Кірқоймастың көмекшілері ҚМЖ 2 сын әдеб

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кірқоймастың көмекшілері ҚМЖ 2 сын әдеб

Материал туралы қысқаша түсінік
Кірқоймастың көмекшілері ҚМЖ 2 сын әдеб
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кірқоймастың көмекшілері

К.Чуковский «Кірқоймас»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.

Сабақтың мақсаты

Өлең бөліктеріне ат қою

Жоспар бойынша әңгімелеу

Құндылық

Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Лабиринт» ойыны

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді





Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп

Сабақтың ортасы

(5 мин)













10 мин

Үй тапсырмасын тексеру

7 –тапсырма 15- бет




«Ой қозғау»

Жұмбақтарды шеш.

Бұл заттар не үшін керек?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Өлең бөліктеріне ат қоясың


1-тапсырм

Ұжымдық жұмыс

«Түртіп алу» әдісі

Өлеңді оқы.

Өлең не туралы?

ЕББҚ

Өлең не туралы?

Талқылау сұрақтары:

1.Мәтін бөліктерін қалай анықтадың?

«Тазалық –денсаулық кепілі» нақыл сөзіне мәтін құрастырады



Жұмбақтардың шешуін табады.

Сұраққа жауап береді






1.өлеңнің негізгі ойын айтады



Дескриптор:

- мәтін құрастырады(1б)



Мадақтау









Қолсағаттың корпусын алға жылжыту

Дескриптор:

-өлеңнің негізгі ойын айтады(1б)







Оқулық

1-тапсырма

15-бет






Оқулық

16-17- бет

Қолсағат


8 мин












Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Сен маған, мен саған» әдісі

Өлеңнің әр бөлігіне ат қой.

Оны жоспар бойынша әңгімеле

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Мәтін бөліктерін қалай анықтадың?


1. өлеңнің бірінші бөлігіне ат қояды

2.өлеңнің екінші бөлігіне ат қояды

3. өлеңнің үшінші бөлігіне ат қояды

4.жоспар бойынша әңгімелейді





«Комментарий» арқылы


Дескриптор:

- өлеңнің бірінші бөлігіне ат қояды(1б)

- өлеңнің екінші бөлігіне ат қояды(1б)

- өлеңнің үшінші бөлігіне ат қояды(1б)

-жоспар бойынша әңгімелейді(1б)


«Басбармақ» арқылы

Таратпа

қаламсап









10 мин




3 – тапсырма

Жеке жұмыс

«Сәйкестендір» әдісі

Мәтіннің бөліктерін суреттермен сәйкестендір

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Тапсырмадан не үйрендің?

1. бірінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді

2.екінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді

3.үшінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді

4.қорытынды шығарады



«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау


Дескриптор:

-бірінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б)

-екінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б)

-үшінші бөлімді сәйкес суретімен сәйкестендіреді(1б)

-қорытынды шығарады(1б)

Таратпа

қаламсап

Сабақтың соңы

Рефлексия

7 мин

«Сыныптан шығу билеті» әдісі

Тазалық сақтау үшін не істеу керек?

Тазалық сақтамаса не болады?

Тазалықты бірінші неден бастау керек?


«Қолсағат» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 )

Үйге тапсырма

5-тапсырма 18-бет

Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)







Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!











Белдігін

де цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат





























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2025
167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі