Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кім ақылды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №21мамандандырылған гимназия |
|||||||||||||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||||||||||||
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||
Күні: |
22.05.2024ж |
|||||||||||||||
Сынып: |
1 |
|
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№98 сабақ. Кім ақылды? Сөйлеу әдебі. (130-131 б) |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.1.4.1* коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу, алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу) сақтай білу; |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтінді оқып, сөйлеу әдебі туралы білетін болады |
|||||||||||||||
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау «Қолшатырдағы тамшылар» әдісі Тамшыларға заттың санын білдіретін сөздерді жазып , қолшатырға іледі Тақырыпты ашу «Сиқырлы шаттық» ойыны – Алдарыңда сиқырлы дөңгелектер жатыр, оларды алып, артын аударып қараңдар. Одан бір-біріңмен қалай сәлемдесу керектігінің сиқырын көресіңдер. Егер күлкі бейнеленсе, онда бір-бірімізге күлімдей қарайық, алақан суреттелсе, қолымызды қысып амандасайық, жүрек бейнеленген болса, құшақтасайық, Күн бейнеленген болса, жақсы сөз айтып сәлемдесейік. Олай болса біз бүгін әдемі сөздермен танысамыз Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-жаттығу Автор туралы. Мәдіхат Төрежанов 1921 жылы Ақмола облысы Ақкөл ауданы Еңбек ауылында дүниеге келген. Ұзақ жылдар мұғалім болған. «Бітпеген ойын», «Шегіртке мен ара» т.б. кітаптардың авторы. Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу. Кіріспе әңгіме жүргізеді. Мәтінді оқудан бұрын «ақылды» деген сөздің мағынасын қалай түсінетіндерін сұрайды. Оқушылардың назарын өзіне аударады. Мәтінді оқиды. Мәтін соңында берілген сұрақтар бойынша топтық жұмыс ұйымдастырады. Топпен кестені толтыру. Екі кейіпкерге мінездеме бер
Бірлескен жұмыс ЕБҚ және ЕҚБ «Допты лақтыру».ойыны Мақалдың жалғасын табады. 1.Ойнап сөйлесең де, ... сөйле. 2.Әдепті бала – ... бала. 3.Көп біл, аз ... . 4.Көре-көре көсем болар, Сөйлей-сөйлей болар. 5.Сөз асылы – ... . 6.Жаңбыр жауса, жер ... . 7.Кітап – білім ...
Сергіту сәті Артикуляциялық жаттығулар: «Тісті тазалау», «Тәтті тосап», «Кесе».
Дәптермен жұмыс 2-жаттығу Көшіріп жаз. Сөйлем құра Рұқсат етіңіз, режімеңізші, мақұл, қалауыңыз білсін. Мысалы: Әжей, рұқсат етіңіз, сөмкеңізді көтерісіп жіберейін. – Сыпайы сөйлеудің, ізеттіліктің қандай тәрбиелік мәні бар?
ФС тапсырмасы 3-жаттығу – Балалар, сиқырлы қоржынның ішінде түрлі ізетті сөздер бар екен. Кәне, сол сөздерді іздеп тауып, сөздік қорымызға қосып алайық. Ізетті сөздердің біреуін қатыстырып, сөйлем құраңдар.
ҚЖ: «Жалғасын тап» ойыны арқылы жүргізіледі. Оқушыны жылдам ой қорытуға баулу. Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді. Мұғалім алдын ала «Әдепті сөздерді» қағазға жазып дайындайды. Сөздердің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар сол сөздермен сөйлем құрайды, толықтырып айтады. Мысалы: ренжімеңізші, мен бүгін келе алмаймын.
|
Қимылдар жасайды Амандасады
Сан есімдерді жазады
Ойын арқылы жақсы сөздер айтады
Жаңа тақырыппен танысады
Автормен танысады
Мәтінмен жұмыс жасайды
Жеке жұмыс орындайды
Жауап: 1. (ойлап) 2. (арлы) 3.(сөйле) 4.(шешен) 5.(мақал) 6(ырысы) 7(бұлағы)
Жаттығу жасайды
Дәптермен жұмыс жасайды
Тапсырманы орындайды
Тапсырманы орындайды
Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру
«Жаңғақ жинау» әдісі арқылы мадақтау
Дескриптор: Жақсы тілектер айта алады Сөздік қорын молайтады
Тамаша!
Дескриптор: Мәтінмен жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді Мәтіннің мазмұнын біледі Кестені толтырады
Тамаша!
Дескриптор: Мақалдардың жалғасын табады Сөздік қорын молайтады
Тамаша!
Дескриптор: Ізеттілікке байланысты сөздерді қатесіз көшіріп жазады. Содан кейін бір сөзді қатыстырып, сөйлем құрайды
Дескриптор: Сөздер қоржынынан ізеттілікті білдіретін сөздерді іздейді. Ізеттілікті білдіретін сөздердің біреуін қатыстырып, сөйлем құрап жазады.
Жарайсыңдар!
«Білім қоржыны» әдісі
|
суреттер
Суреттер
Жаңғақ суреттері
Суреттер
Автор суреті
Оқулық
Суреттер
Кесте
Таратпа парақтар
Оқушы жұмысы
Қимылдар
Жұмыс дәптері
Оқулық
Кеспе сөздер
Кері байланыс парағы |