Бекітемін:
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ешпанова А
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 2.03.2022 ж
Өтпелі тақырып: «Салттар мен фольклор»
Апталық тақырыбы: «Қазақстан халқының салттары мен дәстүрлері»
Білім беру саласы: Қатынас
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Көркем әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Киіз үй жиһаздары
Мақсаты: Балаларды киіз үймен және киіз үй жиһаздарымен таныстыру, жиһаздарды жеке – жеке таныстырып аттарын атап айтқызып, әңгімелеуге үйрету.Қазақтың ежелгі баспанасы киіз үй жайлы түсінік бере отырып, оның құрлысы мен әр бөлігін ажырата алуға үйрету, балалардың сұрақтарға толық жауап беру дағдыларын үйрету.
Есте сақтау, шығармашылық, бастаған істі аяғына дейін аяқтай білу қабілеттерін үлгі ету.
Құралдар: киіз үйдің, киіз үй жиһаздарының суреттері, интерактивті тақта, бояу, қарындаш..
Пәнаралық байланыс: сөйлеуді дамыту, сурет салу, жаратылыстану.
Әдіс тәсілдері: жұмбақ жасыру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көмектесу, сурет салу кезеңдері, ойын.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастырушылық оятушылық Ынталандыру, |
Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Барлығымыз жақсы көңіл – күйде бір - бірімізге тілегімізді айтайық! Бір - бірімізге күлкімізді сыйлайық! |
Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын үш тілде қайталап, бір-біріне жылы сөздер айтады. |
|
|
|
|
|
Ізденуші – ұйымдастырушылық |
Жұмбақ жасыру. Төбедегі көзінен, Күн сәулесі түседі. Бұрышы жоқ төрінен, Самал еркін еседі. |
Балалар жұмбақты шешеді. (Киіз үй) |
|
Жаңа ұйымдастырылған оқу қызметі. |
- Балалар, қане, айтыңдаршы біздің Отанымыз қалай аталады? -Балалар, біздің мемлекетіміздің өз рәміздері бар екенін білесіңдер, қане маған рәміздерді атап беріңдерші. -Дұрыс айтсыңдар, балалар, ал енді сендер білесіңдер ме, шаңырақ бейнесі біздің қай рәмізімізде бейнеленген? -Дұрыс айтасыңдар, біздің Елтаңбамызда осы шаңырақ бейнеленген.Біздің еліміздің шаңырағының биік екенін көрсетіп тұр -Араларыңда кім киіз үй туралы тақпақ, өлең біледі? -Қазіргі кездерде тігіліп жүрген киіз үйді көрдіңдер ме? -Жарайсыңдар, балалар. — Балалар мына суретте
ненің суретін көріп тұрсыңдар?
|
-Қазақстан -Ту, Елтаңба, Әнұран. -Елтаңбада. -Иә, көргенбіз. Тойларда, Наурыз мерекесінде тігіледі. Киіз үйдің ішіндегі үй жиһаздарын атайды |
|
Сергіту сәті |
Бәріміз орнымыздан
тұрайық. Сергіту сәтін жасайық. Сергіту сәтін жасау үшін,бір бала
ортаға қол шатыр алып шығады,ол шаңырақ болады.Қалған балалар
ою,өрнектелген әдемі матаны орап,киіз үй болады.Осылай сергіту
сәтін жасауға болады. Дөңгеленіп тұрайық, Керегені қарайық. Уық болып иіліп, Шаңыраққа киіліп, Киіз үйді құрайық |
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыс жасайды. |
|
|
|
|
|
Дидактикалық ойын: |
Киіз үй неше бөліктен
тұрады? Сендерге киіз үйдің жабдықтары туралы әр түрлі пішіндер берілген киіз үйді құрастырыңдар. Дидактикалық ойын: «Киіз үй жиһаздарын құрастыр» |
Кереге,уық, шаңырақ. 1,2,3, үш бөліктен тұрады. санмен санап айтады киіз үйдің жабдықтары туралы әр түрлі пішіндерден киіз үйді құрастырады. |
|
Мадақтау |
-Бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады ма? -Тапсырмалар оңай болды ма? -Бүгін нені салуды үйрендік? Сөздік жұмысын
жүргізу. Дидактикалық ойын: «Киіз үй» Шарты: Әр түрлі бөліктерден балалар тақтада қиіз үй мен табиғатты құрастырады. Бөлікті алған бір бала оны тілек айта отырып жапсырады. Одан кейін келесі бала әрі қарай жалғастырады. Соңында табиғат аясында тұрған киіз үй шығады. Сонымен
оқу іс-әрекетімізді қорытындылаймыз |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: - Киіз үйдің маңыздылығын, ерекшелігін және бөліктерінің атауларын.
