Кіріктірілген ҰІӘ
Тақырыбы: «Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті»
Мақсаты: Балаларға су туралы мағлұмат беру, тәжрибе жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: сұйық ,көлемі жоқ ,дәмі жоқ.
Көрнекіліктер: Зерттеу құралдары, слайд , түрлі стақандар.
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Жылулық шеңбері. Табиғат дегеніміз не? Табиғат қандай екі бөліктен тұрады? Тірі табиғатқа нелер жатады? Ал, өлі табиғатқа нелер жатады? Оларды неліктен өлі табиғат дейміз? Жұмбақтар 1.Жалт –жұлт етеді, Жылғадан өтеді. Бұл не? 2.Аспаннан домалап, Көп моншақ төгілді Бұл не? Слаид: қараңдаршы балалар бізге пингвиндер келіпті. Олар судың қасиеті туралы білмейді екен. Су жайлы сендерден көп білгісі келіп, көмек сұрайды. Көмектесейік пе? Біз сумен не істейміз? Бізге судың қандай пайдасы бар? Иә судың бізге берер пайдасы көп екен. Балалар суға байланысты кім тақпақ, мақал мәтел, нақыл сөздер айтып береді Балалар енді біз пингвиндердің тапсырмаларын орындайық. Ол үшін арнайы халаттарымызды киіп алайық. «Судың қасиетін» зерттейміз. 1. Тәжірибе «Мөлдір су» 1-ші пин: Судың түсі бар ма? Олай болса, стақанда не тұр? 1-стаканда су –қасық салу. Көріне ме? 1-стаканда сүт –қасық салу. Көріне ме? Су қандай екен? 2.Тәжірибе «Судың дәмін жоқ» 2- пин: тапсырмасы: Осы мөлдір суда дәмі барма екен? Түтікшемен ішіп көріңдерші. Судың дәмі жоқ болса, біз судың дәмін өзерту үшін,, тұз, тосапты пайдаланайық. Түсі өзгерді ма? Салған жемістердің түсіне байланысты өзгерді. Тұз салған су мөлдір болып қала береді екен. Бірақ тұз салыңған судың дәмі қандай? Сергіту сәті: 3- пин: тапсырмасы. Су қай кезде мұз болады? Қай кезде бу болады? дейді. 3.Тәжірибе слайд бойынша «Мұз – қатты су, бу да-су» Балалар мұз неден пайда болады? Ал, бу қайдан пайда болады? Ата-аналарға балалар алдын ала дайындаған ыстық кофені ұсыну. Мұзды ыдысқа салып қояйық. Шамалыдан кейін келіп қараймыз. 4-пин: тапсырмасы: суда не ериді, не ерімейді? 4.Тәжрибе «суда кейбір заттар ериді, ал кейбірі ерімейді» 1-ст аканға - қант салады 1-стақанға – құм салу Байқап көріңдер суда не еріді, не ерімейді? Егер қант суда ерімесе, онда адамдар тәтті шай іше алмас еді. 5-пин тапсырмасы: Судан көпірік су даярлауға болады. 5.Тәжірбие : «Суға гель салып көпірік даярлау.» Жаңылтпаш айтқызу Мұз –тұздай Тұз-мұздай Міне біздің зертханалық оқу іс-әрекетіміз аяқталды. |
Балалар бірге ән айтып, билейді. Табиғат дегеніміз: Бізді қоршаған орта Тірі табиғат және өлі табиғат деп екіге бөлінеді. Жануарлар, өсімдіктер, ағаштар, құстар. Т,б Өлі табиғатқа Су, тас, тау, құм, күн, жаңбыр, жатады. Өйткені олар өспейді, қоректенбейді, Су Жаңбыр Балалар тақтадағы пингвиндерді қызыға қарайды. Оларға көмектесуге дайын екендерін айтады. Балалардың жауаптары Балалар өздерінің тақпақтары мен мақал мәтелдерін айтып береді. Сылдыр сылдыр сылдыр су, Сылдыр сумен бетіңді жу. Жуынсаң сен әрдайым, Аппақ бетің, маңдайың. Судыңда сурауы бар. Су –тіршілік көзі. Сусыз өмір жоқ. Су тазалықтың досы. Зертханалық киімдерін киеді. Сүт және су Қасық көрінеді. Қасық көрінбейді. Су мөлдір. Балалар стакандағы суларын түтікшемен ішіп, дәмі жоқ екенін айтады. Суға лимон, тосап, тұз салғызып дәмін ажыратып айтқызу. Әр бала өз зерттеуі жайлы айтып береді. Тосап –тәтті Тұз салған су–ащы Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Ағаштарға су құйып, Өсіреміз сая бақ Слаид: Судың өзгерістерін тамашалайды. Су суықта қатып –мұз болады. Қайнаған судан –бу шығады. Мұзды ыдысқа салып ары қарай тәжрибелерін жалғастырады. Суға құм мен қантты салып араластыру арқылы құмның ерімейтінін байқайды. Қант еріді. Құм ерімеді. Гельді салып, түтікшемен үрлеу. Жаңылтпашты қайталайды. |
|
Рефлексивті-коррекциялау |
Балалар бүгін ашық ұйымдастырылған іс-әрекетімізде нені зеттедік? Бүгінгі жұмыстарың ұнады ма? |
Балалардың жауабы
Өте ұнады. Қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: Тәжірибе жасау арқылы судың қасиеттерін ұғынды.
Түсінеді: Табиғатты сүйе білу керек екенін және қамқор болуды түсінді
Қолданды: Тәжірибеге қолданатын заттар. Мультимедия
Жетісай ауданының білім бөлімінің
«Зувайда-ана» бөбекжай бақшасы ЖШС-нің
тәрбиешісі Рустамова
Турсунай Олимжановна
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті»
«Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті»
Кіріктірілген ҰІӘ
Тақырыбы: «Кішкентай зерттеушілер», «Судың қасиеті»
Мақсаты: Балаларға су туралы мағлұмат беру, тәжрибе жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін, қызығушылықтарын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: сұйық ,көлемі жоқ ,дәмі жоқ.
Көрнекіліктер: Зерттеу құралдары, слайд , түрлі стақандар.
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Жылулық шеңбері. Табиғат дегеніміз не? Табиғат қандай екі бөліктен тұрады? Тірі табиғатқа нелер жатады? Ал, өлі табиғатқа нелер жатады? Оларды неліктен өлі табиғат дейміз? Жұмбақтар 1.Жалт –жұлт етеді, Жылғадан өтеді. Бұл не? 2.Аспаннан домалап, Көп моншақ төгілді Бұл не? Слаид: қараңдаршы балалар бізге пингвиндер келіпті. Олар судың қасиеті туралы білмейді екен. Су жайлы сендерден көп білгісі келіп, көмек сұрайды. Көмектесейік пе? Біз сумен не істейміз? Бізге судың қандай пайдасы бар? Иә судың бізге берер пайдасы көп екен. Балалар суға байланысты кім тақпақ, мақал мәтел, нақыл сөздер айтып береді Балалар енді біз пингвиндердің тапсырмаларын орындайық. Ол үшін арнайы халаттарымызды киіп алайық. «Судың қасиетін» зерттейміз. 1. Тәжірибе «Мөлдір су» 1-ші пин: Судың түсі бар ма? Олай болса, стақанда не тұр? 1-стаканда су –қасық салу. Көріне ме? 1-стаканда сүт –қасық салу. Көріне ме? Су қандай екен? 2.Тәжірибе «Судың дәмін жоқ» 2- пин: тапсырмасы: Осы мөлдір суда дәмі барма екен? Түтікшемен ішіп көріңдерші. Судың дәмі жоқ болса, біз судың дәмін өзерту үшін,, тұз, тосапты пайдаланайық. Түсі өзгерді ма? Салған жемістердің түсіне байланысты өзгерді. Тұз салған су мөлдір болып қала береді екен. Бірақ тұз салыңған судың дәмі қандай? Сергіту сәті: 3- пин: тапсырмасы. Су қай кезде мұз болады? Қай кезде бу болады? дейді. 3.Тәжірибе слайд бойынша «Мұз – қатты су, бу да-су» Балалар мұз неден пайда болады? Ал, бу қайдан пайда болады? Ата-аналарға балалар алдын ала дайындаған ыстық кофені ұсыну. Мұзды ыдысқа салып қояйық. Шамалыдан кейін келіп қараймыз. 4-пин: тапсырмасы: суда не ериді, не ерімейді? 4.Тәжрибе «суда кейбір заттар ериді, ал кейбірі ерімейді» 1-ст аканға - қант салады 1-стақанға – құм салу Байқап көріңдер суда не еріді, не ерімейді? Егер қант суда ерімесе, онда адамдар тәтті шай іше алмас еді. 5-пин тапсырмасы: Судан көпірік су даярлауға болады. 5.Тәжірбие : «Суға гель салып көпірік даярлау.» Жаңылтпаш айтқызу Мұз –тұздай Тұз-мұздай Міне біздің зертханалық оқу іс-әрекетіміз аяқталды. |
Балалар бірге ән айтып, билейді. Табиғат дегеніміз: Бізді қоршаған орта Тірі табиғат және өлі табиғат деп екіге бөлінеді. Жануарлар, өсімдіктер, ағаштар, құстар. Т,б Өлі табиғатқа Су, тас, тау, құм, күн, жаңбыр, жатады. Өйткені олар өспейді, қоректенбейді, Су Жаңбыр Балалар тақтадағы пингвиндерді қызыға қарайды. Оларға көмектесуге дайын екендерін айтады. Балалардың жауаптары Балалар өздерінің тақпақтары мен мақал мәтелдерін айтып береді. Сылдыр сылдыр сылдыр су, Сылдыр сумен бетіңді жу. Жуынсаң сен әрдайым, Аппақ бетің, маңдайың. Судыңда сурауы бар. Су –тіршілік көзі. Сусыз өмір жоқ. Су тазалықтың досы. Зертханалық киімдерін киеді. Сүт және су Қасық көрінеді. Қасық көрінбейді. Су мөлдір. Балалар стакандағы суларын түтікшемен ішіп, дәмі жоқ екенін айтады. Суға лимон, тосап, тұз салғызып дәмін ажыратып айтқызу. Әр бала өз зерттеуі жайлы айтып береді. Тосап –тәтті Тұз салған су–ащы Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Ағаштарға су құйып, Өсіреміз сая бақ Слаид: Судың өзгерістерін тамашалайды. Су суықта қатып –мұз болады. Қайнаған судан –бу шығады. Мұзды ыдысқа салып ары қарай тәжрибелерін жалғастырады. Суға құм мен қантты салып араластыру арқылы құмның ерімейтінін байқайды. Қант еріді. Құм ерімеді. Гельді салып, түтікшемен үрлеу. Жаңылтпашты қайталайды. |
|
Рефлексивті-коррекциялау |
Балалар бүгін ашық ұйымдастырылған іс-әрекетімізде нені зеттедік? Бүгінгі жұмыстарың ұнады ма? |
Балалардың жауабы
Өте ұнады. Қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: Тәжірибе жасау арқылы судың қасиеттерін ұғынды.
Түсінеді: Табиғатты сүйе білу керек екенін және қамқор болуды түсінді
Қолданды: Тәжірибеге қолданатын заттар. Мультимедия
Жетісай ауданының білім бөлімінің
«Зувайда-ана» бөбекжай бақшасы ЖШС-нің
тәрбиешісі Рустамова
Турсунай Олимжановна
шағым қалдыра аласыз













