Ізденуші
-ұйымдастырушылық
|
-Алло,саламатсыз ба! Ия, «Бөпежан» балабақшасы»,«Балапан»
ортаңғы тобы.
-Ал, сіз кім боласыз?
–А,саламатсызба ,Күз Ханшайым!.Бізге арнап салем үнді хат
жіберіпсіз.Көп –көп ,рахмет. Казір балалармен бірігіп оны оқып
танысамыз.Сіздің тапсырмаларынызды орындауға тырысамыз.Жақсы, сау
болыныз!
Тәрбиеші балаларға үнді таспаны ұсынып,тапсырманы сиқырлы
себеттен шығарып, балалармен орындайды.
1 Жұмбақ шешу
Бір аяғы,қалқиған қалпағы бар.
Ағаш түбінде тұрағы бар.
Ол не балалар?
Жарайсыңдар ,балалар.
2 Табиғат туралы тақпақтар
айтқызу.
Табиғат ол-анамыз
Табиғатқа баламыз.
Құшағында ойнаймыз.
Шаттық әнге саламыз.
???????????????????
??????????????????
??????????????????
3 Күз мезгілінің ерекшеліктерін
атау.
Жарайсыңдар ,балалар.
-Балалар , Күз Ханшайым бізді күзгі орманға шақырды, кәне
табиғат аясына барайық,Ой, қандай керемет,әдемі ағаштар,жанында
қарандар көптеген жануарлар бар екен.Кіне атап
көрейік.Балалар орманда шулауға болмайды.Өйткені, орман иелері
бізге ренжіп қалады. Орман олардың
үйі.
Балалар ,орманда бір дыбыс
естіледі.
(Ортаға тиін киімін киілген тәрбиеші жылап
келеді.)
-Саламатсыз ба, балалар!Көмектесіндер маған.Мен қысқа азық
қылатын саңырауқұлақтарды таба алмай жүрмін.Маған
көмектесіңдерші.Балалар тиінге көмектесесіз бе ?.Олай болса
саңырауқұлақтар жинап көрейік.
Тәрбиеші балалармен бірігіп жан-жағына қарап
саңырауқұлақтарды табалмайды.Ондай болса ермексаздан жасап
берейік.
Бөліктерді атап беріндер.Олардың пішіні
қандай?
Саңырауқұлақтардың қандай пайдасы бар?Орыс
тілінде-«гриб» деп атаймыз,ағылшынша-« »
(Слайдтар көрсету)
Саңырауқұлақ әртүрлі жерлерде өседі,кейде топ-топ болып
топталыпта өседі.Олардың ішінде улы және жеуге жарамдысы да
болады.
Улы саңырауқұлақты қалдырамыз да,жарамдысын жинаймыз.
Саңырауқұлақтардын атауларын айтады(шыбынжұт,бөз арамқұлақ,жалған
түлкіжем,,төреқұлақ,ақ саңырауқұлақ,қозықұйрық), қай ағаштардын
жаңында өсетін және олармен орман иелері көріктенетін туралы
әңгімелеседі.
Тәрбиеші: Бүгін біз саңырауқұлақты мүсіндеп
үйренейік. Ең біріншіде өзінің үлгісіне назар аударады. Оның түсін,
саңыраулаққұлақ түрін, пішін туралы сұрақтар қойып талдау
жасайды.
Стек арқылы қаңдай саңырауқұлақтардын қалпақтарына сызықтар
жасауға болатын көрсетеді.Әрі қарай мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін
көрсетеді.Алдымен ермексаздың бір кесек бөлшегін алып,оны шұжық
тәрізді алақан арасына салып есеміз,ол саңырауқұлақтың сабағы
болады.Келесі кесек бөлшекті алып алақан арасына салып немесе
тақтайшаға қойып айналдырып домалақтаймызда оны шеттерін
саусақтармен басып,жалпақтаймыз
.Бұл саңырауқұлақтың қалпағы.Енді екі бөлікті бір-біріне
біріктіріп,олардың сырттарын тегістейміз. Стек арқылы үстіне
сызықтар салады.
Ауада көрсеткен тәсілдерді қайталап
бекітеді.
Тәрбиеші балалардың қандай саңырауқұлақты таңдағанына
қарап отырып,сондай түсті ермексаз пайдалануына жағдай
жасайды.
Сергіту сәті.
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Балаларға ұсыныс жасау,оларды топтарына бөлу.(түрлі
жапырақтар арқылы)
1 –топ Ермексаздан саңырауқұлақтарды
мүсіндеу.
2-топ -2 себетке қағаздан қиылған жемістер мен көкөністерді
жинау.
3-топ тиісті суреттерді
бір біріне қойып шығу.Мысалы: қоян-сәбіз,
тиін-саңырауқұлақ,аю-балық, қасқыр-ет.
|
Саңырауқұлақ..
Күн суытады, аспанды бұлт торлап жаңбыр жауады.,
жемістермен көкөністер піседі,ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге
түседі.,далада егін жиналады.
Қоян,тиін,түлкі,қасқыр,аю,
кірпі.
Ия.
Қалпағы,сабағы.
Сопақша,дөңгелек.
Тамаққа, емге пайдалануға болады.
Балалар слайдтар көреді.
Балалар жұмыс жасайды.
Балалар қимыл жасайды.
Балалар топтарына бөлінеді.
|
Рефлексивті
-коррекциялаушы
|
Ортаға жинап жасаған жұмыстары
туралы сұрау.
-Саңырауқұлақ неше түрге бөлінеді?
-Саңырауқұлақ қайда өседі?
-Саңырауқұлақты не үшін
пайдаланады?
-Саңырауқұлақ неше бөліктен
тұрады?
Тиін: Рахмет, балалар мен сендерге ризамын.Маған көп
саңырауқұлақтарды жасап бердіндер.Енді мен үйіме қайтайын, сау
болыныздар. Балаларға сый тастап кетеді.
Балалар, біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз
аяқталды.Балалар, біз қайда бардық ?
Кімге көмектестік?
Тиінге не жасап
бердік?
|
Екіге .
Орманда.
Жеуге,емге.
Екі: қалпағы мен сабағы.
Сау бол,рахмет!
Орманға .
Тиінге.
Саңырауқұлақ.
|