Күні:
Сынып:
8
Сабақ
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Кіріктірілген
функциял
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.2.2.3 электронды
кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда
кесте элементтерін пішімдей алады.
Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен,
дайын суреттермен жұмыс жасай
алады.
Кейбір
оқушылар: мәтіндік процессорда
кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен
форматтай біледі.
|
Жетістік
критерийі
|
Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып
тастау мүмкіндігі болып табылады;
Кесте түрінде ұсынылған қандай ақпарат
түсінеді;
Ол баған, жол, ұяшық анықтамасын
біледі;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар
болады:
• Уақытты сөздi үстел,
үстел құру процесін компоненттерін
сипаттайды.
Тақырыбы лексика
және терминология:
Құрылымы, жасуша, жол,
баған, шекара, кестеде.
Structure, cell, row,
column, border, table.
Диалог / жазу үшін
Пайдалы фразалар:
Сөз процессор кестені
құру қажет ....
Ұяшыққа шекарасын қосу
үшін қажет ....
Келесі кестеде туралы
ақпарат беріледі ....
Кестені пайдалану үшін,
қажет ....
|
Құндылықтар
|
Өмір бойы білім беру, топтың жұмысы арқылы
өзара құрмет.
|
Жаһандық азаматтыққа
тәрбиелеу
|
Біздің өңірде және бүкіл әлемде
кестелердің өтінімдерді мысалдар
сипатталған.
|
АКТ дағдысын
қолдану
|
Кестелерді жобалау сөз
процессор пайдалану.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
. Ынтымақтастық
атмосферасын құру.
Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған
таратпаларды таратамын.
Топ аттарының мағынасын
сұраймын.
(С) Оқушылар назарын
шоғырландыру.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
2
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
3
|
3
|
6
|
9
|
12
|
15
|
4
|
4
|
8
|
12
|
16
|
20
|
5
|
5
|
10
|
15
|
20
|
25
|
Көбейту кестесі:
Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту
кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап
шық.
Сұрақтар:
Ақпарат қандай түрде
берілген?
Неше бағана, қатардан
тұрады?
Кесте деген не?
Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу
керек?
Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу
керек?
|
Жаттығулар көрсетілімі
немесе видео материалдар.
|
Сабақтың ортасы
8 минут
1 минут
5 минут
3 минут
16 минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
.
тапсырмалары
Ойлау дағдысының деңгейі
|
Қолдану
|
Бағалау критерийлері
|
SMARTArt сайманын
пайдалана алады.
|
Тапсырма
«Шежіре»
|
|
Дескрипторлар
|
- SMARTArt сайманын
пайдаланып, ұяшық тарды сала алады.
-ұяшықтарға мәтін жаза алады.
|
Көз
жаттығулары
(Ж) Сабақтағы өзінің
әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін
қайталау.
- Бүгінгі сабақтан
менің білгенім .......
- Қызықты болғаны
.............................
- Қиын болғаны
...................................
Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз
сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай
алады.
Өзін-өзі бағалау кестесі.
Теориялық практикалық
материал
|
Білемін
|
түсінбеймін
|
Кездескен
кедергілер
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық.
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған
суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар
қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне
көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|