Аягөз қалалық №6 бөбекжай -балабақша
Логопед жұмысында инновациялық технологияларды
қолдану
Кинезитерапия
Логопед: Махатова З.Б.
2023 оқу жылы
Кинезитерапия – мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл-қозғалысы мен сөйлеу қабілетінің бұзылуын емдеу және түзету. (Бубновский әдісі деп те аталады)
Кинезитерапиядағы іс-әрекеттер жүйесі білім беру мен дамытудың дидактикалық принциптеріне бағытталған.
Ол бірнеше бағытты ұсынады:
-
Бағыт «қол терапиясы» оған саусақтар мен алақан массажы кіреді. Біріншіден, балалар қолды өздігінен массаж жасауды үйренеді, оны күнделікті жасайды. Проблемалық дыбыстарды автоматтандыру кезінде балалар массажды өлеңдермен, рифмалармен сүйемелдеуді ұнатады. Массаж заттармен және заттарсыз, табиғи элементтерді пайдалана отырып орындалады (малтастар, конустар, жаңғақтар), дидактикалық материалдар (пластикалық шарлар, моншақтар, массаж шарлары, алтыбұрышты қарындаштар), сәндік ойыншықтар (ағаш қасықтар, ұя салатын қуыршақтар), музыкалық ойыншықтар (маракас, құбырлар).
(Видео сабақ)
-
Бағыт «саусақ ойыны» . Бұл саусақтарға арналған жүйелі жаттығулар, мидың тиімділігін арттыру құралы және сөйлеу аймақтарын белсендіру құралы. Мен күн сайын саусақ ойындарын ойнауға тырысамын, біз әр түрлі материалдарды қолданамыз: өсімдік тұқымдарынан, мамықтардан, қабықтардан, сымнан, түрлі-түсті жүн жіптерден, моншақтардан. Мен қолданатын ойындарда проблемалық жағдайлар тактильді сөйлеу арқылы. Алдымен өзім көрсетіп, түсіндіремін, сосын балалар жағдаят жасап, түсіндіремін. Балалар мәселені шешуге үйренеді, сөйлеуді дамытады.
(Видео сабақ)
-
Бағыт «қозғалыс терапиясы» . Бұл ең алдымен логарифм. Логарифмиканы зерттеудің негізі ретінде фонетикалық ырғақ әдісін аламын - бұл әртүрлі қозғалыстар болатын қозғалыс жаттығуларының жүйесі. (дене, бас, қол, аяқ)арнайы сөйлеу материалының айтылуымен ұштасады. Лооритмикаға мен емдік бағыты бар элементтерді қосамын: артикуляциялық қозғалыстар айна алдында, ең қарапайым массаж әдістері, саусақ ойындары, тыныс алу жаттығулары дыбыстарды, сөздерді, қысқа рифмаларды айту. Сабақта қолданылатын сөйлеу материалы лексикалық жағынан қолжетімді. Сөйлеуді үйрету үшін иллюстрациялық материалды, жұмбақтарды пайдаланамын. Айқын дикцияны қалпына келтіруге мен ойнақы түрде жүргізетін тыныс алу, дауыс және артикуляция жаттығулары ықпал етеді. (Видео сабақ)
Кинезитерапия бойынша жүйелі жұмыстың нәтижесі келесі нәтижелер болып табылады:
балалардың дамуы мен оқу процестерін жақсарады,зейіндері тұрақталады, сөз жасам ,сөйлеу қабілеттері дамиды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кинезитерапия
Кинезитерапия
Аягөз қалалық №6 бөбекжай -балабақша
Логопед жұмысында инновациялық технологияларды
қолдану
Кинезитерапия
Логопед: Махатова З.Б.
2023 оқу жылы
Кинезитерапия – мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл-қозғалысы мен сөйлеу қабілетінің бұзылуын емдеу және түзету. (Бубновский әдісі деп те аталады)
Кинезитерапиядағы іс-әрекеттер жүйесі білім беру мен дамытудың дидактикалық принциптеріне бағытталған.
Ол бірнеше бағытты ұсынады:
-
Бағыт «қол терапиясы» оған саусақтар мен алақан массажы кіреді. Біріншіден, балалар қолды өздігінен массаж жасауды үйренеді, оны күнделікті жасайды. Проблемалық дыбыстарды автоматтандыру кезінде балалар массажды өлеңдермен, рифмалармен сүйемелдеуді ұнатады. Массаж заттармен және заттарсыз, табиғи элементтерді пайдалана отырып орындалады (малтастар, конустар, жаңғақтар), дидактикалық материалдар (пластикалық шарлар, моншақтар, массаж шарлары, алтыбұрышты қарындаштар), сәндік ойыншықтар (ағаш қасықтар, ұя салатын қуыршақтар), музыкалық ойыншықтар (маракас, құбырлар).
(Видео сабақ)
-
Бағыт «саусақ ойыны» . Бұл саусақтарға арналған жүйелі жаттығулар, мидың тиімділігін арттыру құралы және сөйлеу аймақтарын белсендіру құралы. Мен күн сайын саусақ ойындарын ойнауға тырысамын, біз әр түрлі материалдарды қолданамыз: өсімдік тұқымдарынан, мамықтардан, қабықтардан, сымнан, түрлі-түсті жүн жіптерден, моншақтардан. Мен қолданатын ойындарда проблемалық жағдайлар тактильді сөйлеу арқылы. Алдымен өзім көрсетіп, түсіндіремін, сосын балалар жағдаят жасап, түсіндіремін. Балалар мәселені шешуге үйренеді, сөйлеуді дамытады.
(Видео сабақ)
-
Бағыт «қозғалыс терапиясы» . Бұл ең алдымен логарифм. Логарифмиканы зерттеудің негізі ретінде фонетикалық ырғақ әдісін аламын - бұл әртүрлі қозғалыстар болатын қозғалыс жаттығуларының жүйесі. (дене, бас, қол, аяқ)арнайы сөйлеу материалының айтылуымен ұштасады. Лооритмикаға мен емдік бағыты бар элементтерді қосамын: артикуляциялық қозғалыстар айна алдында, ең қарапайым массаж әдістері, саусақ ойындары, тыныс алу жаттығулары дыбыстарды, сөздерді, қысқа рифмаларды айту. Сабақта қолданылатын сөйлеу материалы лексикалық жағынан қолжетімді. Сөйлеуді үйрету үшін иллюстрациялық материалды, жұмбақтарды пайдаланамын. Айқын дикцияны қалпына келтіруге мен ойнақы түрде жүргізетін тыныс алу, дауыс және артикуляция жаттығулары ықпал етеді. (Видео сабақ)
Кинезитерапия бойынша жүйелі жұмыстың нәтижесі келесі нәтижелер болып табылады:
балалардың дамуы мен оқу процестерін жақсарады,зейіндері тұрақталады, сөз жасам ,сөйлеу қабілеттері дамиды.
шағым қалдыра аласыз













