Бекітемін:
МДТЖО: Г.Аташева
|
Сынып жетекшінің аты-жөні |
Кдырсихова А |
|
|
Күні:12.09.24ж |
|
|
|
Сынып:0 «ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Кітап менің қазынам» |
|
|
Тәрбие жұмысының бағыты |
|
|
|
Мақсаты |
Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, кітаптың адам өміріндегі маңызын, ғылыммен білімінің пайдасы жөнінде түсіндіру. Оқушылардың кітапқа, кітапханаға деген қызығушылығын арттыру. Оны күтіп ұстауға тәрбиелеу |
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5 мин Негізгі бөлім 15 мин |
Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады. Кітап елді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға шақырады. . Кітап та алма ағашы, Кітабыңның әр бетін,- деп Мұзафар Әлімбаев атамыз жырлағандай әдеби кітаптар мен оқулықтар сендерге білім көзі, рухани қазына. Біз кітап арқылы бүкіл адамзат өмірімен танысамыз. Кітап білімімізді молайтады, кітаптан көп өнеге мен тәрбие аламыз. Оқығаның, тоқығаның көп болса жеңбейтін жау, алынбайтын қамал жоқ. Дана халқымыз «Білекті бірді
жығады, білімді мыңды жығады» деп бекер айтпаса керек. Кітап “Папирус”деп аталатын су
өсімдігінен дайындалған материалға жазылып, жұмыр таяқшаларға
шиыршықтап оралды. Жұмбақ шешу. Қабат – қабат қаттама, Ақылың болса аттама. (Кітап)
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге қонаққа
науқас кітап келіп отыр. Кітап: „Кітаптың мұңы „ Балалар мен ауырып қалдым, көңіл күйім жоқ, маған дәрігер шақырыңдаршы.Көрдіңдер ме менің үстімді шимайлап сызып, одан қалды жыртып менің жанымды ауыртты. (Дәрігер келеді). Дәрігер кітапты жыртуға,
сызуға,лақтыруға болмайтынын айтып,кітапты емдейді. Тәрбиеші: Балалар, дәрігер апайымыз
айтқандай, кітаптарда ауырады екен. Сол зиянды болдырмау үшін
мынандай ережелер бар екен. 3. Кітапты қалай болса солай
оқыма.
Мақал –
мәтел: 2. Кітап — білім бұлағы,
Білім — өмір шырағы. |
Кітап та алма ағашы, (Кітап)
Мақал –
мәтел: 2. Кітап — білім бұлағы,
Білім — өмір шырағы. |
|
Қоры тынды 5 мин |
.Ал, оқушылар сендер кітаптармен дос болғыларың келе ме? Жарайсыңдар, сендер кітапхананың оқырманы болуға лайықтысыңдар, кітап біздің досымыз, өмірлік ұстазымыз. Кітапханаға жиі барыңыздар, жиі кітап оқыңыздар.Өйткені, Кітап – ұстаз, Кітап – үйретуші. Кітап – нағыз дос, жолдас, Ақылы бұлақ көзіндей еш азаймас. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Кітап менің қазынам"
"Кітап менің қазынам"
Бекітемін:
МДТЖО: Г.Аташева
|
Сынып жетекшінің аты-жөні |
Кдырсихова А |
|
|
Күні:12.09.24ж |
|
|
|
Сынып:0 «ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Кітап менің қазынам» |
|
|
Тәрбие жұмысының бағыты |
|
|
|
Мақсаты |
Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, кітаптың адам өміріндегі маңызын, ғылыммен білімінің пайдасы жөнінде түсіндіру. Оқушылардың кітапқа, кітапханаға деген қызығушылығын арттыру. Оны күтіп ұстауға тәрбиелеу |
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5 мин Негізгі бөлім 15 мин |
Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады. Кітап елді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға шақырады. . Кітап та алма ағашы, Кітабыңның әр бетін,- деп Мұзафар Әлімбаев атамыз жырлағандай әдеби кітаптар мен оқулықтар сендерге білім көзі, рухани қазына. Біз кітап арқылы бүкіл адамзат өмірімен танысамыз. Кітап білімімізді молайтады, кітаптан көп өнеге мен тәрбие аламыз. Оқығаның, тоқығаның көп болса жеңбейтін жау, алынбайтын қамал жоқ. Дана халқымыз «Білекті бірді
жығады, білімді мыңды жығады» деп бекер айтпаса керек. Кітап “Папирус”деп аталатын су
өсімдігінен дайындалған материалға жазылып, жұмыр таяқшаларға
шиыршықтап оралды. Жұмбақ шешу. Қабат – қабат қаттама, Ақылың болса аттама. (Кітап)
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге қонаққа
науқас кітап келіп отыр. Кітап: „Кітаптың мұңы „ Балалар мен ауырып қалдым, көңіл күйім жоқ, маған дәрігер шақырыңдаршы.Көрдіңдер ме менің үстімді шимайлап сызып, одан қалды жыртып менің жанымды ауыртты. (Дәрігер келеді). Дәрігер кітапты жыртуға,
сызуға,лақтыруға болмайтынын айтып,кітапты емдейді. Тәрбиеші: Балалар, дәрігер апайымыз
айтқандай, кітаптарда ауырады екен. Сол зиянды болдырмау үшін
мынандай ережелер бар екен. 3. Кітапты қалай болса солай
оқыма.
Мақал –
мәтел: 2. Кітап — білім бұлағы,
Білім — өмір шырағы. |
Кітап та алма ағашы, (Кітап)
Мақал –
мәтел: 2. Кітап — білім бұлағы,
Білім — өмір шырағы. |
|
Қоры тынды 5 мин |
.Ал, оқушылар сендер кітаптармен дос болғыларың келе ме? Жарайсыңдар, сендер кітапхананың оқырманы болуға лайықтысыңдар, кітап біздің досымыз, өмірлік ұстазымыз. Кітапханаға жиі барыңыздар, жиі кітап оқыңыздар.Өйткені, Кітап – ұстаз, Кітап – үйретуші. Кітап – нағыз дос, жолдас, Ақылы бұлақ көзіндей еш азаймас. |
|
шағым қалдыра аласыз













