Материалдар / Кіріктірілген ашық оқу қызметі "Талаптыға нұр жауар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кіріктірілген ашық оқу қызметі "Талаптыға нұр жауар"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға үлгі ретінде көмек құралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
306
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Балдырған балабақшасы»





Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» «Шығармашылық»

Бөлімі: Көркем әдебиет. Мүсіндеу.

Тақырыбы: «Талаптыға нұр жауар»(кіріктірілген ашық оқу іс-әрекеті)«Балапан» ересектер тобы





Тәрбиешілер: Оңғарбаева Г. Ақбаева Г.













2012-2013 ж.

27.11.12ж.Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» «Шығармашылық»Бөлімі: Көркем әдебиет. Мүсіндеу.Тақырыбы: «Талаптыға нұр жауар»Мақсаты: Балаларға жаттаған тақпақтарын мәнерлеп қимылмен айтуға ж/е мүсіндеудің әртүрлі (шымшу, жалпақтау, домалақтау, біріктіру) әдәс-тәсілдерін дамыту.Бір-біріне көмектесе білуге, достыққа тәрбиелеу.

Іс-әрекет бөлімдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалар-ң іс-әрекеті
Ынталандыру, сезімді ояту Қонақтарға көңіл бөліп сәлем-ді. Балалар терезеге қарап жыл мезгілін атайды, қазіргі уақытты ж/е шаттық шеңбері.Балалар қонақтармен амандасты, жыл мезгілін атайды, шаттық шеңберге тұрып өлең жолдарын хормен айтты.
Ұйымдастырушылық ізденісШаттық шеңбері.Алтын, сары, қызыл, көк алуан- алуан жапырақ күзгі бақта күлімдеп, көз тартады атырап. Ағаштардан жапырақ ұшты кенет жапырақ ой, алақай, тамаша шашу шашты жапырақ.



























Балалар, бүгін ауа-райы тамаша екен.Балабақша жанындағы баққа серуендеп қайтайық.Бақтың алдында құмырсқа көңілсіз отыр екен.Сәлем бердік құмырсқа!-не болды? Неге көңілсізсің?Құмырсқа: илеуімді таппай адасып қалдым ж/е бір дән тауып алып едім дейді. Осы кезде бір қоңыз кетіп бара жатады, ол қоңыздан көмек сұрайды.

























Қоңыз маған көмектесші мен өз илеуімді таппай адастым ж/е мына дәнді көтере алмай тұрмын дейді.Қоңыз: Көрмей тұрсыңба? Менің өзімде жұмыстарым көп- деп кетіп қалады.Тәрбиеші: Балалар мына құмырсқаға көмек беріп, жәрдемдесейік. Осы сәтте ара ұшып келеді. Арадан көмек сұрайды құмырсқа. Ара сенің илеуің бақтың арғы жағында, бірақ бақтың есігінде құлып тұр еді.

























Ара бұл баққа табиғатқа өздеріңнің өлендерінді жырлап берсеңдер, бақтың есігі ашылады, ол сиқырлы.Тәрбиеші: олай болса балалар бәріміз көмектесе аламыз, біздің балалар тақпақтарын айтады.Күз (І. Жансүгіров)1. Ой, балалар, балалар,Қоңырқай күз болыпты.Қурап жапырақ солыпты,Ел егінін орыпты,Ойнайықта күлейік енді оқуға кірелік.Бақтың есігі ашылып, құмырсқа қуанып араға ризашылығын білдіреді. Ара жарайсындар балалар сендердің тақпақ-н маған ұнады, қараңдаршы менің гүлдерім, ағаштарым көңілсіз. Не істейміз?! Мүмкін мына жемістер туралы өлең тақпақ білетін шығарсындар?!Балалар: Ия деп шуласты.Тәрбиеші: Қане балалар текке тұрмай жемістерге арналған тақпақтарымызды айтайық.

























