Материалдар / кіші топтар тех карта
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

кіші топтар тех карта

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәнінен жасалған перспективный планның барлық өтпелі тақырыбына арналған сабақ жоспарлары балабақша музыканттарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Маусым 2022
395
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қыркүйек айы

Өтпелі тақырып: «Менің балабақшам»

1 Ұйымдастырылған оқу қызмет

Күні: 07.09.2021

Тақырыбы: «Менің балабақшам»

Мақсаты: Музыканы тыңдауға, әннің мағынасын түсініп айтуға уйрету.Балаларды балабақшамен музыка залымен таныстыра отырып ән, күй тыңдату, талдау, балабақша әнімен таныстыру, музыкамен байланыстыру.

Іс-әрекет кезеңдері

Музыка жетекшінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

Музыка залының бөлмесімен таныстырып көрсету, Балабақша туралы әннің мағынасын атап көрсету.

Бірінің соңынан бірі жүру,қимылымен кіру қимылмен билеп жеңіл жүгіріп жүреді..

Ұйымдастыру











Іздену

Музыка тыңдау: : «Балабақша бағында »К. Шілдебаев .

Тыңдау «Балабақша»

Ән айту: «Қайда екен қолымыз» Өмірбек Байділдаев «Балабақша» Т. Қоңыратбай Дидактикалық ойын: «Кане тап» «Бала, бала баламыз» Музыка залының жабдықтарымен таныстыру, суреттер, көрнекілігі.

Музыканы тыңдап ,әннің не туралы айтылып жатқанын бейнелеп , көз алдарына елестету.

Балабақшада не істейміз, ойнаймыз, ән, айтып, би билейміз

Ойынды түсіне отырып,айтуға тырысады.

Рефлексиялық түзетушілік:

Ойын :«Айгөлек»

«Музыкалық ырғақтық қимылдар» Жұптасып билеу

Би қимылдарын ырғаққа сәйкес жасауға ұмтылады Жұптарымен бірге қимылдайды.

Күтілетін нәтиже: Балабақшамен таныстырып ұғынып тәрбиелеу.

Білу керек: Балабакшамен таныстыру.

Игереді: Балабақша деген түсініктерді.





2 Ұйымдастырылған оқу кызмет

Күні: 14.09.2021

Тақырыбы: «Балабақшадағы достарым»

Мақсаты : Әннің ырғағын сезінуге дағдыландыру. Балалардығы достық туралы ұғымды қалыптастыру.


Іс-әрекет кезеңдері

Музыка жетекшінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

Түрлі сипаттағы аспапта орындалған пьесаларды тыңдауға,бірдей қарқында ән салуға уйрету.

Бірінің соңынан бірі жүру,қимылымен кіру қимылмен билеп жеңіл жүгіріп жүреді..әуенмен бірге би қозғалыстарының карапайым элементтерін орындауға уйрету.

Ұйымдастыру




Музыка тыңдау: : «Дос болайық бәріміз »

К. Шілдебаев . Тыңдау

Ән айту: «Бала бала ,балақан»

Дидактикалық ойын:

«Сылдырмақпен»

«Кайда екен қолымыз»

Музыканы тыңдап ,әннің не туралы айтылып жатқанын бейнелеп , көз алдарына елестету.

Достық қарым қатынасты тусіндіру ән, айтып ,би билейміз

Ойынды түсіне отырып,айтуға тырысады.

Рефлексиялық түзетушілік:

Ойын :«Досыңмен жұптас»

«Музыкалық ырғақтық қимылдар»Жұптасып билеу

Би қимылдарын ырғаққа сәйкес жасауға ұмтылады .Жұптарымен бірге қимылдайды.

Күтілетін нәтиже: Достық туралы таныстырып ұғынып тәрбиелеу.

Білу керек: Достық туралы таныстыру .

Игереді: Достық деген түсініктерді игеру .



3 Ұйымдастырылған оқу кызмет

Күні: 21.09.2021

Тақырыбы: «Ойыншыктар»

Мақсаты : Музыка арқылы ойыншықтарына ұқыпты қарауға уйрету.


Іс-әрекет кезеңдері

Музыка жетекшінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

«Ойыншықтар» сөзіне топтастыру құру.
Ойыншықтар туралы тақпағымызды есімізге түсірейік.
Ойыншықтар
Іші толған бөлменің,
Ойыншығым мол менің.
Босқа тізіп қоймайсың
Келе ғой, дос ойнайық.

Алдын ала шеңберге тұрайық, сазды - ырғақтық қимылдар жасайық.

Ұйымдастыру


Балалар, тыңдап қараңдаршы, мынау қай әннің үзіндісі?
(«Ойыншықтар» әнінен үзінді ойналады)
Дұрыс, бұл «Ойыншықтар» әнінен. Ал сендердің сүйікті ойыншықтарың бар ма?
ӘН: «Ойыншықтар»
(Әннің соңында беті - қолы кір - кір қуыршақ кіреді).
Саз жетекшісі: Сәлеметсің бе Қуыршақ. Саған не болған? Беті - қолың неге лас?
Қуыршақ: Мен ешкіммен амандаспаймын, мен ешкіммен ойнамаймын, беті - қолымды да жумаймын.
Саз жетекшісі: Әй, бәсе, мына ән кім туралы жазылған десем. Бұл кір қуыршақ туралы екен ғой. Балалар тыңдап қараңдаршы.
Ән: «Кір қуыршақ» (Балаларға әнді тыңдатып, оны қайталату).
Қуыршақ:(жылап, тебінеді) А - а - а - а..... мен ондай емеспін, мен жақсы, әдемі қуыршақпын.
Саз жетекшісі: Әдемі, жақсы Қуыршақ болғың келсе, беті - қолыңды жууың керек.
(Қуыршақ мұңайып қалады).
Саз жетекшісі: Қуыршақ, саған не болды?
(Басын ұстап қарап) Балалар Қуыршақтың қызуы көтеріліп тұрған сияқты.
Саз жетекшісі: Балалар, біз қалай білдік қуыршақтың ауырып қалғанын?
Саз жетекшісі: Олай болса бізде де музыка арқылы қуыршақты емдеп алайық.
Алдын ала бұл қандай аспап екенін тауып алайык

И. Нүкісбаев туралы қысқа мәлімет беру.
Дауысымызды жаттықтырып алайық.
Қане достар бірігіп,
Жаттығуды айтайық.
Дауысымыз шынығып,
Бұлбұл құстай сайрайық.
Бәрі: Еркем, еркем, еркем - ай,
Еркелеген еркем - ай.
Еркелеген еркемді,
Еркелетсем екен - ай.

Рефлексиялық түзетушілік:

Мынау, балалар, ойыншық дүкені. (көрмеде көп ойыншықтар тұрады). Ойыншықтар жасалуына қарай қандай түрге бөлінеді?
Балалардың жауабы: жұмсақ, резиналы, қатты. Ортаға үш баланы шақырайық. Олар ойыншықтардың жасалуына қарай жинайды.
Жұмсақ Резиналы Қатты.
Аю, қоян қуыршақ, көлік түрлері:
түлкі, күшік тиін машина, ұшақ,

д) «Кім ойыншықтарды көп біледі?» сайысы өткізіледі

Жетекші - жөндеуші: «Көжектер» әнінің бір шумағы мен қайырмасын қайталау. (рефлексия) «Жетістік баспалдағы» (өз - өзін бағалау).
Қуыршақ: Мен енді таза, әдемі қуыршақпын. Мен туралы бір жақсы ән
орындап беріңдерші.

Күтілетін нәтиже: ойыншық туралы таныстырып ұғынып тәрбиелеу.

Білу керек: ойыншықтармен туралы таныстыру .

Игереді: ойыншық деген түсініктерді игеру .





2 Ұйымдастырылған оқу кызмет

Күні: 09.11.2021

Тақырыбы: «Дәрумендер»

Мақсаты: Музыка сипатына сай қимылдау.Табиғи дәрумендердің пайдасы

Көрнекілік: «Жеміс бағы» суреті, куз жемістері, қоңыраулар.

Іс-әрекет кезеңдері

Музыка жетекшісінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылық

Балаларды амандасу жаттығуын жасап қарсы алу.ӨБайділдаевтың «Көңілді би» шығармасымен қарсы алады.Жүреді,әртурлі ырғақты қимылдар жасайды. «Жеміс бағында дейтін әдемі өлеңді суреттен оқып көруге шақыру.Қандай жемістерді білесіңдер?

Музыка тыңдау: «Жеміс бағында» (Ж.Қалжанова) «Айгөлек әніне салып айтады.

Амандасу жаттығуын қосылып әндете айтуға тырысады. Ертегілер еліндегі ойнағандарын естеріне түсіреді. Жемістер жазда кузде піседі. Алма,алмұрт. Жузім. өрік, банан.

Ұйымдастыру

шылық ізденістік










Дидактикалық ойын «Қоңыраудың дыбысын ажырат»

Ән уйрену; «Жемістер мен көкеністер»

Әннің көңіл куйін кандай ырғақпен айтылатынын әнде не туралы айтылатын сурау.

Би : « Әңгелек» би қимылын жасату.

Әңгелектің қимылын дөңгелетіп қолмен көрсету.

Балалар берілген дыбыстарды тыңдап, ажыратуға тырысады. Жіңішке-кішкентай қоңырау ,орташа –орташалау қоңырау,жуан дыбыс улкен қоңырау.

Рефлексиялық түзетушілік:

Ойын: «саусақ сезімін оят» Дорбаның ішіне : алма, алмұрт, қара өрік сары өрік салып қояды. Балалар қарамай, қолмен ұстап сезіну арқылы қандай жеміс екенін табу керек.

Балалар ойынға қатысып, жемістердің атын айтуға тырысады. Балалар қоштасып ,шығып кетеді.

Күтілетін нәтиже: Музыканың сабырлы , мұңлы , ширақ, сергек сипатын ажыратуды.

Игереді: Дәрумендер туралы толық ақпарат алды.


Желтоқсан айы

Өтпелі тақырып: «Алақай қыс келді»

1 Ұйымдастырылған оқу кызмет

Күні: 30.11.2021

Тақырыбы: «Алақай қыс келді»

Мақсаты : Дауысты біртіндеп қосып, азайтуды үйрету (Forte, piano). Қыс мезгілінің ерекшелігін ән арқылы жеткізу


Іс-әрекет кезеңдері

Музыка жетекшінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті


Мотивациялық қозғаушылық

Музыкамен жүру, жеңіл әуенге жүгіру қимылдарын жеке , жұппен музыканың басталуына, аяқталуына,өзгеруіне сәйкес үйлесімді қимылдар

Музыкамен жүру, жүгіру жылтырақпен жүру,әніне қосылып шапалақ соғу т.с.с.

Ұйымдастырушылық ізденістік








Іздену

Ән тыңдау: «Қыс »

Т.Ботбаев «Күшігім»

С. Мұхамеджанов

«Аппақ аппақ» А Шаяхмет

Ән айту:

«Қыста келді алақай» Ә.Қоңыратбаев

«Қыс келді»С Смаханұлы «Шыршаға бардық»

Б. Қыдырбек

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысында шығарманы тыңдап алған әсерлерін ортаға салып әңгімелейді.Әнді орындау барысында сөздерін анық айтып бірге бастап бірге аяқтау

Рефлексиялық түзетушілік:

Ойын :«Жылтырлақтармен»

«Бірінші бол»

Би : Қояндар би

Көңілді аюлар биі


Қойылған талаптарды ойын барысында орындайды.

Әуенге сәйкес жеңіл, шапшаң еркін қимылдайды


Күтілетін нәтиже: Музыкалық шығарма мазмұнын музыка мен сөз айта білуге үйрету.










4 Ұйымдастырылған оқу кызмет

Күні: 21.12.2021

Тақырыбы: «Жаңа жыл»

Мақсаты: Хормен айтуға, бір – бірін тыңдауға уйрету. Диапазондарын кеңейту.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!