Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚАМЕРЗІМДІЖОСПАР
Пәні: Қазақ
әдебиеті
Сабақтың
тақырыбы:
Сайын Мұратбеков « Жусан
иісі»
ов «Жусан
иісі»
Мектеп: № 25 Тұрар Рысқұлов
атындағы мектеп- гимназиясы
Күні:
Мұғалімніңаты-жөні:Құдиярова Қ.
Ө.
СЫНЫП:6«
А»
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осысабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары
6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара салыстырып, баға беру;
6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым
қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу
Сабақмақсаттары
Барлықоқушыларорындайалады:
Кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара салыстырады.
Оқушылардыңкөпшілігіорындайалады:
Кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара салыстырып, баға береді. Кейіпкерлер қарым
қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе
жазады
Кейбіроқушыларорындайалады:
Шығармадағы кейіпкерлер қарым
қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе
жазады
Тілдікмақсат
Оқушыларорындайалады:
Берілген тапсырма бойынша
кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып,
бағалайды. кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық
тұрғысынан талдайды,эссе жазады.
Пәнгеқатыстысөздікқорментерминдер:
Сөз тіркестері: Жарғақ
сары, күннің көзі қан талағандай, кезерген ерні.
Соғыс жылдарындағы ауыл
балаларының тағдыры мен тауқыметі
Адамдар арасындағы қарым
қатынас
Несебепті….депойлайсыз?
Автор повесті не себепті «
Жусан иісі » деп атайды, себебін сіз қалай деп
ойлайсыз?
ишара:
Алдыңғыоқу:
Жоспар
Жоспарланғануақыт
Жоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Басы
5минут
Шағын
эссе
5минут
Салемдесу
« Молекула»
әдісібойынша бір бірлеріне сәттілік
тілеу арқылы ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Оқушыларға сабақ мақсаттарын
түсіндіремін
Шағын эссе жазу әдісін
түсіндіремін
Бұл әдістің мақсаты оқушыларға
ойындағыны түсіну үшін жазу. Онда оқушының өз бетінше жұмыс істей
алуы, жеке тұлға ретінде өзін көрсете алуы (құзіреттілік,
белсенділік, жан жақтылық) дискуссияға түсу қабілеті, проблеманы
шешудегі өзіндік стилі, дәлелдеу, салыстыру дағдылары бағаланады.
Әдетте эссе сыныпта белгілі бір мәселенің талқылауынан соң
жазылады. Бес минуттан аспау керек.
Ортасы
15Минут
1-Тапсырма
« Джиксо» әдісі арқылы топпен
жұмыс жасаймыз
Әңгіме алдын оқуға
беріледі
Кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын
өзара салыстырыңыз,
бағалаңыз?
Дескриптор:
1. Жусан иісі әңгімесіндегі дала
тіршілігі?
2. Адамдар арасындағы қарым
қатынас?
3.Аян мен ауыл балаларының
өмірі?
4.Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының
тағдыры?
Берілгенcұрақтарды негізге ала
отырып,
«Шындық детекторы» әдісі
бойынша детектор алға шығып, суреттерге қарап заманауи жанашылдығын
салыстырып, бағалап шынайы жауап береді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз