Қыркүйек
айы
Өтпелі тақырып: «Менің
балабақшам»
№1 Ұйымдастырылған оқу
қызмет
Күні: 07.09.2021
Тақырыбы:
«Менің
балабақшам»
Мақсаты: Музыканы тыңдауға, әннің
мағынасын түсініп айтуға
уйрету.Балаларды балабақшамен музыка
залымен таныстыра отырып ән, күй тыңдату, талдау, балабақша әнімен
таныстыру, музыкамен байланыстыру.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Музыка жетекшінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Музыка залының
бөлмесімен таныстырып көрсету, Балабақша туралы әннің мағынасын
атап көрсету.
|
Бірінің соңынан бірі
жүру,қимылымен кіру қимылмен билеп жеңіл жүгіріп
жүреді..
|
Ұйымдастыру
Іздену
|
Музыка
тыңдау: :
«Балабақша бағында »К.
Шілдебаев .
Тыңдау
«Балабақша»
Ән
айту: «Қайда екен қолымыз» Өмірбек
Байділдаев «Балабақша» Т. Қоңыратбай
Дидактикалық ойын:
«Кане тап»
«Бала, бала баламыз» Музыка
залының жабдықтарымен таныстыру, суреттер,
көрнекілігі.
|
Музыканы тыңдап ,әннің не
туралы айтылып жатқанын бейнелеп , көз алдарына
елестету.
Балабақшада не істейміз,
ойнаймыз, ән, айтып, би билейміз
Ойынды түсіне
отырып,айтуға тырысады.
|
Рефлексиялық
түзетушілік:
|
Ойын :«Айгөлек»
«Музыкалық ырғақтық
қимылдар» Жұптасып билеу
|
Би қимылдарын
ырғаққа сәйкес жасауға ұмтылады Жұптарымен бірге
қимылдайды.
|
Күтілетін
нәтиже: Балабақшамен таныстырып
ұғынып тәрбиелеу.
Білу
керек: Балабакшамен
таныстыру.
Игереді: Балабақша деген
түсініктерді.
№2 Ұйымдастырылған оқу
кызмет
Күні: 14.09.2021
Тақырыбы: «Балабақшадағы
достарым»
Мақсаты
: Әннің ырғағын сезінуге
дағдыландыру. Балалардығы достық туралы ұғымды
қалыптастыру.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Музыка жетекшінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Түрлі сипаттағы
аспапта орындалған пьесаларды тыңдауға,бірдей қарқында ән салуға
уйрету.
|
Бірінің соңынан бірі
жүру,қимылымен кіру қимылмен билеп жеңіл жүгіріп жүреді..әуенмен
бірге би қозғалыстарының карапайым элементтерін орындауға
уйрету.
|
Ұйымдастыру
|
Музыка
тыңдау: :
«Дос болайық бәріміз
»
К. Шілдебаев .
Тыңдау
Ән
айту: «Бала бала
,балақан»
Дидактикалық
ойын:
«Сылдырмақпен»
«Кайда екен
қолымыз»
|
Музыканы тыңдап ,әннің не
туралы айтылып жатқанын бейнелеп , көз алдарына
елестету.
Достық қарым қатынасты
тусіндіру ән, айтып ,би билейміз
Ойынды түсіне
отырып,айтуға тырысады.
|
Рефлексиялық
түзетушілік:
|
Ойын :«Досыңмен
жұптас»
«Музыкалық ырғақтық
қимылдар»Жұптасып билеу
|
Би қимылдарын
ырғаққа сәйкес жасауға ұмтылады .Жұптарымен бірге
қимылдайды.
|
Күтілетін
нәтиже: Достық туралы таныстырып
ұғынып тәрбиелеу.
Білу
керек: Достық туралы таныстыру
.
Игереді: Достық деген түсініктерді
игеру .
№3 Ұйымдастырылған оқу
кызмет
Күні: 21.09.2021
Тақырыбы:
«Ойыншыктар»
Мақсаты
: Музыка арқылы ойыншықтарына
ұқыпты қарауға уйрету.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Музыка жетекшінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
«Ойыншықтар» сөзіне топтастыру
құру. Ойыншықтар туралы тақпағымызды есімізге
түсірейік. Ойыншықтар Іші толған
бөлменің, Ойыншығым мол
менің. Босқа тізіп
қоймайсың Келе ғой, дос
ойнайық.
|
Алдын ала шеңберге тұрайық, сазды - ырғақтық
қимылдар жасайық.
|
Ұйымдастыру
|
Балалар, тыңдап қараңдаршы, мынау қай әннің
үзіндісі? («Ойыншықтар» әнінен үзінді
ойналады) Дұрыс, бұл «Ойыншықтар» әнінен. Ал сендердің
сүйікті ойыншықтарың бар
ма? ӘН:
«Ойыншықтар» (Әннің соңында беті - қолы кір - кір қуыршақ
кіреді). Саз жетекшісі: Сәлеметсің бе Қуыршақ. Саған
не болған? Беті - қолың неге
лас? Қуыршақ: Мен ешкіммен амандаспаймын, мен
ешкіммен ойнамаймын, беті - қолымды да
жумаймын. Саз жетекшісі: Әй, бәсе, мына ән кім туралы
жазылған десем. Бұл кір қуыршақ туралы екен ғой. Балалар тыңдап
қараңдаршы. Ән: «Кір қуыршақ» (Балаларға әнді тыңдатып,
оны қайталату). Қуыршақ:(жылап, тебінеді) А - а - а - а.....
мен ондай емеспін, мен жақсы,
әдемі қуыршақпын. Саз жетекшісі: Әдемі, жақсы Қуыршақ болғың
келсе, беті - қолыңды жууың
керек. (Қуыршақ мұңайып
қалады). Саз жетекшісі: Қуыршақ, саған не
болды? (Басын ұстап қарап) Балалар Қуыршақтың қызуы
көтеріліп тұрған
сияқты. Саз жетекшісі: Балалар, біз қалай білдік
қуыршақтың ауырып
қалғанын? Саз жетекшісі: Олай болса бізде де музыка
арқылы қуыршақты емдеп
алайық. Алдын ала бұл
қандай аспап екенін тауып
алайык
|
И. Нүкісбаев туралы қысқа мәлімет
беру. Дауысымызды жаттықтырып
алайық. Қане достар
бірігіп, Жаттығуды
айтайық. Дауысымыз
шынығып, Бұлбұл құстай
сайрайық. Бәрі: Еркем, еркем, еркем -
ай, Еркелеген еркем -
ай. Еркелеген
еркемді, Еркелетсем екен
- ай.
|
Рефлексиялық
түзетушілік:
|
Мынау, балалар, ойыншық
дүкені. (көрмеде көп ойыншықтар тұрады). Ойыншықтар жасалуына қарай
қандай түрге
бөлінеді? Балалардың жауабы: жұмсақ, резиналы, қатты.
Ортаға үш баланы шақырайық. Олар ойыншықтардың жасалуына қарай
жинайды. Жұмсақ Резиналы
Қатты. Аю, қоян қуыршақ, көлік
түрлері: түлкі, күшік тиін машина,
ұшақ,
д) «Кім ойыншықтарды көп біледі?» сайысы
өткізіледі
|
Жетекші - жөндеуші: «Көжектер» әнінің бір
шумағы мен қайырмасын қайталау. (рефлексия) «Жетістік баспалдағы»
(өз - өзін бағалау). Қуыршақ: Мен енді таза, әдемі
қуыршақпын. Мен туралы бір
жақсы ән орындап
беріңдерші.
|
Күтілетін
нәтиже: ойыншық туралы таныстырып
ұғынып тәрбиелеу.
Білу
керек: ойыншықтармен туралы таныстыру
.
Игереді: ойыншық деген түсініктерді
игеру .
