Материалдар / Кірістірілген шарттарды программалау.

Кірістірілген шарттарды программалау.

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану;
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

жалпы орта білім беретін мектеп

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Кірістірілген шарттарды программалау

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

05.02.24

Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кірістірілген шарттарды программалау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және

құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

Бағалау критерийлері

  • Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

  • Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға

мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаттар

Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болады?

  • Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға қандай мысалдар келтіре аласыңдар?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Математика.

Алдыңғы білім

Тармақталу алгоритмдерін программалау.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс- тар

Сабақтың басы



5 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Бір­біріне жылы лебіздерін білдіру арқылы сыныпта психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен

таныстыру.



Ұжымдық жұмыс

Миға шабуыл әдісі




  • -Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға қандай мысал келтіре аласың?



Үй жұмысын тексеру


Бағалау:

Смайлик арқылы

бағалайды.


Жаңа сабаққа кіріспе:

Шарт тексеру операторының құрамында екінші шарт тексеру операторы қолданылса, онда мұндай шарт тексеру -кірістірілген шарт тексеру деп аталады.



Сабақтың ортасы

33 мин

«Кинометафора» әдісі арқылы оқушыларға жаңа тақырыпты видео арқылы түсіндіреді.

Оқулықпен жұмыс жасау.155б


Компьютерде орындайық.

1-мысал.




Дәптермен жұмыс.

4-тапсырма


Оқушылар ютуб тамашалай отырып, оқулықпен жұмыс жасайды
















1 тапсырма :Python программалу тілінде else тармағын қолдану.








2 тапсырма :Python программалу тілінде else тармағын қолдану.






















Дескриптор--Программа кодын талдай отырып,

программа экранға қандай нәтиже шығараты- нын анықтайды.


Бағалау:

Смайлик арқылы

бағалайды.

оқулық


https://youtu.be/qyA0ZIYkJvY?si=2zyBiGY6aMBUs_ip


Оқулық

https://youtu.be/qyA0ZIYkJvY?si=-edEuTXFNTelHeTS




«Сергіту сәті» Көз жаттығулары



Жаттығулар жасайды


ҚТ орындайды


Дескриптор: Ұяшықтырға сөздерді жазады.

Бағалау: Смайликтер арқылы бағаланады

Видео

https://youtu.be/04JHgVdcRuM?si=3Vk1QZFULRx_eMG1










Жеке жұмыс.

Дескриптор:

Оқулықтан алған жаңа ақпараттарын пайдаланып, кірістірілген шарттарды қолданудың

құрылымдарына талдау жасайды.


Бағалау:

Смайлик арқылы

бағалайды.

Кеспе қағаздар




Жұптық жұмыс


Дескриптор:

- Кірістірілген шарттарды қолданудың құрылым салыстырады.


Балағау:

Смайлик арқылы

бағалайды.

оқулық

Сабақтың соңы



7 мин.

Рефлексия

Сабақты бекіту

quizizz.com сұрақтарға жауап береді



Бағалау. Оқушыларға смайликтерді санау арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

Өзін өзі бағалау: 1-2 смайлик - 5,6 балл

3-4 смайлик - 7,8 балл

5-7 смайлик - 9,10 балл


Оқушылар стикерге бүгінгі тақырып бойынша

плакатқа жапсырады


Өзін-өзі бағалайды

https://quizizz.com/admin/quiz/620400c43a5b47001d384086?source=quiz_share



Үйге тапсырма: 161б. 7- тапсырма

А” деңгейі: Тақырыпқа байланысты кроссворд құрастыру.

В” деңгейі: Тармақталған алгоритмдерді программалау тақырыбында 5 сұрақтан тест құрап келу

Үй тапсырмасын жазып алады




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Қабілетті оқушыларға:

Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

10 балдық жүйе

Сыныптағы қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып шығаруы.

2: Сәйкестендіру тапсырмасын орындай отырып, сабақта не үйренгенін бекітеді.

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: Оқушы деңгейіне қарай есептерді бөлу

2: Есептер шығаруды ойын арқылы өткізу, оқушыларды сабаққа қызықтыру.

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру

2: Таңбадан қате кетпеу үшін үнемі ережелерді еске түсіріп отыру





























ЖИ арқылы жасау
04 Ақпан 2024
606
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі