Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
|
Бөлім: |
I тарау. Ғасырлар даналығы |
|
Мұғалімнің аты-жөні,тегі: |
Абубакирова Мадина Кайырбековна |
|
Мерзімі: |
Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: |
|
Сыныбы: |
3 «А,Ә,Б,В,Г» |
|
Сабақтың тақырыбы: №6 |
Кітап – білім көзі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Істер мен әрекеттерде жауапкершілік таныта алады. |
|
Құндылық: |
Сүйіспеншілік |
|
Қасиеттері: |
Ізденімпаздық, еңбекқорлық, шыдамдылық |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға кітаптың білім көзі екендігін түсіндіру арқылы жалпыадамзаттық Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу |
|
Сабақтың міндеттері |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңдері / Уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (1 мин) 1.Жағымды көңіл-күй (3 мин) |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексеріп, 5Т – ережесін еске алады. Мұғалім «Шаттық шеңбері»жаттығуын өткізіп, Мұзафар Әлімбаевтың өлең шумағын бірге айтады. Шаттық шеңбері.
Көрдің талай
аралап Мұзафар Әлімбаев
|
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді және 5 «Т» ережесін еске алады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, Мұзафар Әлімбаевтың өлеңін қосылып айтады. |
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал,
|
|
2.Алдын ала берілген үй тапсырмасын тексеру (әңгімелеу) (7 мин) |
Оқулық, №6 сабақ 26 беттегі «Қайнар» Құрманбай Толыбаевтың әңгімесін оқу. Мұғалім сұрақтардың көмегімен оқушыларды кітап оқудың пайдасы туралы терең ұғынуға жетелейді. Сұрақтар: * Имантай би балаларының кітап оқуын қалай тексеретін еді? * Атасы Қанышқа «Оқығаныңды көкейіңе тоқуың да керек деп» неліктен айтты? * Кітап оқу Қанышты қандай әсерге бөледі? * Кітап оқудың қандай пайдасы бар? * Өзің қандай кітап оқып жүрсің? * Кітап оқығанда қандай әсер аласың? |
Оқушылар мазмұнын айтады. Әңгіме мазмұнынан түсінгендерін ортаға салады. Сұрақтардың көмегімен оқушылар «кітап» ұғымын және кітап оқудың мағынасын түсінеді. |
Оқулық,№6 сабақ 26 бет |
|
3.Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (5 мин) |
«Кітап – алтын қазына» Мақал. Мұғалім дәйексөзбен таныстырады. Дәйексөзді дауыстап оқып береді.Мұғалім оқушылардан дәйексөздің мағынасын қалай түсінгендерін сұрайды. Сұрақтар: 1.Неліктен кітапты алтын қазынаға теңейді? Оқушыларға дәйексөзді қайталап, дәптерге жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылардың жауаптарына сүйене отырып, өзі қорытынды жасайды. |
Оқушылар дәйексөздің мағынасын талқылайды, оны 2 – 3 рет қайталайды және дәптерге жазады. |
|
|
4.Оқиғалар айту (әңгімелесу) (8 мин) |
Мұғалім сабақтың сыйы ретінде «Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай?» атты анимациялық видео көруді ұсынады. Сұрақтар: *Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай? *Кітаппен дос болу үшін қандай қасиеттер керек? *Өзің кітапты не үшін оқисың? Мұғалім оқушылардың жауаптарына сүйене отырып, өзі қорытынды жасайды. |
Сұрақтарға жауап бере отырып, ізденімпаздық, еңбекқорлық, шыдамдылық қасиеттерді өз бойларынан табуға жол ашады. |
Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай? Анимациялық видео
|
|
5.Шығармашылық жұмыс ( топтық жұмыс) (15 мин) |
Мұғалім оқушыларды топқа біріктіреді және топта жұмыс ұйымдастырады. 1 - тапсырма. Өлең жолдарын жаттау. Кітап та, алма ағашы, Жемісін біздер көретін. Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін! 2 - тапсырма. Кітапқа ризашылықтарыңды білдіріп, алғыс сөз жазыңдар. 3 - тапсырма. Кітап туралы ребус құрастыру. |
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Жұмыстарын шығып қорғайды. |
|
|
6.Үй тапсырмасы (2 мин) |
5 - тапсырма. Өз кітапшаңды жаса, ат қой. Кітапшаңның мұқабасына сурет сал,ішкі беттерін безендір.Оған даналық сөздер жазып достарыңа оқып бер. |
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады |
|
|
7.Топпен ән айту (3 мин) |
«Құпия кітап» ситкомының саунтрегі Әні:О.Мақсұтов Сөзі:С.Сағындық Жүр досым кітапханаға, Кітап керек ой -санаға. Оқысаң жүйрік, самғайсың биік, Кітап оқы жанға дауа. Жүр досым кітапханаға, Көп керек ақыл балаға. Көңілдің күйі, оқиық жиі, Кітап оқы жанға дауа. Қайырмасы: Жүрегіңмен оқы,көңіліңе тоқы Қайта – қайта оқып жаттап ал! Кел, қатардан қалма,кітап оқып самға, Ой – санаңда мәңгі сақтап ал!
|
Оқушылар мұғаліммен бірге үнтаспаға қосылып ән шырқайды. |
Экранға өлеңнің мәтіні көрсетіледі.
