Сабақтың тақырыбы: Кіріктірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар
|
Бөлім |
Ақпаратты эл. кестеде өңдеу |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдас тыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
|
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
(С) Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?
|
Оқушының әрекеті 1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Ссылка бойынша жаңа тақырыппен танысады.
Мұғалімді тыңдайды
|
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Жаңа сабақты меңгерту
|
Жаңа сабақты түсіндіру
. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы оырндайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 Бекіту |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|
Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кіріктірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар
Кіріктірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар
Сабақтың тақырыбы: Кіріктірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар
|
Бөлім |
Ақпаратты эл. кестеде өңдеу |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциялар: мәтіндік және логикалық функциялар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Ұйымдас тыру
2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\
|
. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын. Топ аттарының мағынасын сұраймын.
(С) Оқушылар назарын шоғырландыру.
Көбейту кестесі: Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық. Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген? Неше бағана, қатардан тұрады? Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек? Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?
|
Оқушының әрекеті 1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Ссылка бойынша жаңа тақырыппен танысады.
Мұғалімді тыңдайды
|
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Жаңа сабақты меңгерту
|
Жаңа сабақты түсіндіру
. тапсырмалары
(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім ....... - Қызықты болғаны ............................. - Қиын болғаны ................................... Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Өзін-өзі бағалау кестесі.
|
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы оырндайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 Бекіту |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
|
|
Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















