Материалдар / «Кинематика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 10 сынып

«Кинематика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Кинематика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

І-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«Кинематика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тапсырмалар

  1. Металл сымның көлденең қимасының диаметрі 0,8 мм.

    1. Сымның диаметрін өлшеу үшін қандай құрал қолданылатынын көрсетіңіз.

    2. Өзіңіз (а) бөлімінде көрсеткен құрал қалай қолданылу керек екенін көрсетіңіз,

      1. өлшеу кезіндегі жүйелік қателіктерді болдырмау үшін

      2. кездейсоқ қателіктерді азайту үшін


  1. Қозғалыстағы дененің арақашықтық уақыт графигі суретте берілген.




Мына нүктелер арасындағы дененің қозғалысына сипаттама беріңіз және неліктен ондай шешімге келгеніңізді түсіндіріңіз.

    1. А мен В

    2. В мен С

  1. Дененің үдеуі қандай мәнге (оң, теріс, нөл) ие болатындығын анықтаңыз:

    1. А мен В арасында

    2. В мен С арасында

  2. Дененің 40 с ішіндегі орташа жылдамдығын есептеңіз.


  1. Өзеннің арғы бетіне өтпекші болған катер өзен ағысына перпендикуляр бағытта 4 м/с жылдамдықпен жүзеді. Егер өзеннің ені 800 м/с, ал ағыс жылдамдығы 1 м/с болса, катерді ағыс қанша метрге төмен қарай ығыстырады?


  1. Шар А нүктесінен В нүктесіне дейін 1-суретте көрсетілгендей лақтырылды.

1- сурет


Шардың бастапқы жылдамдығының көкжиекпен жасайтын бұрышы 60°. Шар жылдамдығының вертикаль құраушысының t=0 c пен t=0,6 c аралығындағы уақытқа тәуелді өзгеруі 2 - суретте берілген. Ауаның кедергісі ескерілмейді.




    1. 2-суретті шар В нүктесіне жеткенге дейінгі уақытқа сәйкес мәндермен толықтырыңыз.

    2. Шардың максимал көтерілу биіктігін есептеңіз.

    3. Жылдамдықтың горизонталь құраушысының t=0 мезетіндегі мәнін есептеңіз.

    4. А және В нүктелерінің L арақашықтығын есептеңіз:

    5. 2-суретті пайдаланып шар траекториясының лақтырылғаннан кейінгі 0,6 с мезетіндегі қисықтық радиусын анықтаңыз. Өз жұмысыңызды түсіндіріп, формулалармен дәлелдеңіз.





















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Жүйелік және кездейсоқ қателіктер көзін анықтайды

1(a)

сым диаметрін өлшеу үшін қолданылатын құралды анықтайды;

1

1(b)i

жүйелік қателіктерді шараларын анықтайды;

болдырмау

1

1(b)ii

кездейсоқ қателіктерді азайту жолдарын анықтайды;

1

Кинематика теңдеулерін есептер шығаруда қолданады

2 (а)

(i) график бойынша дененің А мен В нүктелері арасындағы қозғалысын сипаттайды;

1

(ii) график бойынша дененің В мен С нүктелері арасындағы қозғалысын сипаттайды;

1

2 (b)

(i) графиктегі А мен В нүктелері арасындағы үдеу мәнін анықтайды;

1

(ii) графиктегі В мен С нүктелері арасындағы үдеу мәнін анықтайды;

1

2c

дененің орташа жылдамдығының формуласын қолданады;

1

орташа жылдамдықтың мәнін анықтайды;

1

Салыстырмалық принципін есептер шығаруда қолданады

3

катердің өзеннің қарсы уақытын анықтайды;

бетіне өту

1

катердің ағыс әсерінен ығысуын есептейді;

1

Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысын сипаттайды

4 (а)

дене жылдамдығының анықтайды;

таңбасын

1

графикті толықтырады;

1

4 (b)

доптың максимал көтерілу мәнін есептейді;

биіктігінің

1

4(с)

доптың жылдамдығының горизонталь құраушысының мәнін анықтайды;

1

4(d)

А мен В нүктелерінің арақашықтығын есептейді;

1

Қисықсызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтайды

4(e)

траекторияның қисықтық радиусының формуласын қолданады;

1

берілген нүкте үшін жылдамдық мәнін анықтайды;

1

қисықтық радиусының мәнін есептейді.

1

Жалпы балл

19


7



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