Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты жөні: Айткулова Б.А. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.5.5. Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлері мен ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды Басым көпшілігі: Киімдегі шартты белгілерді ажыратады. Кейбір оқушылар: Киімді күту ережелеріне өзіндік идеясын қосады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: тазарту, жуу, химиялық, кептіру, сақтау Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар: -Мен мезгілдік киімдерді ... ережелерін түсіндім -Мен аяқ киім күтудің ... білдім -Мен киімдегі... белгілерді түсіндім |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Киімді күтіп кию, мәдениетті жүру арқылы-зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы қалыптасады |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология – гигиеналық, денсаулық Химия - сүйықтықтар, жуу ұнтақтары. Физика - кір жуатын машина,үтік |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Киім және аяқ киім гигиенасымен таныс |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин 10мин |
Оқушылардың назарын шоғырландыру Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректен-жүрекке» бір-біріне жылы лебіз айтады Бейнесюжет көру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатың анықтайды |
Интерактивті тақтаны пайдалану. /www.youtube.com/watch?v=ARBrtT6pQZM |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Т Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну
«Сәйкестендіру» тәсілі Суретке қарап киім мен аяқ киім ережесін сәйкестендір |
/www.youtube.com/watch?v=ARBrtT6pQZM |
||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың назарына ғаламтордан алынған аяқ киім күтімі ережелері
ҚБ Бағдаршам
Т
Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну
2 Тапсырма «Ойлан» тәсілі . Киімдегі шартты белгілерді анықтай отырып жазыңыз
Оқушылардың назарына ғаламтордан алынған киімдерде кездесетін шартты белгілері
Бағалау критерийі: Мезгілдік киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлері мен ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды, киімді қолданудағы шартты белгілерді ажыратады
Дескриптор -киім мен аяқ киімдерді күту ережелерін анықтайды; -киімдегі шартты белгілерді ажыратады; -әр белгіге анықтама береді
ҚБ Бас бармақ
|
/vk.com/topic-99689128_32952348
https://baribar.kz/52225/ayaq-kiim-kutiminde-neni-eskeru-kerek/
https://massaget.kz/layfstayl/zhadnama/30909/
http://kostanaytany.kz/archives/21763
https://qazaly.kz/kogam/380-kimdeg-belgler-nen-bldred.html
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты бекіту Киім мен аяқ киімге күтім жасау үшін қандай құралдарды қолданасыңдар? Киім мен аяқ киімді қалай сақтайсындар?
Рефлексия « Сөйлемді аяқта»
Киімге және аяқ киімге ... жасау Қолмен немесе машинамен... Киімді қағаз немесе полиэтилен қаптарда... Мата түріне байланысты қажетті... режимге қою
|
|
||||||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың барлығы киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлерімен ұзаққа сақтау ережелерімен ғаламтор арқылы алынған бейне сюжет көру арқылы түсініктері қалыптасады. 1 тапсырма арқылы оқушылар киім мен аяқ киім күту ережесін «сәйкестендіру» тәсілі арқылы анықтайды. 2 тапсырмада «ойлан» тәсілі арқылы оқушылар киімдегі шартты белгілерді ажыратады, кейбір оқушылар киімді күту ережесіне өзіндік идеясын қосады |
1 тапсырманы орындауда «сәйкестендіру» тәсілі Аяқ киімді күту ережесі бойынша ҚБ бағдаршам 2 тапсырманы орындауда «ойлан» тәсілі Киімдегі шартты белгілерді анықтау ҚБ бас бармақ Мұғалім кері байланыс жасау арқылы бағалау критерийімен, дескриптормен қосымша сұрақтар қойып қателерін түзетуге ықпал жасайды |
АКТ-пайдалану кезінде ТҚ ережелерді сақтау санитарлық-гигиеналық талаптарды орындау, тапсырмаларды орындау барысында үстелде отыру ережесін сақтау |
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Киім(аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау
Киім(аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты жөні: Айткулова Б.А. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Киім (аяқ киім) күтімі мен оларды сақтау |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.5.5. Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлері мен ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды Басым көпшілігі: Киімдегі шартты белгілерді ажыратады. Кейбір оқушылар: Киімді күту ережелеріне өзіндік идеясын қосады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: тазарту, жуу, химиялық, кептіру, сақтау Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар: -Мен мезгілдік киімдерді ... ережелерін түсіндім -Мен аяқ киім күтудің ... білдім -Мен киімдегі... белгілерді түсіндім |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Киімді күтіп кию, мәдениетті жүру арқылы-зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы қалыптасады |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология – гигиеналық, денсаулық Химия - сүйықтықтар, жуу ұнтақтары. Физика - кір жуатын машина,үтік |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Киім және аяқ киім гигиенасымен таныс |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин 10мин |
Оқушылардың назарын шоғырландыру Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректен-жүрекке» бір-біріне жылы лебіз айтады Бейнесюжет көру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатың анықтайды |
Интерактивті тақтаны пайдалану. /www.youtube.com/watch?v=ARBrtT6pQZM |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Т Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну
«Сәйкестендіру» тәсілі Суретке қарап киім мен аяқ киім ережесін сәйкестендір |
/www.youtube.com/watch?v=ARBrtT6pQZM |
||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың назарына ғаламтордан алынған аяқ киім күтімі ережелері
ҚБ Бағдаршам
Т
Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну
2 Тапсырма «Ойлан» тәсілі . Киімдегі шартты белгілерді анықтай отырып жазыңыз
Оқушылардың назарына ғаламтордан алынған киімдерде кездесетін шартты белгілері
Бағалау критерийі: Мезгілдік киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлері мен ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды, киімді қолданудағы шартты белгілерді ажыратады
Дескриптор -киім мен аяқ киімдерді күту ережелерін анықтайды; -киімдегі шартты белгілерді ажыратады; -әр белгіге анықтама береді
ҚБ Бас бармақ
|
/vk.com/topic-99689128_32952348
https://baribar.kz/52225/ayaq-kiim-kutiminde-neni-eskeru-kerek/
https://massaget.kz/layfstayl/zhadnama/30909/
http://kostanaytany.kz/archives/21763
https://qazaly.kz/kogam/380-kimdeg-belgler-nen-bldred.html
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты бекіту Киім мен аяқ киімге күтім жасау үшін қандай құралдарды қолданасыңдар? Киім мен аяқ киімді қалай сақтайсындар?
Рефлексия « Сөйлемді аяқта»
Киімге және аяқ киімге ... жасау Қолмен немесе машинамен... Киімді қағаз немесе полиэтилен қаптарда... Мата түріне байланысты қажетті... режимге қою
|
|
||||||||||||||||
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың барлығы киім мен аяқ киімдерге күтім жасау түрлерімен ұзаққа сақтау ережелерімен ғаламтор арқылы алынған бейне сюжет көру арқылы түсініктері қалыптасады. 1 тапсырма арқылы оқушылар киім мен аяқ киім күту ережесін «сәйкестендіру» тәсілі арқылы анықтайды. 2 тапсырмада «ойлан» тәсілі арқылы оқушылар киімдегі шартты белгілерді ажыратады, кейбір оқушылар киімді күту ережесіне өзіндік идеясын қосады |
1 тапсырманы орындауда «сәйкестендіру» тәсілі Аяқ киімді күту ережесі бойынша ҚБ бағдаршам 2 тапсырманы орындауда «ойлан» тәсілі Киімдегі шартты белгілерді анықтау ҚБ бас бармақ Мұғалім кері байланыс жасау арқылы бағалау критерийімен, дескриптормен қосымша сұрақтар қойып қателерін түзетуге ықпал жасайды |
АКТ-пайдалану кезінде ТҚ ережелерді сақтау санитарлық-гигиеналық талаптарды орындау, тапсырмаларды орындау барысында үстелде отыру ережесін сақтау |
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

























