Тренинг тақырыбы: «Кім ақылды?»
Мақсаты:Танымдық үрдістерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру,
оқушылардың танымдық үрдістерін дамыту.
Зейінділікке, ойлампаздыққа,тапқырлыққа,жылдамдыққа тәрбиелеу.
Өткізу барысы:
1. Сәлемдесу.
2. Қабылдау.
3. Ойлау
4. Қиял
5 .Ес
6. Түйсік
7. Қорытынды
1.Сәлемдесу.Әр сыныптан бір оқушы шығып,өз тілектерін айтады, параққа жазып берседе болады. Әр түрлі дөңгелекшеледі пайдаланып,с ыныптар 3 топқа бөлінеді. Әрбір сыныптан 8 оқушы қатысады.
Топтың атын құрады. Оқушыларға тапсырмалар номері белгіленген жетондар таратылады. Әділ-қазылар сайланады. Әрбір дұрыс жауап үшін бір жетоннан топқа беріледі.
Ең көп жетон санын жинаған топ жеңімпаз атанады.
І.Кіріспе.Психолог: Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар, оқушылар! Адамда қабылдау, ес, ойлау, түйсік, қиял секілді танымдық үрдістердің болатындығы барлығымызға белгілі. Сіздердің танымдық үрдістеріңізді байқайық деп, психологиялық марафон ұсынып отырмыз. Қош келдіңіздер!
2 тапсырма. Қабылдау (2 слайд)
Оқушылар суретте жасырылып тұрған бейнелерді тауып алу керек.

3 тапсырма. Ойлау ( 21 слайд)
Тапсырма: Анаграммаларды шешу.
МТЕКІЕТҮНСІ (22 слайд) Жауабы: түсініктеме
НАҚТАҒА (23 слайд) Жауабы: қанағат
КЕЛУРИСАПБ (24 слайд) Жауабы: республика
ІРКЕКӨК (25 слайд) Жауабы: көкірек
АҰТЖМЫМАРДЫ (26 слайд) Жауабы: тұжырымдама
ЛҰЫҚСЫР (27 слайд) Жауабы: құрылыс
Өгеркшін (28 слайд) көгершін
Қарғайлаба ( 29 слайд) балқарағай
Дылатқроғна (30 слайд) талдықорған
4 тапсырма. Қиял (31 слайд)
Шеңберді аяқтап, бейнеге айналдыру.

5 тапсырма. Ес (32 слайд)
Оқушылар суреттерді есте сақтайды. Кейін қайта жаңғыртады.1 мин беріледі.

6 тапсырма. Түйсік (33 слайд)
Тапсырма: Қатысушы оқушылардың көздері матамен байланады. Олар қорапшадағы заттардың не екендігін және неден жасалғандығын тауып айту қажет.
Қорытынды. Ең көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады.
Топтар марапатталады
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кім ақылды?»
Кім ақылды?»
Тренинг тақырыбы: «Кім ақылды?»
Мақсаты:Танымдық үрдістерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру,
оқушылардың танымдық үрдістерін дамыту.
Зейінділікке, ойлампаздыққа,тапқырлыққа,жылдамдыққа тәрбиелеу.
Өткізу барысы:
1. Сәлемдесу.
2. Қабылдау.
3. Ойлау
4. Қиял
5 .Ес
6. Түйсік
7. Қорытынды
1.Сәлемдесу.Әр сыныптан бір оқушы шығып,өз тілектерін айтады, параққа жазып берседе болады. Әр түрлі дөңгелекшеледі пайдаланып,с ыныптар 3 топқа бөлінеді. Әрбір сыныптан 8 оқушы қатысады.
Топтың атын құрады. Оқушыларға тапсырмалар номері белгіленген жетондар таратылады. Әділ-қазылар сайланады. Әрбір дұрыс жауап үшін бір жетоннан топқа беріледі.
Ең көп жетон санын жинаған топ жеңімпаз атанады.
І.Кіріспе.Психолог: Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар, оқушылар! Адамда қабылдау, ес, ойлау, түйсік, қиял секілді танымдық үрдістердің болатындығы барлығымызға белгілі. Сіздердің танымдық үрдістеріңізді байқайық деп, психологиялық марафон ұсынып отырмыз. Қош келдіңіздер!
2 тапсырма. Қабылдау (2 слайд)
Оқушылар суретте жасырылып тұрған бейнелерді тауып алу керек.

3 тапсырма. Ойлау ( 21 слайд)
Тапсырма: Анаграммаларды шешу.
МТЕКІЕТҮНСІ (22 слайд) Жауабы: түсініктеме
НАҚТАҒА (23 слайд) Жауабы: қанағат
КЕЛУРИСАПБ (24 слайд) Жауабы: республика
ІРКЕКӨК (25 слайд) Жауабы: көкірек
АҰТЖМЫМАРДЫ (26 слайд) Жауабы: тұжырымдама
ЛҰЫҚСЫР (27 слайд) Жауабы: құрылыс
Өгеркшін (28 слайд) көгершін
Қарғайлаба ( 29 слайд) балқарағай
Дылатқроғна (30 слайд) талдықорған
4 тапсырма. Қиял (31 слайд)
Шеңберді аяқтап, бейнеге айналдыру.

5 тапсырма. Ес (32 слайд)
Оқушылар суреттерді есте сақтайды. Кейін қайта жаңғыртады.1 мин беріледі.

6 тапсырма. Түйсік (33 слайд)
Тапсырма: Қатысушы оқушылардың көздері матамен байланады. Олар қорапшадағы заттардың не екендігін және неден жасалғандығын тауып айту қажет.
Қорытынды. Ең көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады.
Топтар марапатталады
шағым қалдыра аласыз













