Киімді қайда жинаймыз?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киімді қайда жинаймыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сұрақ қойып, жауап беріп үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Киімді қайда

жинаймын?

Мектеп: 9 орта мектеп-гимназия КММ

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Казангапова Ш.А.

Сынып: 1 А, 1 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ оқу мақсаты


1.1.1.1. Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету ( қимыл ым ишараны қолдану, іс әрекет жасау).


1.1.3.1. Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация / заттық сурет / сызба таңдау

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар орындай алады:

Сөз тіркестерін, іс ірекетті атайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сұраққа жауап бере алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Үлгі бойынша сұрақ қойып, жауап бере алады.

Алдыңғы оқу

Жылы киімдер

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Ұйымдастыру

Ширату сәті:

(іс – қимылмен көрсету)

Тонса біздің қолымыз,

Қолғап киіп аламыз

Шапалақты соғамыз.

Тоңса біздің аяғымыз,

Етік киіп аламыз

Топылдадып шабамыз.


Сабақ мақсатымен таныстыру.

htp//www.mescards.

com/

birthday1/card1 makeyorown.

php

Жаңа сабақ



































( МК ) Тақтадағы суреттердің әрекеттерін көрсетіп, атайды.

( Мұғалім баланың киімін әкеліп, киім ілгішке іліп көрсетеді ,бүктеп сөреге қоюға дайындап көрсетеді )

шкафқа ілемін

сөреге қоямын

Мұғалім

Мұғалім - оқушылар ( қайталайды)

Оқушы ( жеке-жеке)

( Ұ, Ө ) Әр оқушыға киім суреттері таратылады. Сол киімдерді тақтадағы іс әрекетке сай іледі.

(Қолдарындағы киім суреттеріне тиіс әрекетті атап, киімді іледі. Іс әрекетті тақтаның көмегімен атайды)


Мысалы: ШКАФҚА ІЛЕМІН



( Ж,Ө) Бір-біріне кезекпен қолдарындағы суретті көрсетіп, соған қатысты іс әрекетті атайды.

(Әр оқушыға әр түрлі киім суреттері таратылады. Тақтаның көмегісіз атайды )

Мысалы:

сөреге қоямын

(МК, Ө) Жұмыс дәптерімен жұмыс. 17-бет

( Мұғалім киім атауын түсімен атайды. Аталған киімді анықтап , бояу керек )


Сергіту сәті: « Қара жорға»


































Бекіту



( МК, Ж) Сұрақ –жауап


Жұмыс дәптерімен жұмыс жалғастырылып, құрылымдық үлгі бойынша cұрақ-жауап ұйымдастырылады.

Мысалы: Күртені қайда ілесің?


Сөреге ілемін


Етікті қайда қоясың?


Кері байланыс : «Бас бармақ» әдісі

..........................................




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.06.2025
138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі