Материалдар / Кімге ұқсағың келеді? 6 сынып 2 сабак

Кімге ұқсағың келеді? 6 сынып 2 сабак

Материал туралы қысқаша түсінік
Кімге ұқсағың келеді? 6 сынып 2 сабак
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

7-сабақ.

Бөлім:

8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кімге ұқсағың келеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру

Сабақтың мақсаты:

тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Берілген сурет бойынша өз болжамдарын айтады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


3-тапсырма:

Ж ұптық жұмыс

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып береді,

берілген жаттығуларды орындатды.

Айтылым

Талапкер-абитуриент

Дәріс-лекция

Тырыс-попытаться

Тәрбие-воспитание

Тәртіп-поведение

Адал дос-верный друг

Айтылым.

Кімге ұқсағың келеді?Досымен сөйлеседі.



Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-Сұхбат құрады





5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


1-тапсырма:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Айтылым

Жақсы тәрбие алу үшін адамға не керек?

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Сұраққа жауап береді

-Өз ойын дәлелдейді.

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


4-тапсырма:

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.







2- тапсырма

Жеке жұмыс






5-тапсырма

Жеке жұмыс


Оқылым Айтылым

Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Бес жолды өлең» тәсілі арқылы жақсы ұстазға баға береді.

2-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы мәтінде не айтылғанын топтастырады.

3-топ. «Дөңгелек үстел» арқылы мәтін мазмұнын айтып шығады.

Жазылым

Суретке қарап, сөздерден сөйлем құрайды.

Жазылым

Мәтін бойынша кластерді толтырады.


Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

- Тапсырамны орындайды.

Топпен жұмыс жасайды

-Сипаттайды

-Талдайды







Дескриптор

-Сөйлем құрайды

-Суретпен жұмыс жасайды

Дескриптор

3 балл

-Есімдіктерді қолданады

-Мәтінді баяндайды

-Тірек сөздерді жазады

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Интербелсенді тақта






Слайдтар






Кесте





Суреттер топтамасы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.





Үй тапсырмасы

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, т.б.


6-тапсырма

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


Қысқамерзімді жоспар

8-сабақ.

Бөлім:

8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кімге ұқсағың келеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу;

Сабақтың мақсаты:

мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жаза алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі.

Айтылым

Үлгі тұту-брать пример

Ерекшелік-особенность

Дәріс-лекция

Ұқсау-похожий

Сөздіктер



7-тапсырма

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Жазылым

Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жазады.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Қажетті сөзді қойып жазады.

-

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері







10-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.







8- тапсырма

Жеке жұмыс



9- тапсырма

Жұптық жұмыс


Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді.



12- тапсырма


Айтылым.

1-топ: «Оймоншақ» . «Мамандықтың бәрі жақсы» мәтін құрайды.

2-топ: «Домино» тәсілі арқылы мамандыққа қатысты берілген сөйлемдердегі сөздердің орнын дұрыс қойып шығады.

Мысалы: Адамның жақсы ұстаздан болуы жақсы. (Адамның жақсы болуы жақсы ұстаздан)

3- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді.

Жазылым

Гуманитарлық және техникалық саланың ерекшеліктері мен ортақ белгілерін анықтап, «Венн диаграммасын» толтырады.

Өз пікірлерін дәлеледейді.


Айтылым

Жағдаят. Парталас досымен үлгі тұтатын адам жайлы «Жуан,жіңішке сұрақтар» тәсілін пайдаланып сұхбат құрады.

Айтылым

Сұрақтарға жауап береді.

Қорытындылайды.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Мәтін құрайды

-Сөздерді ретімен орналастырады

-Есімдіктерді қолданады

-Сөйлем құрайды

-Тексереді





Дескриптор

3 балл

-Салыстырады

-Дәлелдейді


Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сұрақтарға жауап береді.







Интербелсенді тақта




Кестелер



Әдістер жинағы









Слайдтар




















Бейнебаян

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.




Үйге тапсырма


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Жазылым

11-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі