Күні:Сынып: 8Сабақ | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Кіріктірілген функциял |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады.Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады.Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Жетістік критерийі | Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып тастау мүмкіндігі болып табылады;Кесте түрінде ұсынылған қандай ақпарат түсінеді;Ол баған, жол, ұяшық анықтамасын біледі; |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар болады:• Уақытты сөздi үстел, үстел құру процесін компоненттерін сипаттайды.Тақырыбы лексика және терминология:Құрылымы, жасуша, жол, баған, шекара, кестеде.Structure, cell, row, column, border, table.Диалог / жазу үшін Пайдалы фразалар:Сөз процессор кестені құру қажет ....Ұяшыққа шекарасын қосу үшін қажет ....Келесі кестеде туралы ақпарат беріледі ....Кестені пайдалану үшін, қажет ....
|
Құндылықтар | Өмір бойы білім беру, топтың жұмысы арқылы өзара құрмет. |
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу | Біздің өңірде және бүкіл әлемде кестелердің өтінімдерді мысалдар сипатталған. |
АКТ дағдысын қолдану | Кестелерді жобалау сөз процессор пайдалану. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | . Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
(С) Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі:Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық.Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген?Неше бағана, қатардан тұрады?Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек?Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
Сабақтың ортасы8 минут
1 минут
5 минут
3 минут16 минут
| Жаңа сабақты түсіндіру
. тапсырмалары
Көз жаттығулары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім .......- Қызықты болғаны .............................- Қиын болғаны ...................................Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |