Жаңа сабақ
7 мин
|
«Ойтүрткі» әдісі арқылы жаңа сабаққа байланысты ой
қозғау. Тақтадан суреттер көрсетіп, сұрақтарын
талқылау.
Бұл суреттер арқылы біз не түсініп
тұрмыз?
Суреттердің бүгінгі сабағымызбен қандай
байланысы бар деп ойлайсыздар ?
«Пазл» әдісі арқылы сыныпты топқа
бөлу.
1-топ «Саяхат» 3-топ
«Туризм»
2-топ «Тынығу» 4-топ
«Демалу»
|
Өз ойымен
бөліседі.
Суреттерді құрастыру арқылы топқа
бөлінеді.
|
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап
береді
|
5 –
сынып қазақ тілі
|
Сабақтың
ортасы.
31
минут
|
1-тапсырма.
Суретке
қараңдар. Төмендегі сөздерді пайдаланып, суретпен
сәйкестендіріңдер. Саяхаттау, серуендеу, демалу, тынығу, туризм,
экспедиция.
New
words
Jurney –
саяхат
Mountain –
тау
Higest – ең
биік
Water rafting – су
рафтингі
Exciting –
қызықты
Seaside – теңіз
жағалауы
Surfing –
серфинг
Tourism- туризм
Expedition
-экспедиция
Ex-1. Match the
headings A-Ewith
text 1-5
Check
yourself
-
A beautiful
area
-
An activity
centre
-
An ancient
monument
-
An interesting
city
-
A great seaside
resort
3-тапсырма.
Мәтіннен сан есімдерді тауып, мағыналық
түрлеріне қарай ажырат.
Туризм (франц. tourіsme, tour –
серуендеу, жол жүру) — адамның бос уақытында негізінен айтқанда
жұмыстық, не мәлім міндеттік мәжбүрлеумен емес, туысшылаумен емес,
өз еркінше көңіл көтеру мен демалу үшін, тәуекел жасау үшін, көріп
қызықтау үшін, яғни субъективті рухани қажеттілік бойынша басқа бір
жерге ерікті саяхаттап, серуендеп баруы. Жақын жердегі қысқа
мезетті орындалатыны — серуен делінсе, алыс жерге аттанған
ұзақ мерзімдісі — саяхат делінеді.
Туризм әлемдік экономикада
басты рөлдің бірін атқарады. Дүниежүзілік туризм
ұйымының (ДТҰ)
деректері бойынша ол әлемдегі жалпы ұлттық
өнімнің оннан бір
бөлігін, халықаралық
инвестицияның 11
пайыздан астамын ұстайды, әлемдік өндірістің әрбір 9-шы жұмыс орнын туризм қамтамасыз
етеді.
Туризмнен түскен табыс мұнай, өнімдері және
автомобиль экспорты табысынан кейін тұрақты 3-ші орында келеді.
Мұндай оң үрдіс жаңа мың жылдықтың бас кезінде де ұсақталады деп
күтілуде. Әлемдік туристік рыноктың дәстүрлі аудандары өзінің
рекреациялық сыйымдылығының шегіне іс жүзінде жеткендіктен,
туризмнің өсуі туристер баратын жаңа аумақтар есебінде басым
дамитын болады. Осыған байланысты, Қазақстанның әлемдік туристік
рынокта өзінің лайықты орнын табуға бірегей мүмкіндігі
бар.
Дүниежүзілік туризм
ұйымының болжамы
бойынша ХХI ғасырда туристік индустрияның өсуі артады және 2020
жылы әлемдегі туристік саяхаттар 1,6 миллион бірлік
құрайды.
Туристерді жағымды пікір ғана емес, қайта тұмса
табиғат, тылсым құбылыс, ғажайыптар, тәуекелдер, бұрын-соңды
болмаған жаңалықтар, басқа да оларды өз елдерінде бола бермейтін
ерекше жағдай мен көңіл күйлер шақырады. Сондықтан туризмді дамыту
үшін туристік өңір туралы романтикалық (бәлкім тылсым, бәлкім
қорқыныш, бәлкім таңғажайып) түсініктердің қалыптасуына айырықша
мән беру керек.
« Who is guicker?»
-
Have you got any plens
to travel next summer?
-
How do you prefer to
travrl?
-
How do you ever travel
by plane or train?
-
How do you go to
schooi?
-
Where ere you
travelling?
-
Who is travelling with
yon?
|
Берілген тапсырмаларды
орындайды
Жаңа сөздерді жазып алып
,жаттау
Оқушылар мәтінді дұрыс оқып түсініп, мәтінге ат
береді.
Мәтіннен сан есімдерді тауып, мағыналық түрлеріне
ажыратады.
«Кім жылдам?» әдісі арқылы сұрақтарғажауап
береді
|
Дескриптор:
Суретті
түсінеді.
Суретті қажетті сөздермен
сәйкестендіреді.
Descriptor:
Дескриптор:
|
5 –
сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс
дәптері
Word Wall платформасы арқылы
орындайды
|