АлмұртМен алмұртпын, алмұртпын,Аузындамын бар жұрттын.

ӨрікМен өрікпін, өрікпін,Табиғатқа көрікпін.АлмаМен алмамын, алмамын,Таңдайда қалар бар дәмім.ЖүзімМен жүзіммін, жүзіммін,Моншақ болып тізілдім.ЖаңғақЖеміске толы иінімЖұмсақ жасыл түйінім.Бірте-бірте қолтайып,Өзгерер сыртқы киімім.Ой балалар қандай керемет тақпақ білесіңдер сендер, рұқсат болса мен мен үйіме барайын деп ара балалармен қоштасты, құмырсқада илеуіне жол көрсеткені үшін араға алғысын айтады.Балар мен құмырсқа илеуіне келді. Құмырсқа: Балалар, қазір сендер кетіп қалмаңдар, мен мұнда жалғызбын, сендер көпсіңдер менің де сендердей көп болып достарыммен жүргім келеді дейді. Тәрбиеші: Олай болса, біздің балалар тақпақ айтып қана қоймайды, олардың қолынан сенің достарың құмырды жасай алады. Құмырсқа қалай жасайды деп таңданады. Қазір көресің мұны ермексаздан мүсіндейміз дейді балалар.

























Құмырсқа олай болса мен келісемін дейді. Құмырсқа балаларға айтты: менің мына жинаған қысқы азық дәндерім бидай мен жүгері бірге араласып кетіпті, осыны бөліп беруге көмектесіңдерші деп айтты.Құмырсқа қуанды. Балаларға мүсіндеу техникасы мен құмырсқаның сыртқы пішініне тоқталып, ауызша әңгі-п бала-ң есіне салу ж/е бала-р өздері айтуға көмек көрсету. Дайын болған жұмыс-н балалар құмыр-ң илеу-ң қасына апарып қойды.



























Құмырсқа рах-н айтып, қуанып балалар-н би билеуге шақырды, ж/е балалар құмырсқамен қоштасып жолға шықты.
Балалар баққа серуенге бара-на қуанды ж/е серуенге шықты.

































Бақ алдында құмырсқа кезікті.





Құмырсқа өзінің илеуін таппай қалғанын айтады.































Осы сәтте қоңыз балалармен құмырсқаның жанынан өтіп бара жатады, ол өзінің жұмы-ң көп екенін айтып, көмектен бас тартады.

Бұл жерге ара ұшып келеді.





























Ара бақтың сиқырлы екенін айтады.





Тақпақтарын айтты балалар, бірнеше бала мәнерлеп қайталады.





Бақ ішіне балалар, ара, құмырсқа кілді.













«Жемістер жыры» тақпақтарын айтты.































































Балалар мен құмырсқа илеуінің табылғанына қуанды.

















Құмырсқаға көп достарын мүсіндеп беруге балалар келісті.





































Балалар бидай мен жүгеріні бір-бірінен ажыратып бөліп берді.







Құмырсқаны мүсіндеп, көп құмырсқаның достарын мүсіндеп жасады.



























Балалар құмырсқамен қоштасты.

Қорытындылау.Өзін-өзі бағалау.Балалар құмырсқаға көмек беруге талпынып, баққа арнап тақпақтарын ж/е ағаш жемістеріне арнап тақпақтар айтты. Құмырсқаға арнап көп достарын мүсіндеп жасады. Өздерінің жасаған жұмыстарына қарай балаларды мадақтадым.Балалар үйреніп білгендерін қорытындылайды.


Күтілетін нәтиже:Білуге тиіс: Құмырсқаны мүсіндеуді біледі, күз ж/е жемістер жырын жатқа айта білді.Түсінігі: Бір-біріне көмектесуге, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, достық қарым-қатынасты түсінеді.Көрсете білуі: жәрдем беруді, ж/е ермексаздан мүсіндеу әдіс-тәсілдерін дұрыс қолдануды көрсетеді.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!