Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кинетикалық энергия, Потенциалдық энергия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Мектеп: |
Сыныбы: 7 |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Пәні: физика |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Кинетикалық энергия.Потенциалдық энергия |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату; 7.2.3.3 – кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану; 7.2.3.4 – жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану |
||||||
Сабақ мақсаттары: |
Механикалық энергия түрін біледі,ажыратады, формуласын жазады. |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назарын сабаққа аудару. 2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. «Энергия сөзінің әріптеріне сөз құрау. 1.Электр 2.Леген 3.Екі 4.Күрек 5.Трактор 6.Рефлексия 3. «Кинометафора әдісін»қолдану. Кинетикалық энергия.Потенциалдық энергия туралы видеоны 8 минут қойып, оқушыларға ой шақыру жасау. Оқушылар орнында тұрып «энергия « әдісі бойынша ,энергия түсінігі бойынша ой қалыптастырады. (өмірдегі түйсіктеріндегі ойларын байқау, ой жинақтау). 4.Жаңа ақпарататты қабылдау. Мәтінді оқыңыз.оқулықты қолданады. Ой түйіндеңіз. «Попс әдісі бойынша» Жаңа ақпараатты оқушылар түсініп , оқып талдайды. Попс әдісі бойынша, жинақтайды. Механикалық энергия деген не? ТЖ 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар, мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдар.
2-тапсырма. «Деніміз сау болу үшін не қажет екенін білеміз бе?» тақырыбында пікірталас жүргізіп, қорытындысын «Ментальды картаға» түсіріңдер.
ЖЖ 2-тапсырма Сөйлемдердің құрылысын үлгі бойынша өзгертіп, оқылым мәтінінен бірнеше кеңес жазыңдар. Түпнұсқа мәтін мен өздерің құрастырған сөйлемдегі кідірісті салыстырыңдар. ӨЖ 3-тапсырма Тапсырма. Төмендегі тақырып бойынша шағын нұсқаулық құрастырып жазыңыз. Кез келген елдің болашағы – оның халқының денсаулығына байланысты екендігі- дәлелдеуді қажет етпейтін шындық. Өз денсаулығына деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру – баршаның борышы. Сондықтан денсаулығымызды сақтау үшін зиянды әдеттерден қалай арылуымыз қажет? Осыған байланысты «Зиянды әдеттердің зардабы» тақырыбында нұсқаулық жазыңыз. Сөз саны 35-40 сөз Нұсқаулық - 1. Әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілі мен тәртібін бекітетін тәртіптер жинағы. 2. Жалпы алғанда нұсқау. 3. Жоғарғы басшылықтың бұйрықтары немесе басқа мемлекеттік органның заңнамалық, актінің қолдану тәртібін анықтау және түсіндіру мақсатында шығарылатын заңдық күші бар кұқықтык акт. |
Оқушылар түгенделіп, назарын сабаққа аудару. Оқушылар қызығушылықты ояту сұрақтарына жауап береді. Сабақтың тақырыбы, мақсатын анықтайды. Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтайды. «Деніміз сау болу үшін не қажет екенін білеміз бе?» тақырыбында пікірталас жүргізіп, қорытындысын «Ментальды картаға» түсіреді. Сөйлемдердің құрылысын үлгі бойынша өзгертіп, оқылым мәтінінен бірнеше кеңес жазыңдар. Түпнұсқа мәтін мен өздерің құрастырған сөйлемдегі кідірісті салыстырыңдар. Төмендегі тақырып бойынша шағын нұсқаулық құрастырып жазыңыз. (35-40 сөз). |
ҚБ «Энергия » әдісі
Дескриптаор арқылы бағалау 3 балл Дескриптор: -мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдайды;1б -берілген тақырыпта пікірталас жүргізеді;1б -қорытындысын «Ментальды картаға» түсіреді.1б
Дескриптор арқылы бағалау 3 балл -Сөйлемдердің құрылысын өзгертеді; 1б - кеңес жазады; 1б -сөйлемдегі кідірісті салыстырыңдар 1б
Дескриптор арқылы бағалау 3 балл Дескриптор: -нұсқаулықтың жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сақтайды; 1б -нұсқаулықты тақырыпқа сай жазады. 1б -Сөз санын ескереді 1б |
7-сынып физика оқулығы http://referatkz.ru/immunitett
|
|||
Сабақтың соңы: Үй тапсырмасы: |
6-тапсырма |
|
Сабақтың тақырыбы: Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату; 7.2.3.3 – кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану; 7.2.3.4 – жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Кинетикалық энергия. |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
250 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |