Материалдар / Кіріспе. Қазақ тілі – әдеби тіл.

Кіріспе. Қазақ тілі – әдеби тіл.

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып. Қазақ тілі. Кіріспе. Қазақ тілі – әдеби тіл.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2024
142
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Мектебі:


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлімі:

Қазақстандағы көрікті жерлер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6 «А»

Қатысушылар саны:

ЕББҚ оқушы (2-топ) Мінез-құлық және эмоционалдық проблемалары бар оқушы

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы:

Кіріспе. Қазақ тілі – әдеби тіл.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6. 1. 1. 1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;

6. 3. 3. 1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

Сабақтың мақсаты:



Мәтін атауын талқылайды, алғашқы бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені болжайды.

Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут



Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы талқылау сұрақтары:

  1. Қазақ тілі туралы не білеміз?

  2. Әдеби тіл дегеніміз не?

  3. Неге қазақ тілі бай тіл деп айтады?




Барлық оқушы: сұрақтарға жауап береді.

Дарынды оқушы: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын білдіреді.

ЕББҚ оқушы: сұраққа жауап береді.




Дескриптор:

Жалпы ұпай -2

-сұрақтарға жауап береді-1

-көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын білдіреді-1

Оқулық , жазба дәптерлері

Сабақтың ортасы


30 минут




Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Жұппен жұмыс» әдісі бойынша мәтін атауын талдап, алғашқы бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені болжаңыз.






Жеке жұмыс. 2-тапсырма. «ПОПС формуласы» әдісі арқылы ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырыңыз. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


1-тапсырма.

Барлық оқушы: мәтін атауын талдайды;

Дарынды оқушы: мәтін атуын талдап, алғашқы бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені болжайды.

ЕББҚ оқушы: жұбымен жұмыс жасайды.



Барлық оқушы: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтайды;

Дарынды оқушы: ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырып, өз ойын білдіреді;

ЕББҚ оқушы: өз ойын білдіреді.


Дескриптор:

Жалпы ұпай -3

-мәтін атауын талдайдыі-1

- алғашқы бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені болжайды-1

-жүйелі диалог құрайды-1






Дескриптор:

Жалпы ұпай – 5

-ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтайды-1

-графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады-2

-өз ойын білдіреді-1

-өз ойын дәлелдей алады-1



Сабақтың соңы


10 минут













Кері байланыс.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындаңыз.

Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

  • бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

  • бүгін сабақта қуантқаны.....

  • мен өзімді.....үшін мақтар едім.

  • маған ерекше ұнағаны.....

  • сабақтан соң маған........келді.

  • бүгін маған..........сәті түсті.

  • қызықты болғаны.....

  • ......қиындық тудырды.

  • менің түсінгенім.....

  • енді мен......аламын.

Тиімді кері байланыс береді.

ҚБ

Стикерлер, маркерлер

Оқыту тапсырмасы

(Үй жұмысы)

Ұсынылған тақырып негізінде 80 сөз көлемінде эссе жазу.

Эссе құрылымын сақтап, 80 сөз көлемінде жазады.





Қосымша ресурс:


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!