Сабақтың
басы
7 минут
|
Сәлемдесу
Оқушыларды
түгелдеу.
«Ыстыұ тілек» әдісі бойынша
оқушылар жаңа сабақты жағымды атмосфералық ахуалмен
бастайды.
«Біртұтас тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен
бастап,сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін»
«Бірлік және ынтымақ
,Еңбекқорлық »
құндылығы

«Еңбек - қуаныш, жалқаулық
- айырылмас азап.»
Абай
Құнанбайұлы
Бал
қымыз»
Қазақтың ұлттық сусыны
қымыздың 1 бөтелкесін алып келіп оқушыларға қаптама сыртына назар
аударып қымыздың адамға беретін энергиясын көруді ұсынамын.
Оқушылар Дж өлшемдегі сандық мәнін оқып сусынды ішкенде адамның
алатын энергиясын айтады .Осылайша оқушылар Жаңа тақырыпты өздері
ашады.

Үй
тапсырмасы
Тест
тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/31168387

Жеке
тапсырма
«Ия /жоқ » әдісі бойынша
есептер шығару

|
Сәлемдесу
Бүгінгі күнге жақсы
тілек
Айтып топпен бірге
ұйымшылдық танытады.
Оқушылар топқа
бөлінеді
Үй
тапсырмасына берілген тест тапсырмасын
орындайды.
|
Өзін өзі бағалау парағы
арқылы бағалау
Дескриптор:
Механикалық жұмыс ұғымының
физикалық мағынасын біледі;
Қуат ұғымының физикалық
мағынасын біледі;
Механикалық жұмыс пен қуаттың
формулаларын біледі;
2 балл
ҚБ: осы
тапсырманы керемет орындадың,
Креативті жауап
жарайсың,
Өте жақсы көрсеткіш мен
сені мақтан тұтамын,
Ең үздік
физик
|
Презентация
Жұмыс
парағы
Көрнекіліктер
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа
сабақ
https://youtu.be/-EWC8Yx979Y?si=BtErzssIg92-OT82

Жеке тапсырма
.

Жұптық
тапсырма

PNET
программасында механикалық энергиының түрленуін ,энергия түрлерін
зерттеу.

https://phet.colorado.edu/sims/html/energy-skate-park-basics/latest/energy-skate-park-basics_en.html
Қорытынды:


Жеке
жұмыс.
5,3-жаттығу
есептері
№1
Массасы 9,0г оқ винтовка
ұңғысынан 800м/с жылдамдықпен шығады.Оның кинетикалық энергиясы
қандай?
№2 Тарту күші
6*104 Н болатын мәшиненің жылдамдығы 2м/с –тан 8м/с-қа
артады.Мәшиненің жалпы массасы 8 т.Мәшиненің кинетикалық
энергиясының өзгерісін,тарту күшінің жұмысын және оның орын
ауыстыру аралығын табыңдар.Үйкеліс есептелмейді.
№3
800 м биіктіктегі тау
шоқысының төбесінде алма өсіп тұр.Биіктігі 5 м алма ағашының
бұтағындағы массасы 0,5 кг алманың Жер бетімен және ағаш түбімен
салыстырғандағы потенциалдық энергиясы қандай?
|
Оқушылар берілген жеке және
жұптық тапсырмаларды дәптерге орындайды
Стиммулияциялық программа
көмегімен энергия өзгерісін зерттейді;
Энергия өзгерісі кезінде
биіктік пен жылдамдық физикалық шамалары бойынша энергия өзгеретіні
айта алады .
Оқушылар
Кинетикалық және потенциалдық
энергия тақырыбына берілген жұптық және жеке есептерді
шешеді.
|
Дескриптор:
Кинетикалық энергия және
Потенциалдық энергияны біледі;
Механикалық энергияның екі түрін ажырата
алады;
Формуласын жазады;
2 балл
Дескриптор
:
PNET
программасында механикалық энергиының түрленуін ,энергия түрлерін
зерттей алады ;
Кинетикалық энергияның потенциалдыққа және кері өзгеруін
айта алады;
2 балл
ҚБ: осы
тапсырманы керемет орындадың,
Креативті жауап
жарайсың,
Өте жақсы көрсеткіш мен
сені мақтан тұтамын,
Ең үздік
физик
Дескриптор
:
Есептің
шартымен ,берілгенін жаза
алады;
Физикалық
шамаларды ХБЖ ға келтіре алады;
Кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдана
алды;
Жоғары
көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдана
алады;
3 балл
|
Жұмыс
парағы
Тапсырмалар
|
Сабақтың
соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
«QuizTest» әдісі бойынша
сұраққа жауап береді.
https://wordwall.net/resource/69452069

|
Оқушылар сабақты бекіту тест тапсырмасын
орындайды.
|
Дескриптор:
Кинетикалық энергия және
Потенциалдық энергияны біледі;
Механикалық энергияның екі түрін ажырата
алады;
Кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдана
алды;
Жоғары
көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдана
алады;
1 балл
|
Жұмыс
парағы
Тапсырмалар
|
Рефлексия
«Білім
класс»

Үй
тапсырмасы: жаттығу есептерін аяқтау .Формуланы
жаттау.
|
Сабаққа кері байланыс
қалдыраады.
Өзін
өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында
хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау
парағы
|
Кері байланыс
стиккерлері
Бағалау парағы
|