Киім(аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киім(аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Киім(аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты жөні:

Айткулова Б.А.

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы


Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.2.5.5. Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлері мен ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды Басым көпшілігі: Киімдегі шартты белгілерді ажыратады. Кейбір оқушылар: Киімді күту ережелеріне өзіндік идеясын қосады


Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: тазарту, жуу, химиялық, кептіру, сақтау Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:

-Мен мезгілдік киімдерді ... ережелерін түсіндім

-Мен аяқ киім күтудің ... білдім

-Мен киімдегі... белгілерді түсіндім


Құндылықтарға баулу

Киімді күтіп кию, мәдениетті жүру арқылы-зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы қалыптасады

Пәнаралық байланыс

Биология – гигиеналық, денсаулық Химия - сүйықтықтар, жуу ұнтақтары. Физика - кір жуатын машина,үтік

Алдыңғы білім

Киім және аяқ киім гигиенасымен таныс

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы



5мин



10мин




Оқушылардың назарын шоғырландыру


Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

«Жүректен-жүрекке» бір-біріне жылы лебіз айтады


Бейнесюжет көру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатың анықтайды

Интерактивті тақтаны пайдалану.




/www.youtube.com/watch?v=ARBrtT6pQZM

Сабақтың ортасы


8 мин

Т

Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну

  1. Тапсырма

«Сәйкестендіру» тәсілі Суретке қарап киім мен аяқ киім ережесін сәйкестендір

/www.youtube.com/watch?v=ARBrtT6pQZM






Құрғату






Химиялық тазалау






Бумен үтіктеу






Құрғақ тазалау






Сақтау






Жуу






Арнайы крем жағу





Оқушылардың назарына ғаламтордан алынған аяқ киім күтімі ережелері



ҚБ Бағдаршам



Т


Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну


2 Тапсырма

«Ойлан» тәсілі

. Киімдегі шартты белгілерді анықтай отырып жазыңыз




Оқушылардың назарына ғаламтордан алынған киімдерде кездесетін шартты белгілері




Бағалау критерийі:

Мезгілдік киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлері мен ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды, киімді қолданудағы шартты белгілерді ажыратады


Дескриптор

-киім мен аяқ киімдерді күту ережелерін анықтайды;

-киімдегі шартты белгілерді ажыратады;

-әр белгіге анықтама береді


ҚБ Бас бармақ

/vk.com/topic-99689128_32952348



https://baribar.kz/52225/ayaq-kiim-kutiminde-neni-eskeru-kerek/




https://massaget.kz/layfstayl/zhadnama/30909/





















http://kostanaytany.kz/archives/21763















https://qazaly.kz/kogam/380-kimdeg-belgler-nen-bldred.html













































Сабақтың соңы

Сабақты бекіту

Киім мен аяқ киімге күтім жасау үшін қандай құралдарды қолданасыңдар? Киім мен аяқ киімді қалай сақтайсындар?





Рефлексия « Сөйлемді аяқта»


Киімге және аяқ киімге ... жасау Қолмен немесе машинамен... Киімді қағаз немесе полиэтилен қаптарда... Мата түріне байланысты қажетті... режимге қою



Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың барлығы киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлерімен ұзаққа сақтау ережелерімен ғаламтор арқылы алынған бейне сюжет көру арқылы түсініктері қалыптасады. 1 тапсырма арқылы оқушылар киім мен аяқ киім күту ережесін «сәйкестендіру» тәсілі арқылы анықтайды. 2 тапсырмада «ойлан» тәсілі арқылы оқушылар киімдегі шартты белгілерді ажыратады, кейбір оқушылар киімді күту ережесіне өзіндік идеясын қосады

1 тапсырманы орындауда «сәйкестендіру» тәсілі Аяқ киімді күту ережесі бойынша ҚБ бағдаршам

2 тапсырманы орындауда «ойлан» тәсілі Киімдегі шартты белгілерді анықтау ҚБ бас бармақ Мұғалім кері байланыс жасау арқылы бағалау критерийімен, дескриптормен қосымша сұрақтар қойып қателерін түзетуге ықпал жасайды

АКТ-пайдалану кезінде ТҚ ережелерді сақтау санитарлық-гигиеналық талаптарды орындау, тапсырмаларды орындау барысында үстелде отыру ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2020
2027
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі