Материалдар / "Кім тапқыр?"сайысы

"Кім тапқыр?"сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жеткшіге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
660
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Кім тапқыр?»Сабақтың мақсаты: Оқушылардың барлық пәндер бойынша білімін саралау,ой ұшқырлықтарын байқату,топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге,достыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Сабақ түрі: сайыс сабақКөрнекілігі: топ аттары,сайыс түрлері,карточкалар,суреттер, т.б.Сабақ барысы: I.Ұйымдастыру кезеңіБалалардың сабаққа даярлықтарын байқап топқа бөлу. (шеңбер құру)Ұран айту: Кел балалар,күлейік Күлкі менен түлейік Қабақ түйген не керек Көңілді боп жүрейікА) Топқа бөлу: Балаларға бәйшешек,жауқазын гүлдерінің суретін тарату,сол суреттер бойынша топқа бөлінеді.Топ басшысы сайланады.II) Әр топ өздерін таныстыру.«Бәйшешек» тобы Көктем келді көңілді, Күміс жаңбыр төгілді. Айналаға қарасаң, Бәйшешектер құлпырыды. Жауқазын тобы: Көктем келді тамаша, Жауқазын өсер таласып. Сай-саладан су ағып, Құстар келді жарыса.

-Балалар,сендер қай мезгіл туралы айттыңдар?(көктем мезгілі туралы білімдерін толықтыру,білетіндерін сұрау)Сайыс түрлерімен таныстыруIII. а) Көркем әдебиет «Ерте,ерте,ертеде...» бірнеше ертегілерден көрініс сурет көрсетіледі.Балалар ол қандай ертегі екенін тез табу керек.Ә) Мұғалім кейіпкерлерді айтады,балалар қай ертегіде бар екенін айтады.2)Математика «Білімді мыңды жығар...» Араласып жатқан сандарды ретімен қою.Қай топ тез аяқтар екен?3) Тіл дамыту «Ойлан,тап!» Әртүрлі тақырыпта жұмбақтар шешу.1) Жазу жазып жалықпаған,Жаза-жаза арықтаған (бор)2) Жеті қазынаның бірі,Адамды қорғап жүретін досы (ит)3) Қабат-қабат қаптама,Ақылың болса аттама. (кітап)4) Кішкентай ғана бойы бар,Айналдырып келегн тоны бар. (қой)5) Үй үстінде ұсақ тас (жұлдыз)6) Асықпай піскен,Қайнамай түскен (жеміс)

4) «Менің анам» әңгіме 8 наурыз аналар мерекесі туралы түсіндіру.Хормен: Ана-біздің күніміз, Ана-біздің гүліміз. Ұландарды қуантып. Ұзақ өмір сүріңіз.5) Жапсыру «Гүл құрастыру» екі топқа бірдей екі гүлдің қиындыларын береді,қай топ тез,шапшаң гүл құрастырар екен?6) Дене шынықтырудан «Шапшаң шымыр боларсың» (артық қимыл ойыны)7) Бейнелеу өнері «Суреттер сыр шертеді» (Берілген суретті бояу) (топ басшысы) (екі топтан екі бала ән айтады)IV.Қорытындылау.Бүгінгі сабақта қай топ жеңгенін айту.Сабақты қорытындылауҰл балалар қыз балаларға гүл сыйлау.



Садыкова Маржанкуль Калдыбаевна, бастауыш сынып мұғаліміБидайық жалпы орта білім беретін мектебі,Қарағанды облысы,Жаңаарқа ауданы,Бидайық ауылы.









































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