|
|
8.Сабақтың қорытынды сәті (1-мин) |
Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді ой елегінен өткізіп көріңдер. Кітаппен дос болыңдар! Барлықтарыңа үлкен рахмет! – деп сабақты аяқтайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кітап-білім көзі
Кітап-білім көзі
Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары
|
Бөлім: |
I тарау. Ғасырлар даналығы |
|
Мұғалімнің аты-жөні,тегі: |
Абубакирова Мадина Кайырбековна |
|
Мерзімі: |
Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: Оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар: |
|
Сыныбы: |
3 «А,Ә,Б,В,Г» |
|
Сабақтың тақырыбы: №6 |
Кітап – білім көзі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Істер мен әрекеттерде жауапкершілік таныта алады. |
|
Құндылық: |
Сүйіспеншілік |
|
Қасиеттері: |
Ізденімпаздық, еңбекқорлық, шыдамдылық |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға кітаптың білім көзі екендігін түсіндіру арқылы жалпыадамзаттық Сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу |
|
Сабақтың міндеттері |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңдері / Уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (1 мин) 1.Жағымды көңіл-күй (3 мин) |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексеріп, 5Т – ережесін еске алады. Мұғалім «Шаттық шеңбері»жаттығуын өткізіп, Мұзафар Әлімбаевтың өлең шумағын бірге айтады. Шаттық шеңбері.
Көрдің талай
аралап Мұзафар Әлімбаев
|
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді және 5 «Т» ережесін еске алады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, Мұзафар Әлімбаевтың өлеңін қосылып айтады. |
Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал,
|
|
2.Алдын ала берілген үй тапсырмасын тексеру (әңгімелеу) (7 мин) |
Оқулық, №6 сабақ 26 беттегі «Қайнар» Құрманбай Толыбаевтың әңгімесін оқу. Мұғалім сұрақтардың көмегімен оқушыларды кітап оқудың пайдасы туралы терең ұғынуға жетелейді. Сұрақтар: * Имантай би балаларының кітап оқуын қалай тексеретін еді? * Атасы Қанышқа «Оқығаныңды көкейіңе тоқуың да керек деп» неліктен айтты? * Кітап оқу Қанышты қандай әсерге бөледі? * Кітап оқудың қандай пайдасы бар? * Өзің қандай кітап оқып жүрсің? * Кітап оқығанда қандай әсер аласың? |
Оқушылар мазмұнын айтады. Әңгіме мазмұнынан түсінгендерін ортаға салады. Сұрақтардың көмегімен оқушылар «кітап» ұғымын және кітап оқудың мағынасын түсінеді. |
Оқулық,№6 сабақ 26 бет |
|
3.Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (5 мин) |
«Кітап – алтын қазына» Мақал. Мұғалім дәйексөзбен таныстырады. Дәйексөзді дауыстап оқып береді.Мұғалім оқушылардан дәйексөздің мағынасын қалай түсінгендерін сұрайды. Сұрақтар: 1.Неліктен кітапты алтын қазынаға теңейді? Оқушыларға дәйексөзді қайталап, дәптерге жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылардың жауаптарына сүйене отырып, өзі қорытынды жасайды. |
Оқушылар дәйексөздің мағынасын талқылайды, оны 2 – 3 рет қайталайды және дәптерге жазады. |
|
|
4.Оқиғалар айту (әңгімелесу) (8 мин) |
Мұғалім сабақтың сыйы ретінде «Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай?» атты анимациялық видео көруді ұсынады. Сұрақтар: *Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай? *Кітаппен дос болу үшін қандай қасиеттер керек? *Өзің кітапты не үшін оқисың? Мұғалім оқушылардың жауаптарына сүйене отырып, өзі қорытынды жасайды. |
Сұрақтарға жауап бере отырып, ізденімпаздық, еңбекқорлық, шыдамдылық қасиеттерді өз бойларынан табуға жол ашады. |
Кітап оқудың адамға тигізер пайдасы қандай? Анимациялық видео
|
|
5.Шығармашылық жұмыс ( топтық жұмыс) (15 мин) |
Мұғалім оқушыларды топқа біріктіреді және топта жұмыс ұйымдастырады. 1 - тапсырма. Өлең жолдарын жаттау. Кітап та, алма ағашы, Жемісін біздер көретін. Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін! 2 - тапсырма. Кітапқа ризашылықтарыңды білдіріп, алғыс сөз жазыңдар. 3 - тапсырма. Кітап туралы ребус құрастыру. |
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Жұмыстарын шығып қорғайды. |
|
|
6.Үй тапсырмасы (2 мин) |
5 - тапсырма. Өз кітапшаңды жаса, ат қой. Кітапшаңның мұқабасына сурет сал,ішкі беттерін безендір.Оған даналық сөздер жазып достарыңа оқып бер. |
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады |
|
|
7.Топпен ән айту (3 мин) |
«Құпия кітап» ситкомының саунтрегі Әні:О.Мақсұтов Сөзі:С.Сағындық Жүр досым кітапханаға, Кітап керек ой -санаға. Оқысаң жүйрік, самғайсың биік, Кітап оқы жанға дауа. Жүр досым кітапханаға, Көп керек ақыл балаға. Көңілдің күйі, оқиық жиі, Кітап оқы жанға дауа. Қайырмасы: Жүрегіңмен оқы,көңіліңе тоқы Қайта – қайта оқып жаттап ал! Кел, қатардан қалма,кітап оқып самға, Ой – санаңда мәңгі сақтап ал!
|
Оқушылар мұғаліммен бірге үнтаспаға қосылып ән шырқайды. |
Экранға өлеңнің мәтіні көрсетіледі.
|
|
8.Сабақтың қорытынды сәті (1-мин) |
Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді ой елегінен өткізіп көріңдер. Кітаппен дос болыңдар! Барлықтарыңа үлкен рахмет! – деп сабақты аяқтайды. |
|
шағым қалдыра аласыз













