Оралхан Бөкей атындағы №44 лицей
Тақырыбы :
«Кім болам?»
АШЫҚ САБАҚ
Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейдің бастауыш сынып мұғалімі
Пәні: әдебиеттік оқу
Сынып: 4 «А»
Күні: 07.12
Уақыты: 9.00
Пән мұғалімі:Балгабаева Г.М.
|
Мектеп:№44 лицей |
||
|
37-сабақ. Кім болам? |
||
|
Күні:07.12.20ж |
Пән мұғалімі: Балгабаева Г. |
|
|
Сынып 4 |
Қатысқандар саны;27 |
Қатыспағандар саны.0 |
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
|
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Қажетті ақпаратты тауып оқи алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады. Көптеген оқушылар: Өзі таңдаған мамандықтың адам өмірінде алар маңызын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Бірнеше мамандық иесі болудың адам өміріндегі |
|
|
|
пайдасы
мен зия Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оралхан Бөкей атындағы №44
лицей
Тақырыбы
:
«Кім болам?»
АШЫҚ
САБАҚ
Оралхан Бөкей атындағы №44
лицейдің бастауыш сынып
мұғалімі
Пәні: әдебиеттік
оқу
Сынып: 4
«А»
Күні:
07.12
Уақыты:
9.00
Пән мұғалімі:Балгабаева
Г.М.
Мектеп:№44
лицей
37-сабақ.
Кім болам?
Күні:07.12.20ж
Пән
мұғалімі: Балгабаева
Г.
Сынып 4
Қатысқандар
саны;27
Қатыспағандар
саны.0
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
4.2.1.2 Шығарманы
іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын
тұрғысынан
бағалап оқу
4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті,
мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
Сабақ мақсаттары:
Барлық
оқушылар:
Қажетті
ақпаратты тауып оқи алады.
Кейіпкерлердің іс-әрекетін
бағалай алады.
Көптеген оқушылар:
Өзі таңдаған
мамандықтың
адам өмірінде
алар маңызын түсіндіре
алады.
Кейбір оқушылар:
Бірнеше мамандық
иесі
болудың
адам өміріндегі
пайдасы
мен зия | ||||||||||||||||||||||||||||













