«Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға су туралы мағлұмат беру, тәжрибе жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

 Кіріктірілген ҰІӘ

Тақырыбы: «Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті» 

 Мақсаты: Балаларға су туралы мағлұмат беру, тәжрибе жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу. 

Сөздік жұмыс: сұйық ,көлемі жоқ ,дәмі жоқ. 

Көрнекіліктер: Зерттеу құралдары, слайд , түрлі стақандар.

Ұйымдастыру кезеңі


























Жылулық шеңбері. Табиғат дегеніміз не?


Табиғат қандай екі бөліктен тұрады?


Тірі табиғатқа нелер жатады?


Ал, өлі табиғатқа нелер жатады?


Оларды неліктен өлі табиғат дейміз?




Жұмбақтар

1.Жалт –жұлт етеді, Жылғадан өтеді. Бұл не?


2.Аспаннан домалап,

Көп моншақ төгілді Бұл не?


Слаид: қараңдаршы балалар бізге пингвиндер келіпті. Олар судың қасиеті туралы білмейді екен.

Су жайлы сендерден көп білгісі келіп, көмек сұрайды. Көмектесейік пе?

Біз сумен не істейміз?

Бізге судың қандай пайдасы бар?

Иә судың бізге берер пайдасы көп екен.

Балалар суға байланысты кім тақпақ, мақал мәтел, нақыл сөздер айтып береді










Балалар енді біз пингвиндердің тапсырмаларын орындайық. Ол үшін арнайы халаттарымызды киіп алайық.

«Судың қасиетін» зерттейміз.

1. Тәжірибе «Мөлдір су»

1-ші пин: Судың түсі бар ма?

Олай болса, стақанда не тұр?

1-стаканда су –қасық салу.

Көріне ме?

1-стаканда сүт –қасық салу.

Көріне ме?

Су қандай екен?


2.Тәжірибе «Судың дәмін жоқ»

2- пин: тапсырмасы: Осы мөлдір суда дәмі барма екен?

Түтікшемен ішіп көріңдерші.

Судың дәмі жоқ болса, біз судың дәмін өзерту үшін,, тұз, тосапты пайдаланайық.

Түсі өзгерді ма? Салған жемістердің түсіне байланысты өзгерді.

Тұз салған су мөлдір болып қала береді екен.

Бірақ тұз салыңған судың дәмі қандай?


Сергіту сәті:


3- пин: тапсырмасы. Су қай кезде мұз болады?

Қай кезде бу болады? дейді.

3.Тәжірибе слайд бойынша «Мұз – қатты су, бу да-су»

Балалар мұз неден пайда болады?

Ал, бу қайдан пайда болады?

Ата-аналарға балалар алдын ала дайындаған ыстық кофені ұсыну.

Мұзды ыдысқа салып қояйық. Шамалыдан кейін келіп қараймыз.

4-пин: тапсырмасы: суда не ериді,

не ерімейді?

4.Тәжрибе «суда кейбір заттар ериді, ал кейбірі ерімейді»

1-ст аканға - қант салады

1-стақанға – құм салу

Байқап көріңдер суда не еріді, не ерімейді?

Егер қант суда ерімесе, онда адамдар тәтті шай іше алмас еді.

5-пин тапсырмасы: Судан көпірік су даярлауға болады.

5.Тәжірбие : «Суға гель салып көпірік даярлау.»

Жаңылтпаш айтқызу

Мұз –тұздай

Тұз-мұздай

Міне біздің зертханалық оқу іс-әрекетіміз аяқталды.

Балалар бірге ән айтып, билейді.


Табиғат дегеніміз: Бізді қоршаған орта

Тірі табиғат және өлі табиғат деп екіге бөлінеді.

Жануарлар, өсімдіктер, ағаштар,

құстар. Т,б

Өлі табиғатқа Су, тас, тау, құм, күн, жаңбыр, жатады.

Өйткені олар өспейді, қоректенбейді,


Су



Жаңбыр



Балалар тақтадағы пингвиндерді қызыға қарайды.

Оларға көмектесуге дайын екендерін айтады.


Балалардың жауаптары




Балалар өздерінің тақпақтары мен мақал мәтелдерін айтып береді.

Сылдыр сылдыр сылдыр су,

Сылдыр сумен бетіңді жу.

Жуынсаң сен әрдайым,

Аппақ бетің, маңдайың.

Судыңда сурауы бар.

Су –тіршілік көзі.

Сусыз өмір жоқ.

Су тазалықтың досы.

Зертханалық киімдерін киеді.





Сүт және су



Қасық көрінеді.


Қасық көрінбейді.


Су мөлдір.


Балалар стакандағы суларын түтікшемен ішіп, дәмі жоқ екенін айтады.


Суға лимон, тосап, тұз салғызып дәмін ажыратып айтқызу.

Әр бала өз зерттеуі жайлы айтып береді.

Тосап –тәтті

Тұз салған су–ащы


Биік болып өсеміз,

Жапырақтай жайқалып.

Ағаштарға су құйып,

Өсіреміз сая бақ



Слаид: Судың өзгерістерін тамашалайды.


Су суықта қатып –мұз болады.

Қайнаған судан –бу шығады.

Мұзды ыдысқа салып ары қарай тәжрибелерін жалғастырады.





Суға құм мен қантты салып араластыру арқылы құмның ерімейтінін байқайды.

Қант еріді.

Құм ерімеді.






Гельді салып, түтікшемен үрлеу.



Жаңылтпашты қайталайды.



Рефлексивті-коррекциялау

Балалар бүгін ашық ұйымдастырылған іс-әрекетімізде нені зеттедік?

Бүгінгі жұмыстарың ұнады ма?


Балалардың жауабы



Өте ұнады. Қонақтармен қоштасады.



Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: Тәжірибе жасау арқылы судың қасиеттерін ұғынды.

Түсінеді: Табиғатты сүйе білу керек екенін және қамқор болуды түсінді

Қолданды: Тәжірибеге қолданатын заттар. Мультимедия



Жетісай ауданының білім бөлімінің

«Зувайда-ана» бөбекжай бақшасы ЖШС-нің

тәрбиешісі Рустамова Турсунай Олимжановна






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.12.2025
22
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі