Мұғалім: - Күні: №1-----------
Пәні: Информатика Сыныбы: 5 «а»
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
|||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережелерімен, көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс-әрекет ережелері туралы түсінік қалыптастыру |
|||||||
|
Сілтеме: |
5-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Қауіпсіздік техника ережесін сақтай алады және көз жаттығуын, төтенше жағдайдағы іс –әрекетті қолдана алады. |
|||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру» , «Ортадағы қаламсап», «ББҮ» ) |
|||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу»
Қауіпсіздік техника ережелері І. Кіріспе. |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар топқа бөлініп отырады. Оқушылар қауіпсіздік техника ережелері туралы білетіндерін ортаға салады. |
||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( суреттер арқылы оқушыларға «Ой тастау») «Қолдану» Іс-әрекет барысында оқушыға қолдау көрсету, бағыттау. Оқулықпен жұмыс жасаймыз №1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке қойылатын жалпы талаптар қандай ? (суретпен, сызбамен қорғау) №2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы қауіпсіздік талаптар . ( топтастыру, оқушылар акт тақтаға жазады ) №3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық көмек көрсету. (Флипчартқа өз ойларын жазып пікірлесу) |
Оқушы суреттерге қарап өз ойларын қорыту, жеткізу. Топтық жұмыста өзара әркеттердітоптық жұмысқа жауапкершілікпен қарап, өз іс-әрекетін бағалайды. |
||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Қызылөрік» «Талдау» Бекіту. «Ортадағы қаламсап» Қауіпсіздік техника ережелерін бір сөйлемнен кезектесіп айтып шығады. «Жинақтау» ББҮ Қауіпсіздік техника ережелеінің қоғамдағы рөлі қандай екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?
Қорытынды. Өзім: қосымша мағлұмат беру
Бағалау. Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу. Техника қауіпсіздігі жән жқұмыс орнын реттеу қажет пе? Маңызы бар ма? Дәлелмен келтіру. Топ басшысы бағалайды. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады Кері байланыс. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)
|
Оқушы өз алдына дұрыс таңдау жасап , дәлелдер келтіреді.
Оқушы бүгінгі сабақты жүйелейді.
Кестеге жазады.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.
Өз сыныптастарының әрекетін шешімін қадағалап бағалайды.
Оқушы сабақтан алған әсерін стикерге жазады. |
||||||
|
Үй тапсырмасы |
Тақырып бойынша тест жасау. Қосымша тапсырмалар:
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Мұғалім: - Күні: №1-----------
Пәні: Информатика Сыныбы: 5 «а»
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
|||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларды қауіпсіздік ережесімен, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережелерімен, көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс-әрекет ережелері туралы түсінік қалыптастыру |
|||||||
|
Сілтеме: |
5-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Қауіпсіздік техника ережесін сақтай алады және көз жаттығуын, төтенше жағдайдағы іс –әрекетті қолдана алады. |
|||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Суретпен жұмыс», «Топтастыру» , «Ортадағы қаламсап», «ББҮ» ) |
|||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу»
Қауіпсіздік техника ережелері І. Кіріспе. |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар топқа бөлініп отырады. Оқушылар қауіпсіздік техника ережелері туралы білетіндерін ортаға салады. |
||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( суреттер арқылы оқушыларға «Ой тастау») «Қолдану» Іс-әрекет барысында оқушыға қолдау көрсету, бағыттау. Оқулықпен жұмыс жасаймыз №1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке қойылатын жалпы талаптар қандай ? (суретпен, сызбамен қорғау) №2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы қауіпсіздік талаптар . ( топтастыру, оқушылар акт тақтаға жазады ) №3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық көмек көрсету. (Флипчартқа өз ойларын жазып пікірлесу) |
Оқушы суреттерге қарап өз ойларын қорыту, жеткізу. Топтық жұмыста өзара әркеттердітоптық жұмысқа жауапкершілікпен қарап, өз іс-әрекетін бағалайды. |
||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Қызылөрік» «Талдау» Бекіту. «Ортадағы қаламсап» Қауіпсіздік техника ережелерін бір сөйлемнен кезектесіп айтып шығады. «Жинақтау» ББҮ Қауіпсіздік техника ережелеінің қоғамдағы рөлі қандай екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?
Қорытынды. Өзім: қосымша мағлұмат беру
Бағалау. Бүгінгі тақырып бойынша маңыздылығын жіктеу. Техника қауіпсіздігі жән жқұмыс орнын реттеу қажет пе? Маңызы бар ма? Дәлелмен келтіру. Топ басшысы бағалайды. Дайын бағалау парақшасы сабақ басында таратылады Кері байланыс. Алған әсерлерін стикерге жазу. (Стикермен бағалау)
|
Оқушы өз алдына дұрыс таңдау жасап , дәлелдер келтіреді.
Оқушы бүгінгі сабақты жүйелейді.
Кестеге жазады.
Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады.
Өз сыныптастарының әрекетін шешімін қадағалап бағалайды.
Оқушы сабақтан алған әсерін стикерге жазады. |
||||||
|
Үй тапсырмасы |
Тақырып бойынша тест жасау. Қосымша тапсырмалар:
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз













