|
Күні: Сынып: 8 Сабақ |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциял |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып тастау мүмкіндігі болып табылады; Кесте түрінде ұсынылған қандай ақпарат түсінеді; Ол баған, жол, ұяшық анықтамасын біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар болады: • Уақытты сөздi үстел, үстел құру процесін компоненттерін сипаттайды. Тақырыбы лексика және терминология: Құрылымы, жасуша, жол, баған, шекара, кестеде. Structure, cell, row, column, border, table. Диалог / жазу үшін Пайдалы фразалар: Сөз процессор кестені құру қажет .... Ұяшыққа шекарасын қосу үшін қажет .... Келесі кестеде туралы ақпарат беріледі .... Кестені пайдалану үшін, қажет .... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім беру, топтың жұмысы арқылы өзара құрмет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Біздің өңірде және бүкіл әлемде кестелердің өтінімдерді мысалдар сипатталған. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Кестелерді жобалау сөз процессор пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
(С) Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут
|
Жаңа сабақты түсіндіру
. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кіріктірілген функционал.Ашық сабақ.8-сынып
Кіріктірілген функционал.Ашық сабақ.8-сынып
|
Күні: Сынып: 8 Сабақ |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциял |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып тастау мүмкіндігі болып табылады; Кесте түрінде ұсынылған қандай ақпарат түсінеді; Ол баған, жол, ұяшық анықтамасын біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар болады: • Уақытты сөздi үстел, үстел құру процесін компоненттерін сипаттайды. Тақырыбы лексика және терминология: Құрылымы, жасуша, жол, баған, шекара, кестеде. Structure, cell, row, column, border, table. Диалог / жазу үшін Пайдалы фразалар: Сөз процессор кестені құру қажет .... Ұяшыққа шекарасын қосу үшін қажет .... Келесі кестеде туралы ақпарат беріледі .... Кестені пайдалану үшін, қажет .... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім беру, топтың жұмысы арқылы өзара құрмет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
Біздің өңірде және бүкіл әлемде кестелердің өтінімдерді мысалдар сипатталған. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Кестелерді жобалау сөз процессор пайдалану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
(С) Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут
1 минут
5 минут
3 минут 16 минут
|
Жаңа сабақты түсіндіру
. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















