Тақырыбы: “Кім жүйрік!? ” интеллектуалдық ойын
Мақсаты:
1. Пәндерден алған білімдерін кеңейту, тереңдету, жетілдіру, қалыптастыру.
2. Алған білімдерін практика жүзінде қолдана білулерін дамыту.
Білімге деген құштарлығын, қызығушылығын арттыру.
3. Өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке баулу.
Ойын барысы:
І.Кіріспе сөз.
- Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар !
«Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ», «Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады» – деп халқымыз бекер айтпаса керек. Бүгінгі біздің 9- сынып оқушылары арасында өткелі отырған «Кім жүйрік» интеллектуалдық ойынына қош келдіңіздер!
Бәйгеге түсіп жарыспай
Жүйріктің бағы жанар ма?
Білім мен өнер жарысып,
Тәрбие, тәлім табар мән.
Бұл бәйге ойдың бәйгесі
Кім жүйрік ойға, сол алда,-дегендей, бүгінгі интеллектуалды ойынымыз сайыс түрінде өтеді. Осы уақытқа дейін алған білімдерін оқушылар ортаға салады.
Ендеше, “Кім жүйрік ” атты интеллектуалдық ойынымызды бастайық. Енді, сайысқа қатысушылармен танысып өтейік. Әр сыныптан 5 оқушыдан бес команда құралған.
1-топ: 9 «А» сынып
2-топ: 9 «Ә» сынып
3-топ: 9 «Б» сынып
4-топ: 9 «В» сынып
5-топ: 9 «Г» сынып
Сайыс бөлімімен таныстырайын. Сайыс 5 бөлімнен тұрады.
І бөлім – «Бәйге»
ІІ бөлім – «Сиқырлы ұяшық»
ІІІ бөлім – «Алға ұмтыл»
ІV бөлім – «Жорға»
V бөлім – «Қорытынды баспалдақ»
Қазылар алқасымен таныстыруға рұқсат етіңіздер. Олар:
1. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2. География пәні мұғалімі
3. Тарих пәні мұғалімі
4. Математика пәні мұғалімі
Әр кезеңде топ сандармен берілген ұяшықтарды таңдай отырып, дұрыс жауапты топпен ойласа отырып жауап береді және де сол ұяшықтағы санды жауаптары дұрыс болса өз еншісіне алады. Сұрақтар қазақ тілі,қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы, география. математика логика пәндерінен қойылады.
І бөлім – «Бәйге»
1988 жылы ақталғандар кімдер?
10 балл
Қазақстан тарихы
Батыраштың Құлагерді өлтіруіне не себеп болды?
10 балл
Қазақ әдебиеті
Жалғау, жұрнақ дегеніміз не? Оларды ажыратыңыздар.
-лар,-лер,-тар,-тер,-дар,-дер;
-ым,-ім,ға-ге,-тын:-тін;
10 балл
Қазақ тілі
Батыс Қазақстан қандай шикізатқа бай?
10 балл
География
Саябақтың ішінде 6 орындық бар. Оның екеуін бояп қойды. Саябақта неше орындық қалды?
10 балл
Математика логика
ІІ бөлім – «Сиқырлы ұяшық»
Минералды – шикізат базасы деген не?
20 балл
География
Автобус ауылға жүріп келе жатыр. Ол қарама-қарсы бағытта келе жатқан 3 автокөлікті көрді. Ауылға неше көлік бара жатыр?
20 балл
Математика логиика
«Жылымық» кезеңін көрсет
1946-1953жж
1954-1964жж
1965-1985жж
1986-1991жж
20 балл
Қазақстан тарихы
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасындағы кейіпкерлерді ата.
20 балл
Қазақ әдебиеті
Құрмалас сөйлем дегеніміз не және оның түрлері қандай?
20 балл
Қазақ тілі
ІІІ бөлім – «Алға ұмтыл»
Салалас-құрмалас сөйлемге мысал келтіріңіз.
30 балл
Қазақ тілі
КСРО-ны басқарған басшыларды атаңдар.
30 балл
Қазақстан тарихы
Шығарманың жоспары қалай құрылады? Шығарма мен эссенің айырмашылығы қандай?
30 балл
Қазақ әдебиеті
Еліміздің аумағында жауын-шашын таралуының қандай заңдылықтары бар?
30 балл
География
Күшіктер мен үйректер балапандарында 7 бас пен 20 аяқ бар. Қанша ит күшіктері мен балапандары бар?
30 балл
Математика логиика
ІV бөлім – «Алға ұмтыл»
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дыбыстарды ата және оның түрлерін қандай?
40 балл
Қазақ тілі
Ұзындығы мен ауданы бойынша ең үлкен мұздықтарды атаңдар.
40 балл
География
8 саны 100-ге дейін неше рет қайталанады?
40 балл
Математика логиика
Тың игеру Қазақстанда қай облыстарда жүргізілді және картадан көрсетіңіздер.
40 балл
Қазақстан тарихы
Поэма,эпилог,пролог дегеніміз не?
40 балл
Қазақ әдебиеті
V бөлім – «Алға ұмтыл»
Сабақтас-құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары қандай?
50 балл
Қазақ тілі
Қазақстанда неше қорық бар және оларды ата. Картадан көрсетіңіз?
50 балл
География
Мың саны. Сіздер 1000 санын бір түрлі сегіз цифр арқылы өрнектей аласыздар ма?
50 балл
Математика логиика
Қайта құру жылдары Қазақстанды кім басқарды және оның өмірбаяны қандай?
50 балл
Қазақстан тарихы
І.Жансүгіровтың өмірбаянын және оның шығармашылық жолын талдаңыз.
50 балл
Қазақ әдебиеті
Қазақ тілі
-
Жалғау, жұрнақ дегеніміз не? Оларды ажыратыңыздар.
-лар,-лер,-тар,-тер,-дар,-дер;
-ым,-ім,ға-ге,-тын:-тін;
-
Сабақтас-құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары қандай?
-
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дыбыстарды ата және оның түрлерін қандай?
-
Салалас-құрмалас сөйлемге мысал келтір
-
Құрмалас сөйлем дегеніміз не және оның түрлері
Қазақ әдебиеті
-
І.Жансүгіровтың өмірбаянын және оның шығармашылық жолын талдаңыз:
-
Шығарманың жоспары қалай құрылады? Шығарма мен эссенің айырмашылығы қандай?
-
Поэма,эпилог,пролог дегеніміз не?
-
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасындағы кейіпкерлерді ата.
-
Батыраштың Құлагерді өлтіруіне не себеп болды?
Қазақстан тарихы
-
Қайта құру жылдары Қазақстанды кім басқарды және оның өмірбаяны қандай?
-
Тың игеру Қазақстанда қай облыстарда жүргізілді және картадан көрсетіңіздер.
-
«Жылымық» кезеңін көрсет
1946-1953жж
1954-1964жж
1965-1985жж
1986-1991жж
-
1988 жылы ақталғандар кімдер?
-
КСРО-ны басқарған басшыларды атаңдар
География
-
Батыс Қазақстан қандай шикізатқа бай?
-
Қазақстанда неше қорық бар және оларды ата. Картадан көрсетіңіз?
-
Ұзындығы мен ауданы бойынша ең үлкен мұздықтарды атаңдар.
-
Минералды – шикізат базасы деген не?
-
Еліміздің аумағында жауын-шашын таралуының қандай заңдылықтары бар?
Математика логика
-
Мың саны. Сіздер 1000 санын бір түрлі сегіз цифр арқылы өрнектей аласыздар ма?
-
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“Кім жүйрік!? ” интеллектуалдық ойын 9 -сынып
“Кім жүйрік!? ” интеллектуалдық ойын 9 -сынып
Тақырыбы: “Кім жүйрік!? ” интеллектуалдық ойын
Мақсаты:
1. Пәндерден алған білімдерін кеңейту, тереңдету, жетілдіру, қалыптастыру.
2. Алған білімдерін практика жүзінде қолдана білулерін дамыту.
Білімге деген құштарлығын, қызығушылығын арттыру.
3. Өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ауызбіршілікке баулу.
Ойын барысы:
І.Кіріспе сөз.
- Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар !
«Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ», «Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады» – деп халқымыз бекер айтпаса керек. Бүгінгі біздің 9- сынып оқушылары арасында өткелі отырған «Кім жүйрік» интеллектуалдық ойынына қош келдіңіздер!
Бәйгеге түсіп жарыспай
Жүйріктің бағы жанар ма?
Білім мен өнер жарысып,
Тәрбие, тәлім табар мән.
Бұл бәйге ойдың бәйгесі
Кім жүйрік ойға, сол алда,-дегендей, бүгінгі интеллектуалды ойынымыз сайыс түрінде өтеді. Осы уақытқа дейін алған білімдерін оқушылар ортаға салады.
Ендеше, “Кім жүйрік ” атты интеллектуалдық ойынымызды бастайық. Енді, сайысқа қатысушылармен танысып өтейік. Әр сыныптан 5 оқушыдан бес команда құралған.
1-топ: 9 «А» сынып
2-топ: 9 «Ә» сынып
3-топ: 9 «Б» сынып
4-топ: 9 «В» сынып
5-топ: 9 «Г» сынып
Сайыс бөлімімен таныстырайын. Сайыс 5 бөлімнен тұрады.
І бөлім – «Бәйге»
ІІ бөлім – «Сиқырлы ұяшық»
ІІІ бөлім – «Алға ұмтыл»
ІV бөлім – «Жорға»
V бөлім – «Қорытынды баспалдақ»
Қазылар алқасымен таныстыруға рұқсат етіңіздер. Олар:
1. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2. География пәні мұғалімі
3. Тарих пәні мұғалімі
4. Математика пәні мұғалімі
Әр кезеңде топ сандармен берілген ұяшықтарды таңдай отырып, дұрыс жауапты топпен ойласа отырып жауап береді және де сол ұяшықтағы санды жауаптары дұрыс болса өз еншісіне алады. Сұрақтар қазақ тілі,қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы, география. математика логика пәндерінен қойылады.
І бөлім – «Бәйге»
1988 жылы ақталғандар кімдер?
10 балл
Қазақстан тарихы
Батыраштың Құлагерді өлтіруіне не себеп болды?
10 балл
Қазақ әдебиеті
Жалғау, жұрнақ дегеніміз не? Оларды ажыратыңыздар.
-лар,-лер,-тар,-тер,-дар,-дер;
-ым,-ім,ға-ге,-тын:-тін;
10 балл
Қазақ тілі
Батыс Қазақстан қандай шикізатқа бай?
10 балл
География
Саябақтың ішінде 6 орындық бар. Оның екеуін бояп қойды. Саябақта неше орындық қалды?
10 балл
Математика логика
ІІ бөлім – «Сиқырлы ұяшық»
Минералды – шикізат базасы деген не?
20 балл
География
Автобус ауылға жүріп келе жатыр. Ол қарама-қарсы бағытта келе жатқан 3 автокөлікті көрді. Ауылға неше көлік бара жатыр?
20 балл
Математика логиика
«Жылымық» кезеңін көрсет
1946-1953жж
1954-1964жж
1965-1985жж
1986-1991жж
20 балл
Қазақстан тарихы
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасындағы кейіпкерлерді ата.
20 балл
Қазақ әдебиеті
Құрмалас сөйлем дегеніміз не және оның түрлері қандай?
20 балл
Қазақ тілі
ІІІ бөлім – «Алға ұмтыл»
Салалас-құрмалас сөйлемге мысал келтіріңіз.
30 балл
Қазақ тілі
КСРО-ны басқарған басшыларды атаңдар.
30 балл
Қазақстан тарихы
Шығарманың жоспары қалай құрылады? Шығарма мен эссенің айырмашылығы қандай?
30 балл
Қазақ әдебиеті
Еліміздің аумағында жауын-шашын таралуының қандай заңдылықтары бар?
30 балл
География
Күшіктер мен үйректер балапандарында 7 бас пен 20 аяқ бар. Қанша ит күшіктері мен балапандары бар?
30 балл
Математика логиика
ІV бөлім – «Алға ұмтыл»
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дыбыстарды ата және оның түрлерін қандай?
40 балл
Қазақ тілі
Ұзындығы мен ауданы бойынша ең үлкен мұздықтарды атаңдар.
40 балл
География
8 саны 100-ге дейін неше рет қайталанады?
40 балл
Математика логиика
Тың игеру Қазақстанда қай облыстарда жүргізілді және картадан көрсетіңіздер.
40 балл
Қазақстан тарихы
Поэма,эпилог,пролог дегеніміз не?
40 балл
Қазақ әдебиеті
V бөлім – «Алға ұмтыл»
Сабақтас-құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары қандай?
50 балл
Қазақ тілі
Қазақстанда неше қорық бар және оларды ата. Картадан көрсетіңіз?
50 балл
География
Мың саны. Сіздер 1000 санын бір түрлі сегіз цифр арқылы өрнектей аласыздар ма?
50 балл
Математика логиика
Қайта құру жылдары Қазақстанды кім басқарды және оның өмірбаяны қандай?
50 балл
Қазақстан тарихы
І.Жансүгіровтың өмірбаянын және оның шығармашылық жолын талдаңыз.
50 балл
Қазақ әдебиеті
Қазақ тілі
-
Жалғау, жұрнақ дегеніміз не? Оларды ажыратыңыздар.
-лар,-лер,-тар,-тер,-дар,-дер;
-ым,-ім,ға-ге,-тын:-тін;
-
Сабақтас-құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары қандай?
-
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дыбыстарды ата және оның түрлерін қандай?
-
Салалас-құрмалас сөйлемге мысал келтір
-
Құрмалас сөйлем дегеніміз не және оның түрлері
Қазақ әдебиеті
-
І.Жансүгіровтың өмірбаянын және оның шығармашылық жолын талдаңыз:
-
Шығарманың жоспары қалай құрылады? Шығарма мен эссенің айырмашылығы қандай?
-
Поэма,эпилог,пролог дегеніміз не?
-
Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасындағы кейіпкерлерді ата.
-
Батыраштың Құлагерді өлтіруіне не себеп болды?
Қазақстан тарихы
-
Қайта құру жылдары Қазақстанды кім басқарды және оның өмірбаяны қандай?
-
Тың игеру Қазақстанда қай облыстарда жүргізілді және картадан көрсетіңіздер.
-
«Жылымық» кезеңін көрсет
1946-1953жж
1954-1964жж
1965-1985жж
1986-1991жж
-
1988 жылы ақталғандар кімдер?
-
КСРО-ны басқарған басшыларды атаңдар
География
-
Батыс Қазақстан қандай шикізатқа бай?
-
Қазақстанда неше қорық бар және оларды ата. Картадан көрсетіңіз?
-
Ұзындығы мен ауданы бойынша ең үлкен мұздықтарды атаңдар.
-
Минералды – шикізат базасы деген не?
-
Еліміздің аумағында жауын-шашын таралуының қандай заңдылықтары бар?
Математика логика
-
Мың саны. Сіздер 1000 санын бір түрлі сегіз цифр арқылы өрнектей аласыздар ма?
-
шағым қалдыра аласыз