Қандай түсініктерді игерді: Қазақ халқының ежелгі тұрағы киіз үй құрылысы, жасалуы, тұрмыста қолданылуы туралы түсінік алады.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: жалпы киіз үй суретін бояп, құрастыра алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Киіз үй
Киіз үй
Бекітемін:
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Ешпанова А
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 2.03.2022 ж
Өтпелі тақырып: «Салттар мен фольклор»
Апталық тақырыбы: «Қазақстан халқының салттары мен дәстүрлері»
Білім беру саласы: Қатынас
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Көркем әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Киіз үй жиһаздары
Мақсаты: Балаларды киіз үймен және киіз үй жиһаздарымен таныстыру, жиһаздарды жеке – жеке таныстырып аттарын атап айтқызып, әңгімелеуге үйрету.Қазақтың ежелгі баспанасы киіз үй жайлы түсінік бере отырып, оның құрлысы мен әр бөлігін ажырата алуға үйрету, балалардың сұрақтарға толық жауап беру дағдыларын үйрету.
Есте сақтау, шығармашылық, бастаған істі аяғына дейін аяқтай білу қабілеттерін үлгі ету.
Құралдар: киіз үйдің, киіз үй жиһаздарының суреттері, интерактивті тақта, бояу, қарындаш..
Пәнаралық байланыс: сөйлеуді дамыту, сурет салу, жаратылыстану.
Әдіс тәсілдері: жұмбақ жасыру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көмектесу, сурет салу кезеңдері, ойын.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастырушылық оятушылық Ынталандыру, |
Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Барлығымыз жақсы көңіл – күйде бір - бірімізге тілегімізді айтайық! Бір - бірімізге күлкімізді сыйлайық! |
Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын үш тілде қайталап, бір-біріне жылы сөздер айтады. |
|
|
|
|
|
Ізденуші – ұйымдастырушылық |
Жұмбақ жасыру. Төбедегі көзінен, Күн сәулесі түседі. Бұрышы жоқ төрінен, Самал еркін еседі. |
Балалар жұмбақты шешеді. (Киіз үй) |
|
Жаңа ұйымдастырылған оқу қызметі. |
- Балалар, қане, айтыңдаршы біздің Отанымыз қалай аталады? -Балалар, біздің мемлекетіміздің өз рәміздері бар екенін білесіңдер, қане маған рәміздерді атап беріңдерші. -Дұрыс айтсыңдар, балалар, ал енді сендер білесіңдер ме, шаңырақ бейнесі біздің қай рәмізімізде бейнеленген? -Дұрыс айтасыңдар, біздің Елтаңбамызда осы шаңырақ бейнеленген.Біздің еліміздің шаңырағының биік екенін көрсетіп тұр -Араларыңда кім киіз үй туралы тақпақ, өлең біледі? -Қазіргі кездерде тігіліп жүрген киіз үйді көрдіңдер ме? -Жарайсыңдар, балалар. — Балалар мына суретте
ненің суретін көріп тұрсыңдар?
|
-Қазақстан -Ту, Елтаңба, Әнұран. -Елтаңбада. -Иә, көргенбіз. Тойларда, Наурыз мерекесінде тігіледі. Киіз үйдің ішіндегі үй жиһаздарын атайды |
|
Сергіту сәті |
Бәріміз орнымыздан
тұрайық. Сергіту сәтін жасайық. Сергіту сәтін жасау үшін,бір бала
ортаға қол шатыр алып шығады,ол шаңырақ болады.Қалған балалар
ою,өрнектелген әдемі матаны орап,киіз үй болады.Осылай сергіту
сәтін жасауға болады. Дөңгеленіп тұрайық, Керегені қарайық. Уық болып иіліп, Шаңыраққа киіліп, Киіз үйді құрайық |
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыс жасайды. |
|
|
|
|
|
Дидактикалық ойын: |
Киіз үй неше бөліктен
тұрады? Сендерге киіз үйдің жабдықтары туралы әр түрлі пішіндер берілген киіз үйді құрастырыңдар. Дидактикалық ойын: «Киіз үй жиһаздарын құрастыр» |
Кереге,уық, шаңырақ. 1,2,3, үш бөліктен тұрады. санмен санап айтады киіз үйдің жабдықтары туралы әр түрлі пішіндерден киіз үйді құрастырады. |
|
Мадақтау |
-Бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнады ма? -Тапсырмалар оңай болды ма? -Бүгін нені салуды үйрендік? Сөздік жұмысын
жүргізу. Дидактикалық ойын: «Киіз үй» Шарты: Әр түрлі бөліктерден балалар тақтада қиіз үй мен табиғатты құрастырады. Бөлікті алған бір бала оны тілек айта отырып жапсырады. Одан кейін келесі бала әрі қарай жалғастырады. Соңында табиғат аясында тұрған киіз үй шығады. Сонымен
оқу іс-әрекетімізді қорытындылаймыз |
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: - Киіз үйдің маңыздылығын, ерекшелігін және бөліктерінің атауларын.
Қандай түсініктерді игерді: Қазақ халқының ежелгі тұрағы киіз үй құрылысы, жасалуы, тұрмыста қолданылуы туралы түсінік алады.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: жалпы киіз үй суретін бояп, құрастыра алады.
шағым қалдыра аласыз













