Күні: 07.09.2018
Сыныбы: 10 а
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§1.1 -1.2 Кинематиканың негізгі ұғымдары, теңдеулері, формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Механика-материялық денелер қозғалысы және олардың өзара әрекеттесуі туралы ежелгі ғылымдардың бірі. Механика «кинематика және динамика» деген үлкен тарауларға бөлінеді. Кинематиканың негізгі ұғымдарына жүрілген жол, траектория, орын ауыстыру жатады. Механикалық қозғалысқа түскен кез-келген денелердің орнын координаталық, векторлық, қисықсызықты координата әдістері арқылы табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «есептер шығару» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру (2 минут)
1.2. Топқа бөлу (траектория, жол, орын ауыстыру сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген формулаларды түсіндіреді
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру V. сергіту сәті (3 минут) (видео) VІ. Жеке жұмыс «есептер шығару» (10 минут)
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу |
§1,1-1,2 Кинематиканың негізгі ұғымдары, теңдеулері, формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кинематика негізгі ұғымдары, теңдеулері формулалары
Кинематика негізгі ұғымдары, теңдеулері формулалары
Күні: 07.09.2018
Сыныбы: 10 а
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§1.1 -1.2 Кинематиканың негізгі ұғымдары, теңдеулері, формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Механика-материялық денелер қозғалысы және олардың өзара әрекеттесуі туралы ежелгі ғылымдардың бірі. Механика «кинематика және динамика» деген үлкен тарауларға бөлінеді. Кинематиканың негізгі ұғымдарына жүрілген жол, траектория, орын ауыстыру жатады. Механикалық қозғалысқа түскен кез-келген денелердің орнын координаталық, векторлық, қисықсызықты координата әдістері арқылы табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «есептер шығару» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру (2 минут)
1.2. Топқа бөлу (траектория, жол, орын ауыстыру сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді) ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген формулаларды түсіндіреді
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру V. сергіту сәті (3 минут) (видео) VІ. Жеке жұмыс «есептер шығару» (10 минут)
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу |
§1,1-1,2 Кинематиканың негізгі ұғымдары, теңдеулері, формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















