Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Кім боламын?
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп,қызығушылықтарын арттыру.Мың түрлі мамандықтар туралы түсінік қалыптастыру.
Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру, мамандық таңдай білуге
еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Кім боламын?Білім беру саласы: дефектологтың түзету сабағыСабақ тақырыбы:Кім боламын? Мақсаты:оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп,қызығушылықтарын арттыру.Мың түрлі мамандықтар туралы түсінік қалыптастыру.Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру, мамандық таңдай білугееңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.Көрнекілік: мамандық туралы суреттер, мамандық міндеттері, слайд көрсету.Барысы: Ұйымдастыру кезеңі:«Алуан-алуан кәсіп бар,Таңдай біл де талап қыл»Мамандық дегеніміз- адамның еңбек қызметінің түрі.Мамандықтаңдау да мектепқабырғасынанбасталады.Сондықтанбүгінөзімізқалағанмамандықтуралыөзойымыздыайтамыз.ӘсеппазболмаәрнегеӨнерпазболсаңарқаланСен де біркірпішдүниегеКетігінтапта бар қалан,депөмірденөзорнынтауып, елімізгеқажеттікәсіпиесі болу бәріміздіңарманымыз.Біздіңтаңдауымызәртүрлі.Ойын: менен сұрақ сенен жауап әдісіКім қандай маман болғысы келеді?(сурет арқылы неге екенін сұрау)Балалар мынау қандай мамандық? (дәрігер)Балалар мынау қандай мамандық? (өрт сөндіргіш)Балалар мынау қандай мамандық? (құрылысшы)Балалар мынау қандай мамандық? (биші)Балалар мынау қандай мамандық? (мұғалім)Балалар мынау қандай мамандық? (милиционер)Балалар мынау қандай мамандық? (әскери қызметкер)Балалар мынау қандай мамандық? (тігінші)Балалар мынау қандай мамандық? (ұшқыш)Балалар мынау қандай мамандық? (сварщик)Ойлан тапОқу білім-бағдары,Заманының бағбаны? ………………. / Ұстаз /Жаңалықтың жаршысы,Қаламының «жолшысы»…………….Журналист Араша тұрар өлімге,Қай маман бұл-өмірде? ……………..ДәрігерЕңбек оның-талабыСүйікті әні-дала әні,Егін жайын мәпелеп,Асырайды елін……………………..диханшы — агроном-Қалағы бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)-Ожауы бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Аспаз)-Күрегі бар қолында,Кімді айттым ойымда? (Диқан)Қорытынды: Тұлғалық өсудің алғы шарттарын қалыптастыра отырып елімізге өз үлесін қоса білетін адал маман иесі болуға тәрбиелеу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз