Материалдар / Кітап және ғаламтор

Кітап және ғаламтор

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер мен оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
309
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Пәні: Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

Сайын Мұратбеков « Жусан иісі»



ов «Жусан иісі»

Мектеп: № 25 Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп- гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Құдиярова Қ. Ө.

СЫНЫП: 6« А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, баға беру;

6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, баға береді. Кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады

Кейбір оқушылар орындай алады:


Шығармадағы кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Берілген тапсырма бойынша кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, бағалайды. кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды,эссе жазады.






Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:



Сөз тіркестері: Жарғақ сары, күннің көзі қан талағандай, кезерген ерні.

Терминдер: эссе, « шындық детекторы» « Джигсо» әдісі, кластер құрау, постер қорғау.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Жусан иіс»і әңгімесіндегі дала тіршілігі

Аян мен ауыл балаларының өмірі

Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының тағдыры мен тауқыметі

Адамдар арасындағы қарым қатынас

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Автор повесті не себепті « Жусан иісі » деп атайды, себебін сіз қалай деп ойлайсыз?

ишара:


Алдыңғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5минут






Шағын эссе

5минут

Салемдесу

« Молекула» әдісі бойынша бір бірлеріне сәттілік тілеу арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушыларға сабақ мақсаттарын түсіндіремін


Шағын эссе жазу әдісін түсіндіремін

Бұл әдістің мақсаты оқушыларға ойындағыны түсіну үшін жазу. Онда оқушының өз бетінше жұмыс істей алуы, жеке тұлға ретінде өзін көрсете алуы (құзіреттілік, белсенділік, жан жақтылық) дискуссияға түсу қабілеті, проблеманы шешудегі өзіндік стилі, дәлелдеу, салыстыру дағдылары бағаланады. Әдетте эссе сыныпта белгілі бір мәселенің талқылауынан соң жазылады. Бес минуттан аспау керек.










Ортасы

15Минут

1-Тапсырма

« Джиксо» әдісі арқылы топпен жұмыс жасаймыз

Әңгіме алдын оқуға беріледі

Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын

өзара салыстырыңыз, бағалаңыз?

Дескриптор:

1. Жусан иісі әңгімесіндегі дала тіршілігі?

2. Адамдар арасындағы қарым қатынас?

3.Аян мен ауыл балаларының өмірі?

4.Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының тағдыры?

Берілген cұрақтарды негізге ала отырып,

«Шындық детекторы» әдісі бойынша детектор алға шығып, суреттерге қарап заманауи жанашылдығын салыстырып, бағалап шынайы жауап береді

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