Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кітап – асыл қазына. Ертегі О. Сүлейменов
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
Бөлім: |
Кітап – асыл қазына |
|||||||||||
Педагог-тың аты-жөні: |
Сексенбай А |
|||||||||||
Күні: |
24.11.2022 ж. |
|
||||||||||
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: 14 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақыры-бы: |
Кітап – асыл қазына. Ертегі О. Сүлейменов |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатта-ры |
4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді Көптеген оқушылар:шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтайды Кейбір оқушылар:автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдейді |
|||||||||||
Сабақтың түрі |
ашық сабақ |
|||||||||||
Құндылықты дарыту |
Ұлттық рухқа тәрбиелеу |
|||||||||||
Ойлау дағдысы |
Білу ,түсіну, қолдану |
|||||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||
Сабақтың басы5минут
Сабақтың ортасы: 15 минут
20 минут.
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдеcіп, оқу-құралдарын түгелдеу Жаһандану заманын туындатып Ш.Алтынбаев Үй тапсырмасын сұрау «Асық » әдісі Алтын сақа ертегісі 1.Ертегінің түрлерін ата 2.Баланың әкесінің іс әрекеті туралы не айтасың? 3. Балаға қандай мінездеме берер едің? 4. Ертегідегі негізгі ой 5. Жылқы малының атауларын жасына қарай ата. Тақырыпты болжау Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру Жаңаны ашу Бір нәзік тұсын анықта Ш.Алтынбаев «Жұмбақ сөз» әдісі Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/ Ақыл – ойдың шырағы, Зәулім көктей шынары. Биігіне бойлаған Қанбайды адам құмары. Ол не? /Білім/ Сынаптай жылтырап, Биіктен сырғиды. Ән салып былдырлап, Іздейді ылдиды. Ол не? /Бұлақ/ Жауаптарынан мақал құрастыру «Кітап білім бұлағы» Сен білесің бе? әдісі Автормен танысу Олжас Сүлейменов Түсіну Оқылым «Ертегі» өлеңі «Аялдама» әдісі арқылы өлеңді оқып, мұқият тыңдаймыз. 1 бөлім: Күзге қалды 2 бөлім: Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады. 3 бөлім: Кітапқа деген қызығушылығы оянды. 4 бөлім: Анасы кітап оқуына қарсы болды. Болжап көр Анасы неліктен баласына “Кітап оқыма?” дейді? Нәтижесі: Кітап оқудың пайдасын түсінді. Яғни, «Кітап – адамның көзін ашады, ой – санасын өзгертеді және ұлттық рухқа тәрбиелейді» Сөздікпен жұмыс Күзге қалу- үлгірімінің нашарлауына байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін қайта емтихан тапсыру. Беймаза – мазасыз, тынышсыз « Ілім үйренгенге талпынғандар» Ш.Алтынбаев Білу: Жеке жұмыс Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып жаз. «ПОПС формуласы» әдісі Қолдану: Топтық жұмыс I топ «Кітап » тобы Жас кейіпкер қандай бала? Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... » Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... » II топ «Білім» тобы Анасы неліктен баласына «Кітап оқыма!»- дейді Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... » Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... » III топ «Бұлағы» тобы Өлең үзіндісі бойынша қойылған пайымдау сұрақтарының жауабын анықта және дәлелде А) Анасының есінен шығып кеткен не? Ә) Автор неліктен «ұят болды-ау» дейді? Б) Есіңде ме, менің тұңғыш ертегім? Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... » Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... » |
Сабақтың оқу мақсатымен танысады
Оқушылар жұмбақтың шешуін табады және жауаптарынан мақал құрады
Автордың өмірбаянымен танысады
Ертегі» өлеңін мұқият тыңдайды және сұрақтарға жауап береді
Сөздікпен жұмыс Дәптерлеріне жаңа сөздерді жазып алады
Жоспарға сәйкестендіріп кестені толтырады
Сұраққа жауап береді
|
ҚБ: Ауызша кері байланыс беру
ҚБ: Ауызша кері байланыс беру
Жұлдызшамен бағалау ҚБ: Бірін – бірі бағалау
Дескриптор:
Дескриптор:
|