№2 Ұйымдастырылған оқу
кызмет
Күні: 09.11.2021
Тақырыбы:
«Дәрумендер»
Мақсаты: Музыка сипатына сай
қимылдау.Табиғи дәрумендердің пайдасы
Көрнекілік: «Жеміс бағы» суреті, куз
жемістері, қоңыраулар.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Музыка
жетекшісінің қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Балаларды амандасу жаттығуын
жасап қарсы алу.ӨБайділдаевтың «Көңілді би» шығармасымен қарсы
алады.Жүреді,әртурлі ырғақты қимылдар жасайды. «Жеміс бағында
дейтін әдемі өлеңді суреттен оқып көруге шақыру.Қандай жемістерді
білесіңдер?
Музыка
тыңдау: «Жеміс бағында»
(Ж.Қалжанова) «Айгөлек әніне салып айтады.
|
Амандасу жаттығуын
қосылып әндете айтуға тырысады. Ертегілер еліндегі ойнағандарын
естеріне түсіреді. Жемістер жазда кузде піседі. Алма,алмұрт. Жузім.
өрік, банан.
|
Ұйымдастыру
шылық
ізденістік
|
Дидактикалық ойын «Қоңыраудың
дыбысын ажырат»
Ән уйрену; «Жемістер мен
көкеністер»
Әннің көңіл куйін кандай
ырғақпен айтылатынын әнде не туралы айтылатын
сурау.
Би : « Әңгелек» би қимылын
жасату.
Әңгелектің қимылын
дөңгелетіп қолмен көрсету.
|
Балалар берілген
дыбыстарды тыңдап, ажыратуға тырысады. Жіңішке-кішкентай қоңырау
,орташа –орташалау қоңырау,жуан дыбыс улкен
қоңырау.
|
Рефлексиялық
түзетушілік:
|
Ойын: «саусақ
сезімін оят» Дорбаның ішіне : алма, алмұрт, қара өрік сары өрік
салып қояды. Балалар қарамай, қолмен ұстап сезіну арқылы қандай
жеміс екенін табу керек.
|
Балалар ойынға
қатысып, жемістердің атын айтуға тырысады. Балалар қоштасып ,шығып
кетеді.
|
Күтілетін
нәтиже: Музыканың сабырлы , мұңлы ,
ширақ, сергек сипатын ажыратуды.
Игереді: Дәрумендер туралы толық
ақпарат алды.
Желтоқсан
айы
Өтпелі тақырып: «Алақай қыс
келді»
№1 Ұйымдастырылған оқу
кызмет
Күні: 30.11.2021
Тақырыбы: «Алақай қыс
келді»
Мақсаты
: Дауысты біртіндеп қосып,
азайтуды үйрету (Forte, piano). Қыс мезгілінің ерекшелігін ән
арқылы жеткізу
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Музыка жетекшінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Музыкамен жүру, жеңіл әуенге
жүгіру қимылдарын жеке , жұппен музыканың басталуына,
аяқталуына,өзгеруіне сәйкес үйлесімді
қимылдар
|
Музыкамен жүру, жүгіру
жылтырақпен жүру,әніне қосылып шапалақ соғу
т.с.с.
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
Іздену
|
Ән тыңдау: «Қыс
»
Т.Ботбаев
«Күшігім»
С.
Мұхамеджанов
«Аппақ аппақ» А
Шаяхмет
Ән
айту:
«Қыста келді алақай»
Ә.Қоңыратбаев
«Қыс келді»С Смаханұлы
«Шыршаға бардық»
Б.
Қыдырбек
|
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
барысында шығарманы тыңдап алған әсерлерін ортаға салып
әңгімелейді.Әнді орындау барысында сөздерін анық айтып бірге бастап
бірге аяқтау
|
Рефлексиялық
түзетушілік:
|
Ойын
:«Жылтырлақтармен»
«Бірінші
бол»
Би : Қояндар
би
Көңілді аюлар
биі
|
Қойылған талаптарды ойын
барысында орындайды.
Әуенге сәйкес жеңіл, шапшаң
еркін қимылдайды
|
Күтілетін
нәтиже: Музыкалық шығарма мазмұнын
музыка мен сөз айта білуге үйрету.
№4 Ұйымдастырылған оқу
кызмет
Күні: 21.12.2021
Тақырыбы:
«Жаңа
жыл»
Мақсаты: Хормен айтуға, бір – бірін
тыңдауға уйрету. Диапазондарын
кеңейту.