|
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кірқоймастың көмекшілері К.Чуковский «Кірқоймас» |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Өлең бөліктеріне ат қою Жоспар бойынша әңгімелеу |
||||
|
Құндылық |
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді |
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру 7 –тапсырма 15- бет «Ой қозғау» Жұмбақтарды шеш. Бұл заттар не үшін керек? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Өлең бөліктеріне ат қоясың
1-тапсырм Ұжымдық жұмыс «Түртіп алу» әдісі Өлеңді оқы. Өлең не туралы? ЕББҚ Өлең не туралы? Талқылау сұрақтары: 1.Мәтін бөліктерін қалай анықтадың? |
«Тазалық –денсаулық кепілі» нақыл сөзіне мәтін құрастырады
Жұмбақтардың шешуін табады. Сұраққа жауап береді 1.өлеңнің негізгі ойын айтады
|
Дескриптор: - мәтін құрастырады(1б) Мадақтау Қолсағаттың корпусын алға жылжыту Дескриптор: -өлеңнің негізгі ойын айтады(1б) |
Оқулық 1-тапсырма 15-бет Оқулық 16-17- бет Қолсағат |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Өлеңнің әр бөлігіне ат қой. Оны жоспар бойынша әңгімеле ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Мәтін бөліктерін қалай анықтадың? |
1. өлеңнің бірінші бөлігіне ат қояды 2.өлеңнің екінші бөлігіне ат қояды 3. өлеңнің үшінші бөлігіне ат қояды 4.жоспар бойынша әңгімелейді |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: - өлеңнің бірінші бөлігіне ат қояды(1б) - өлеңнің екінші бөлігіне ат қояды(1б) - өлеңнің үшінші бөлігіне ат қояды(1б) -жоспар бойынша әңгімелейді(1б) «Басбармақ» арқылы |
Таратпа қаламсап |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сәйкестендір» әдісі Мәтіннің бөліктерін суреттермен сәйкестендір ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Тапсырмадан не үйрендің? |
1. бірінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді 2.екінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді 3.үшінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді 4.қорытынды шығарады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -бірінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б) -екінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б) -үшінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б) -қорытынды шығарады(1б) |
Таратпа қаламсап |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
«Сыныптан шығу билеті» әдісі Тазалық сақтау үшін не істеу керек? Тазалық сақтамаса не болады? Тазалықты бірінші неден бастау керек?
«Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма 5-тапсырма 18-бет |
Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Белдігін де цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кірқоймастың көмекшілері ҚМЖ 2 сын әдеб
Кірқоймастың көмекшілері ҚМЖ 2 сын әдеб
|
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кірқоймастың көмекшілері К.Чуковский «Кірқоймас» |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Өлең бөліктеріне ат қою Жоспар бойынша әңгімелеу |
||||
|
Құндылық |
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді |
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру 7 –тапсырма 15- бет «Ой қозғау» Жұмбақтарды шеш. Бұл заттар не үшін керек? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Өлең бөліктеріне ат қоясың
1-тапсырм Ұжымдық жұмыс «Түртіп алу» әдісі Өлеңді оқы. Өлең не туралы? ЕББҚ Өлең не туралы? Талқылау сұрақтары: 1.Мәтін бөліктерін қалай анықтадың? |
«Тазалық –денсаулық кепілі» нақыл сөзіне мәтін құрастырады
Жұмбақтардың шешуін табады. Сұраққа жауап береді 1.өлеңнің негізгі ойын айтады
|
Дескриптор: - мәтін құрастырады(1б) Мадақтау Қолсағаттың корпусын алға жылжыту Дескриптор: -өлеңнің негізгі ойын айтады(1б) |
Оқулық 1-тапсырма 15-бет Оқулық 16-17- бет Қолсағат |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Сен маған, мен саған» әдісі Өлеңнің әр бөлігіне ат қой. Оны жоспар бойынша әңгімеле ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Мәтін бөліктерін қалай анықтадың? |
1. өлеңнің бірінші бөлігіне ат қояды 2.өлеңнің екінші бөлігіне ат қояды 3. өлеңнің үшінші бөлігіне ат қояды 4.жоспар бойынша әңгімелейді |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: - өлеңнің бірінші бөлігіне ат қояды(1б) - өлеңнің екінші бөлігіне ат қояды(1б) - өлеңнің үшінші бөлігіне ат қояды(1б) -жоспар бойынша әңгімелейді(1б) «Басбармақ» арқылы |
Таратпа қаламсап |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сәйкестендір» әдісі Мәтіннің бөліктерін суреттермен сәйкестендір ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Тапсырмадан не үйрендің? |
1. бірінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді 2.екінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді 3.үшінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді 4.қорытынды шығарады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -бірінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б) -екінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б) -үшінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б) -қорытынды шығарады(1б) |
Таратпа қаламсап |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
«Сыныптан шығу билеті» әдісі Тазалық сақтау үшін не істеу керек? Тазалық сақтамаса не болады? Тазалықты бірінші неден бастау керек?
«Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма 5-тапсырма 18-бет |
Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Белдігін де цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















