Материалдар / киім түрлері және сән туралы түсінік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

киім түрлері және сән туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2024
87
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Киім. Сән.Талғам.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Киім түрлері және сән туралы түсінік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын білу;

Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын білу;

Кейбір оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын білу, грамматикалық талдаулар жасай білу.

Бағалау критеийлері

  • мәтін мазмұнын түсінеді;

  • нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

  • сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарын талдай біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

Осыған дейін меңгерілген білім

Киім. Сән.Талғам туралы біледі.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал: Шаттық шеңберін құрамыз,жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу: 1 Сән. 2 Сәнгер. 3 Талғам.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту Оқушыларға берілген қиылған суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру, суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу.

- Оқушылар ортадағы суреттерге мұқият қараңыздар, онда қандай ортақ ой бар?

- Әрине Сән.Киім.Талғам. Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы айқындалады да, тақырыпқа байланысты үш топқа бірігеді. «Сәнгерлер» тобы «Талғампаздар» тобы «Дизайнерлер» тобы.

«Қазақстандағы сән әлемі туралы» видеоролик тамашалайды.

https://www.youtube.com/watch?v=vTFovoL0dSg


Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады.

Оқушыларға берілген қиылған суреттерді жинақтау және сол сурет бойынша өз ойларын айттыру, суретке тақырып қойдыру. Суреттердегі ойды жинақтап бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу. Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
















ҚБ



5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы








https://www.youtube.com/watch?v=vTFovoL0dSg









Сабақтың ортасы

















Рисунок 1 ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану.

Оқулықтағы 1-оқылым мәтіні. Мәтінді түсініп оқыңыз. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтап алыңыз. Анықталған ақпараттар негізінде 3 сұрақ құрастырыңыз. Сұрақтарыңызға жұбыңыздан жауап алыңыз.

Дескриптор:

  • мәтіндегі 3 нақты ақпараттарды анықтайды;

  • анықталған ақпараттарға қатысты 3 сұрақ құрастырады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

3-тапсырма. Берілген аралас буынды сөздерді бағандарға бөліп жазыңдар.

Аяқ киім, әсемпаз, сәнқұмар, мұғалім, сәндік-қолданбалы, сырткиім, шеберхана, қызмет, қадірлі, дизайнер, сәнқой, ұсақ-түйек, сән-салтанат.


Дескриптор:

  • біріккен не қос сөздерді бөліп жазады;

  • Буын талғамайтын қосымшалар жалғанған сөздерді анықтайды;

  • Басқа тілден енген сөздерді анықтайды.

ҚБ

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтініндегі бірнеше сөзге дыбыстық талдау жасайды;

  • Мәтіндегі қою қаріппен берілген сөздерді қатыстырып, сұхбат құрады;

  • Аралас буынды сөздерді анықтайды;

  • «Менің сәнқой досым» тақырыбында эссе жазады;

  • Буын үндестігі заңдылықтарын түсіндіреді.

ҚБ


Мәтінді түсініп оқыңыз. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтап алыңыз. Анықталған ақпараттар негізінде 3 сұрақ құрастырыңыз. Сұрақтарыңызға жұбыңыздан жауап алыңыз.















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.


Грамматикалық тапсырма орындайды.


Берілген аралас буынды сөздерді бағандарға бөліп жазыңдар.








Деңгейлік тапсырма орындайды.

Оқылым мәтініндегі бірнеше сөзге дыбыстық талдау жасайды;

Мәтіндегі қою қаріппен берілген сөздерді қатыстырып, сұхбат құрады;

Аралас буынды сөздерді анықтайды;

«Менің сәнқой досым» тақырыбында эссе жазады;

Буын үндестігі заңдылықтарын түсіндіреді.

















ҚБ





















ҚБ «Түстер»

Стикер


Овал 1 Овал 2












ҚБ



5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы








Тапсырма қағаздары

















Сабақтың соңы


Кері байланыс.

ПЛЮС

МИНУС

ҚЫЗЫҚТЫ


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!