Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
5 мин
Жаңа сабақты меңгерту
5 мин
5 мин
|
Сәлемдесу, түгелдеу,
ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Сәлеміміз түзу
болсын!»...
Балалар, бәріңіз менің қолымдағы бұйымға назар
салыңыздаршы. (Бұл не?-таяқ. -Қандай таяқ? –түзу таяқ.) Түзу деген
сөздің мағынасы көп. Бүгінгі сабақ соңында тоқталып, ой қорытатын
боламыз.
«Сиқырлы қобдишадағы» таяқшаларды ала
қояйық.
(Таяқшаның басында оқушылар суреті, артында топ
атауы және бағалау парағы берілген.)
Өткен тақырыпты қайталау. «Kahoot»
бағдарламасы
Сабақта «Кинометафор» әдісі
арқылы түсіндіру.
«Тақырыпқа шолу» әдісі:
Мәтіндік функциялар мәтінді өңдеуге мүмкіндік
береді.
Логикалық функциялар бір немесе бірнеше шартты
тексеруге арналған
Статистикалық функциялар талдау даму үрдісін болжау
үшін материалды өңдеумен айналысады. Ол үшін Excel-де
арнайы функциялар бар.
1. ЗАМЕНИТЬ (ескі мәтін;
бастапқы позиция; символдар саны; жаңа мәтін) – мәтін жолының бір
бөлігін басқа мәтіндік жолмен алмастыр. «Алматы-әсем қала» жолын
«Астана-әсем қала» жолына алмастыру.
....
2. ДЛСТР (мәтін) –мәтіндік
жолдағы символдар санын есептейді.
......
3. ЕСЛИ () функциясы көрсетілген шарттың
орындалып жатқанын анықтауға мүмкіндік береді. Егер шарт ақиқат
болса , бір мән, ал жалған болса , басқа мән
берді.
.........
|
Өткен тақырыпты қайталауға арналған сұрақтарға
жауап береді.
Бағалау парағына өз өздерін
бағалап отырады.
Түзу бойында орналасқан бағалау дискрепторынан
оқушылар өз орнын таңдайды.
Топтық жұмыс кірістірілген функцияларға анықтама
береді.
Топпен практикалық жұмыс
жүргізеді.
|
«Бағалау парағы» арқылы балдық
жүйемен бағалау
|
Оқулық
8-сынып.
Турфирма «Қорғантұз» «Ұшақ»
макеттері
Бағалау парағы
|