Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Жағымды психологиялық
ахуал: Шаттық шеңберін құрамыз,жылы
лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу: 1 Сән. 2 Сәнгер. 3
Талғам.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.
Қызығушылықты ояту Оқушыларға берілген қиылған
суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру,
суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі
сабақтың тақырыбын ашу.
- Оқушылар ортадағы суреттерге
мұқият қараңыздар, онда қандай ортақ ой
бар?
- Әрине Сән.Киім.Талғам.
Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы айқындалады да, тақырыпқа
байланысты үш топқа бірігеді. «Сәнгерлер» тобы «Талғампаздар» тобы
«Дизайнерлер» тобы.
«Қазақстандағы сән әлемі
туралы» видеоролик
тамашалайды.
https://www.youtube.com/watch?v=vTFovoL0dSg
Сабақтың
мақсаттары мен бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылардың сабаққа дайындығы
тексеріліп, назары сабаққа
аударылады.
Оқушыларға берілген қиылған
суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру,
суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі
сабақтың тақырыбын ашу. Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын анықтайды.
|
ҚБ
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=vTFovoL0dSg
|
|
Сабақтың
ортасы
|
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны
тану.
Оқулықтағы 1-оқылым
мәтіні. Мәтінді түсініп оқыңыз.
Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтап алыңыз. Анықталған
ақпараттар негізінде 3 сұрақ құрастырыңыз. Сұрақтарыңызға
жұбыңыздан жауап алыңыз.
Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз, бір
тілек»
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН.
3-тапсырма. Берілген аралас
буынды сөздерді бағандарға бөліп
жазыңдар.
Аяқ киім, әсемпаз,
сәнқұмар, мұғалім, сәндік-қолданбалы, сырткиім, шеберхана, қызмет,
қадірлі, дизайнер, сәнқой, ұсақ-түйек,
сән-салтанат.
Дескриптор:
-
біріккен не қос сөздерді бөліп
жазады;
-
Буын талғамайтын қосымшалар
жалғанған сөздерді
анықтайды;
-
Басқа тілден енген сөздерді
анықтайды.
ҚБ
Тапсырма.
Дескриптор:
-
Оқылым мәтініндегі бірнеше
сөзге дыбыстық талдау
жасайды;
-
Мәтіндегі қою қаріппен
берілген сөздерді қатыстырып, сұхбат
құрады;
-
Аралас буынды сөздерді
анықтайды;
-
«Менің сәнқой досым»
тақырыбында эссе жазады;
-
Буын үндестігі заңдылықтарын
түсіндіреді.
ҚБ
|
Мәтінді түсініп оқыңыз.
Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтап алыңыз. Анықталған
ақпараттар негізінде 3 сұрақ құрастырыңыз. Сұрақтарыңызға
жұбыңыздан жауап алыңыз.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Берілген аралас буынды
сөздерді бағандарға бөліп
жазыңдар.
Деңгейлік тапсырма
орындайды.
•Оқылым мәтініндегі бірнеше
сөзге дыбыстық талдау
жасайды;
•Мәтіндегі қою қаріппен
берілген сөздерді қатыстырып, сұхбат
құрады;
•Аралас буынды сөздерді
анықтайды;
•«Менің сәнқой досым»
тақырыбында эссе жазады;
•Буын үндестігі
заңдылықтарын түсіндіреді.
|
ҚБ
ҚБ
«Түстер»
Стикер
ҚБ
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Тапсырма
қағаздары
|
|