Тренинг тақырыбы: «Кім
ақылды?»
Мақсаты:Танымдық үрдістерге оқушылардың
қызығушылықтарын арттыру,
оқушылардың танымдық үрдістерін
дамыту.
Зейінділікке,
ойлампаздыққа,тапқырлыққа,жылдамдыққа
тәрбиелеу.
Өткізу барысы:
1.
Сәлемдесу.
2.
Қабылдау.
3.
Ойлау
4.
Қиял
5
.Ес
6.
Түйсік
7.
Қорытынды
1.Сәлемдесу.Әр сыныптан бір оқушы шығып,өз
тілектерін айтады, параққа жазып берседе болады. Әр түрлі
дөңгелекшеледі пайдаланып,с ыныптар 3 топқа бөлінеді. Әрбір
сыныптан 8 оқушы қатысады.
Топтың атын құрады. Оқушыларға тапсырмалар номері
белгіленген жетондар таратылады. Әділ-қазылар сайланады. Әрбір
дұрыс жауап үшін бір жетоннан топқа
беріледі.
Ең
көп жетон санын жинаған топ жеңімпаз
атанады.
І.Кіріспе.Психолог: Сәлеметсіздер ме, құрметті
ұстаздар, оқушылар! Адамда қабылдау, ес, ойлау, түйсік, қиял
секілді танымдық үрдістердің болатындығы барлығымызға белгілі.
Сіздердің танымдық үрдістеріңізді байқайық деп, психологиялық
марафон ұсынып отырмыз. Қош келдіңіздер!
2
тапсырма. Қабылдау (2 слайд)
Оқушылар суретте жасырылып тұрған бейнелерді
тауып алу керек.
3
тапсырма. Ойлау ( 21 слайд)
Тапсырма: Анаграммаларды
шешу.
МТЕКІЕТҮНСІ (22 слайд) Жауабы:
түсініктеме
НАҚТАҒА (23 слайд) Жауабы:
қанағат
КЕЛУРИСАПБ (24 слайд) Жауабы:
республика
ІРКЕКӨК (25 слайд) Жауабы:
көкірек
АҰТЖМЫМАРДЫ (26 слайд) Жауабы:
тұжырымдама
ЛҰЫҚСЫР (27 слайд) Жауабы:
құрылыс
Өгеркшін (28 слайд)
көгершін
Қарғайлаба ( 29 слайд)
балқарағай
Дылатқроғна (30 слайд)
талдықорған
4
тапсырма. Қиял (31 слайд)
Шеңберді аяқтап, бейнеге
айналдыру.
5
тапсырма. Ес (32 слайд)
Оқушылар суреттерді есте сақтайды. Кейін қайта
жаңғыртады.1 мин беріледі.
6
тапсырма. Түйсік (33 слайд)
Тапсырма: Қатысушы оқушылардың көздері матамен
байланады. Олар қорапшадағы заттардың не екендігін және неден
жасалғандығын тауып айту қажет.
Қорытынды. Ең көп жетон жинаған топ жеңімпаз
атанады.
Топтар марапатталады