Кіші жүздің Ресейге қосылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кіші жүздің Ресейге қосылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сыныбы 10

Күні: Пәні : Қазақстан тарихы

Тақырыбы:



Кіші жүз бен Орта жүздің Ресейге қосылуы

Мақсаты:


XVІІІ ғ. 20-40 ж. Кіші және Орта жүздің саяси дамуының күрделі кезеңіне не себеп болды?

Күтілетін нәтиже:

А. XVІІІ ғ. Қазақстанның саяси-экономикалық жағдайы туралы біледі;

В. Отаршылдық барысындағы басқаруға еңгізілген өзгерістерді сипаттап, патша үкіметінің мақсатын анықтайды;

С. Патша үкіметінің Қазақстанды жаулап алудағы жүргізген іс-әрекеттерінен талдап, тұжырымдайды;

Дереккөздер, құрал-жабдықтар

Оқулық: Қазақстан тарихы С.Жолдасбаев «Мектеп» 2010 ж.

8 кл. Қазақстан тарихы З.Е. Қабылдинов.

А.Т.Қайыпбаева. Алматы «Атамұра» 2012 ж.

Карта, қосымша: интернет материалдары, таныстырылым, маркер, бағалау, рефлексия парақтары

Сабақтың барысы

Уақыты

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе





Тренинг:«Гүл сыйлау»

Оқушыларды шеңбер құрғыза тұрғызып, әр қайсысына өзінің сол жағында тұрған оқушыға гүл сыйлап , бір жақсы тілегін айтады

 (Мен саған .... тілеймін! )


Үй тапсырмасын тексеру: Серпілген сауал әдісін пайдалану.

Оқушылардың жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.

Топқа бөлу



Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.











Әр түрлі фигуралармен топқа бөліну.

Тұсаукесер





Түрткі болу техникасы бойынша сұрақ қою.

Презентацияда берілген 5 суретті көрсетіп Суреттер арасында қандай байланыс бар? деген сауал қойылады.

Оқушылардың жауабынан кейін

  • Бүгінгі сабағымызда Кіші жүз бен Орта жүздің Ресейдің қол астына кіруі тақырыбын қарастырамыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салып, жауап береді.

Негізгі бөлім







1. «Кезбе тілші» әдісімен Кіші жүз бен Орта жүздің Ресейге қосылуы туралы жаңалықтар бағдарламасын дайындау

1-топ: Телефон соғылып жатқанға ұқсатып, орын алған оқиғалар туралы хабарлайды.

Телестудиядағы диктор: жиынтық ақпарат береді.

2-топ: Тілші: оқиға орнынан ақпарат ұсынады. Тілші сұхбат алатын куәгер.

Критерий

Дескриптор

Ұпай

Ақпараттың маңыздылығына мән беру

Жаңа ақпараттар келтіре алады, қосымша материалдар пайдаланған

3

Ақпараттары бар, толық жеткізе алмады

2

Ақпараттарды таныстыра алады

1

Дарынды балалармен жұмыс.

2 оқушыға кеңейтілген тапсырма (ойларын кең көлемінде жазу немесе талдау жасау) тірек-сызбамен жұмыс.



Ауызша жауаптарды бағалау кретерийлері

«5»балл- егер


2.«8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына топпен жұмыс.

Жылдар.....................

Тұлғалар..................... Тұлғалық қасиеттер.....

Наразылықтар....... Көзқарастар ...............

Шабуылдар................. Талаптар...............

Терминдер..................


«Сергіту сәті»

М.Өтемісұлының «Жұмыр қылыш» күйі















Тақырып бойынша маңызды фактілерді параққа жазып шығады.

Тапсырманы топпен орындайды,

  • Топтар жақсартылған жауаптарымен сыныппен бөліседі.

  • Қол соғып, қолпаштау.




Қорытынды





«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы қорытындылау.

Оқушыларды 5 адамнан тұратын топқа бөлемін, әр оқушыға 1-ден 5-ке дейін номер беріледі. Одан кейін оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоямын. Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын ақ қағазға жазады және сыныппен бөліседі.


Кері байланыс: Рефлексия: «Бүгінгі сабақтағы өз оқуыңды осы ағашқа түсір, сен қай жердесін?»



Блоб терегіне өзін орналастыру.

Әр оқушы осы ағаштың қай жерінде жүргендіктері туралы айтып, каментарий беріп кетеді.


Үй тапсырмасы:


«Бағдаршам» стратегиясы арқылы топтарда өзара бағалау жүреді. Бағалау критерийлері :


Егер жеткізуі нақты, анық, түсінікті болса


Жасыл түс

Егер жеткізуі орташа болса

Сары түс

Егер мүлдем түсініксіз болса

Қызыл түс
















Өз ойлaрын жaзaды, кері байланыс жасайды.




Өз ойларын айтып, сабаққа қорытынды айтады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.11.2018
627
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі