Материалдар / Кіріктірілген функционал.Ашық сабақ.8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кіріктірілген функционал.Ашық сабақ.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
361
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 8

Сабақ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кіріктірілген функциял

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады.

Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады.

Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі.

Жетістік критерийі

Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып тастау мүмкіндігі болып табылады;

Кесте түрінде ұсынылған қандай ақпарат түсінеді;

Ол баған, жол, ұяшық анықтамасын біледі;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар болады:

Уақытты сөздi үстел, үстел құру процесін компоненттерін сипаттайды.

Тақырыбы лексика және терминология:

Құрылымы, жасуша, жол, баған, шекара, кестеде.

Structure, cell, row, column, border, table.

Диалог / жазу үшін Пайдалы фразалар:

Сөз процессор кестені құру қажет ....

Ұяшыққа шекарасын қосу үшін қажет ....

Келесі кестеде туралы ақпарат беріледі ....

Кестені пайдалану үшін, қажет ....


Құндылықтар

Өмір бойы білім беру, топтың жұмысы арқылы өзара құрмет.

Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу

Біздің өңірде және бүкіл әлемде кестелердің өтінімдерді мысалдар сипатталған.

АКТ дағдысын қолдану

Кестелерді жобалау сөз процессор пайдалану.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын.

Топ аттарының мағынасын сұраймын.



(С) Оқушылар назарын

шоғырландыру.


1

2

3

4

5

1

1

2

3

4

5

2

2

4

6

8

10

3

3

6

9

12

15

4

4

8

12

16

20

5

5

10

15

20

25



Көбейту кестесі:

Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық.

Сұрақтар:

Ақпарат қандай түрде берілген?

Неше бағана, қатардан тұрады?

Кесте деген не?

Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек?

Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?







Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.

















Сабақтың ортасы

8 минут







1 минут









5 минут





3 минут

16 минут



Жаңа сабақты түсіндіру























. тапсырмалары



Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану

Бағалау критерийлері

SMARTArt сайманын пайдалана алады.

Тапсырма

«Шежіре»


Дескрипторлар

- SMARTArt сайманын пайдаланып, ұяшық тарды сала алады.

-ұяшықтарға мәтін жаза алады.

Көз жаттығулары



(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау.

- Бүгінгі сабақтан менің білгенім .......

- Қызықты болғаны .............................

- Қиын болғаны ...................................

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Өзін-өзі бағалау кестесі.

Теориялық практикалық материал

Білемін

түсінбеймін

Кездескен кедергілер

















Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.













Оқулық, дәптерлер.













Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

2 минут



Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.



Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches



Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.



Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)



Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!