3.Көптілділіктің пайдасы?-Үндестік заңы нешеге бөлінеді? |
Сабақтың ортасы5 минут
| «Болжау» әдісі Оқушыларға берілген қиылған суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру, суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.Оқушылар ортадағы суреттерге мұқият қараңыздар, онда қандай ортақ ой бар? Әрине Сән.Киім.Талғам. Сонымен бүгінгі тақырыбы айқындалады да, тақырыпқа байланысты үш топқа бірігеді. «Сәнгерлер» тобы «Талғампаздар» тобы «Дизайнерлер» тобы |
18 минут
| Тапсырма 1 «Жүгіртпе шынжыр» әдісі арқылы жүргіземіз (мәтін сыныптың үш жеріне ілінеді, топ мүшелері оқып келіп, хатшыға баяндайды.Хатшы оқыған кезде қос сөздер мен біріккен сөздерді табу керек). Шапан Шапан қазақ халқының сыртқы киіміне жатады.Қазақтар шапанды аса бағалайды. Адамға «шапан кигізу», «иығына шапан жабу» - үлкен құрмет.Қазақта ат мінгізіп, шапан жабу дәстүрі қазір де бар.
Ұлттық киім Қазақ халқының ұлттық киімдері климаттық жағдайлар ескеріліп, ежелгі дәстүрлер бойынша тігіледі. Біркиер киім қымбат матадан тігілген.Той –думандарға барғанда, жат елге сапарға шыққанда киетін сәнді киім болған. Бас киім Қазақ халқы ешқашан жалаң бас жүрмеген. Ер адам, әйел адам өзіне сай бас киім киген.Бас киім қыста аяздан,жазда күннің ыстығынан қорғайды.Денсаулыққа үлкен мән берген ата-аналарымыз бас киімге аң,мал терілерінен пайдаланған. «Кім жылдам?» әдісі.І топ,ІІ топ,ІІІ топ осы мәтінне біріккен ,қос сөздерді табу керек.Қай топ жылдам екенін байқау.Тапсырма 2Мақал-мәтелдердің жалғасын тауып,айтылуы мен жазылуында ерекшелігі бар сөздерді топтастырып жазыңдар.1.Сыпайы киімді киіп тоздырады,А)Танымаған жерде тон сыйлы.2.Кең киім тозбайды, В)тарылтуың оңай3.Таныған жерде бой сыйлы, С) Кеңесші ел азбайды.4.Киім пішсең, кең піш, Д) Жолдасының тоңғанын білмес.5.Қасқыр ішігі бар кісі Е) сараң киімді жиып тоздырады.Қалыптастырушы бағалауос сөздер мен біріккен сөздерді табу керекТапсырма 3Ортақ тапсырма үш топқа беріледі.«Менің сәнқой досым кім?» қысқаша мәтін құрау,киімнің түрлерін қатыстырып жазамыз.
|
Сергіту сәті2 минут | «Дирежор» әдісі арқылы бір ән айту.Оқушылар бір серігіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту5 минут | «Жұлдызды сұрақ» әдісі арқылы сабақты қорытындылауЖауап берген оқушы жұлдызша алады.Қыздардың ұлттық киімдерін атап берКиімді кез-келген адам тіге бере ме?Қазіргі жастардың киім үлгісі ұнай ма? |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Оқушылар бір-бірін бағалайды.Бірінші топ екінші топты,екінші топ үшінші топты, үшінші топ бірінші топты бас бармақ арқылы бағалайды.Смайликтер арқылы бағалаймын«Интнрвью» әдісі арқылы кері байланыс.1.Сабақ сізге ұнады ма?2.Өз пікіріңізді дәлелдеңіз....3Бүгінгі тақырыптың сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз?4.Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз келеді?
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, парақшаға жабысты-рады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеруім керек )?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |